mame en oo saanu vielä kelan päätöstä,enhän sitä vielä oo edes hakenutkaan,syystä,että venytän sitä mahdollisimman pitkään,jotta olis edes pikkuriikkinen mahdollisuus saada se uudempi paketti. sithän ne päätökset ja muut pitäis tulla suurinpiirtein yhtäaikaa
nopponen onnea hyvistä ultrakuulumisista! On se aina hienoa,että kaikki on mennyt hyvin! Ja aina vain enemmän lupaavalta näyttää raskauden suhteen
meliah samoin sinne onnea! Ja toivottavasti huonovointisuus jo pikkuhiljaa väistyy
Olishan se kurjaa voida pahoin koko raskauden ajan! :/
meaminnis mulla oli alkuraskaudessa ihan järkkyjä migreenikohtauksia. Siis oksensin kerrankin viis päivää. Tosin kerran päivässä,mutta silti,että se aamu alko aina huonolla ololla. Mutta tiesin sen olevan "vain" migreenipahoinvointia,koska sit kun päänsärky lakkas,niin huono olokin väisty.
Että tsemppiä sinne päänsäryn kanssa,tiedän kyllä miten kurjaa se on
Vähän samoja mietteitä ollut kuin
meliahilla.. Eli tuplarattaat ja manduca. Nyt löysinkin yhden käytetyn,jos vain se myyjä olis vastannut mulle.. Ja tuplat käydään isännän kanssa kattomassa seinäjoelta. Siellä kysellään käyttökokemukset ja muut vastaavat,niin ostais kerralla hyvät.. Voihan ne sitten myydä eteenpäin,kun sen aika on.. Nimittäin vähän harmittaa,kun ne maksaa niin paljon.. Mutta pakkohan on sellaset olla. Ei toi 1vee (toisen syntyessä 1v3kk) jaksa kävellä (eikä edes vielä osaa,mutta toivottavasti sitten kun tyttö syntyy).. Ja manducan tahon kyllä siitä syystä,että voin sit leikkiä vähän enemmän kädet vapaana esikoisenkin kanssa,jos tyttö ei esim. viihdykään lattialla. Saan sen syliin,mutta silti kädet vapaaksi
Lumi ihaba kuulla sustakin!
Nyt vain sit niin iisisti kun pystyy esikoisen kanssa ottamaan
Mä en ainakaan saa juurikaan levättyä vaikka tekis mielikin välillä. Ja toi seksikielto olis mulle jo aika paha,ei näillä himoilla.. En kyllä ymmärrä mistä nää on tullu!
elovena sietääkin olla ylpeä! Hieno saavutus! Voi kumpa itsekin saisin itteäni niskasta kiinni ja itsekurin kohdilleen! Tosin kyllä vasta sitten raskauden jälkeen
Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ja poikalupauksesta!
Salliina onnea plussasta! Ihanaa odotusta..! Mitäs laitetaan listoille,vai haluatko koko listalle?
Ja saahan sitä olla jo innoissaan,mitäs se haittaa. Kannattaa murehtia vasta sitten JOS jotain murehdittavaa ilmenee
Tiipulallekin onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Nopponen joko kramppailut on helpottanut? Eiköhän ne lie ihan normaaleja kohdun kasvukipuja.. Toivottavasti ainakin. Mulla aika ajoin sattui noilla viikoilla,enemmän siis tuntui,mitä esikoisesta,tai ainakin näin muistelisin..
Diiselikissa aikas hauskan unen oot nähny ;D Mun kaveri näki unta mun vauvasta,että se otettiin rakenneultrassa ulos,sillä oli vaippa ja kaikki,todettiin kaiken olevan hyvin ja laitettiin takasin sisään kasvamaan,vaikka vauva kuulemma olikin jo ihan vauvan näköinen ja kokoinen. Tosin siinä unessa se oli poika,tai ainakin näin kaveri kertoi
Särö tervetuloa,lisäilen sut listalle tässä kun saan tämän kirjoiteltua..
ON: Näinpäs sitten itekin viimeyönä unta. Tosin uni ei ollut kovin mukava.. Kun siinä mulle kerrottiin,että meidän tytöllä on sydämessä reikä. Ihan kamala olo tuli ja sitten rupesin heti herätessä murehtimaan,että voiko niin käydä,vaikka rakenneultrassa kaikki olisikin kohdallaan?? Pitää kysyä tuosta neuvolassa,ettei se jää kummittelemaan mitenkään päälle..
Muuten täällä kait kaikki ihan mallillaan. Huomaa kyllä olevansa raskaana. Pikkuisen enemmän jos joutuu kävelemään,niin johan on lonkka kipee. Mulla kun koskaan ei oo ollut mitenkään hyvät lonkat. Aina jollain tavalla kipeytyy.. Mutta noh,jospa se taas helpottais kun saa vauvan pihalle ja palautuu hetkisen
Taiska ja muru 27+2