omppuf onnea hienosti menneestä ultrasta! Mahtava juttu!
samoin myös
taikamaailmalle.. Mukava,että kaikki on mennyt molemmilla hyvin. Onhan siinä aina oma jännityksensä!
joko
anu on saanut testin ja tehnyt??
nopponen sun varmaan kannattaa ottaa piakkoin yhteyttä lääkäriin,jos päänsärky jatkuu. Tiedän itekin miten helkkarin tuskallista se voi olla! Migreenistä kärsivä. Onneks on omalle kohalle ainakin nyt kaikonnut,kun alkuraskaudessa saatto olla 5päivää kestävä särky,joka siis sai oksentamaan..
anullekin onnea hyvin menneestä ultrasta!
tyttimyyrä hirmuisesti onnea pojasta! Laittelin sut tonne synnyttäneiden listalle. Sultakin synnytyskertomusta,jos haluat kertoa,olis kiva päästä lukemaan
meliah onnea myös sinullekin,voi vitsi miten mahtavaa,että niin monella on mennyt onnistuneesti! Ja kokeilitko niitä pahoinvointi rannekkeita??
Mulla ainakin toi
sukupuoli paljastui jo plussatessa. Ei muuten mutta olot oli niiin vahvat,että en edes osannu epäillä toista,soodatesti näytti tyttöä ja sit vihdoinkin ultrassa sain kuin sainkin vahvistuksen sille,minkä jo tiesinkin. Meille siis tulee tyttö,terve sellainen,ainakin ultran mukaan.. <3 Olo on kuin olis taivaassa! Potkut tuntuu jo päivittäin ja nyt vain odotellaan. Ehkä tää odottamis vaihe on tylsintä,siis ihanaa,mutta samalla tylsää
En osaa selittää sitä niin kuin sen aivoni syövereissä aattelen..
Esikoisen kans mulla on nyt pienoinen ongelma,kun tahtoisin opettaa sen nukahtamaan yksinään,ennen kun toinen syntyy koska isäntä on niin paljon reissussa,että sit oon yksin kahen lapsen kanssa ja oonkin ottanu stressikseni tämän,että miten sitten ilta sujuu kahen lapsen kans. Ihan hyvinhän se voi mennä,mutta olis kiva silti,että olis takuu sille,että tuo esikoinen nukahtaa yksinään. Eilen kokeilin ekaa kertaa ja niiin jumalaton huuto,että hyvä ettei toinen hyperventiloinu kun menin sit ottaa syliin. Kokeilin siis taktiikkaa hyvää yötä-->peitto-->poistun huoneesta-- >itkun alkaessa kaksi minuuttia ja rauhoitan uudestaan--- >peitto päälle,--->pois huoneesta... Jatkoin tuota 15 min ja joka kerta kun lähin pois,niin huuto alko ja sit alko hengittää silleen vaikeesti,niin otin syliin ja rauhotin siihen. -- > Takasin sänkyyn -->järkky huuto.
En tiijä mitä teen,mutta kait se vain pitäis antaa olla,että tottuishan se siihen,mutta mun luonto ei anna periks antaa toisen vain huutaa
Noh,näihin mietteisiin-
Taiska ja muru 22+0