Moikka!
Meillä on sujunut kaikki vallan mainiosti, ei mitään ongelmia oo ollut ja välillä ihan unohtaa et en kanna pelkästään omaa ruhoani.. Ultrassa ne katto mun arpea taas ja näytti oikein hyvältä, ei pitäis mitään ongelmia ainakaan näillä näkymin tulla. Kesää kovasti odotellaan, leikkasin jo kesätukan ku se kauhee karvalakki päässä oli niin tajuttoman kuuma. En meinannu raaskia leikata pitkiä hiuksia, mut kasvaahan ne takas. Eikä pääse tuo pikkujätkä niin paljoo äitiä tukistelemaan
Painoa on mulle tullut jo nyt n.5-7kg ja maha on kasvanut kauheeta vauhtia, mut meillä kyl pohjana toi pieni väli.. Oon laihtunut muista paikoista paitsi mahasta joka oikeesti kasvaa tajutonta vauhtia. Pissalla saa ravata koko ajan kun eräs tuolla masussa monottaa suoraan rakkoon. Päivisin ei niinkään koko ajan pissata mut yöllä välillä herään ihan silleen että melkeen pakko juosta tai lirahtaa
Vaihtelevasti tietty, en mä joka yö siellä vessassa ravaa. Välillä harvemmin, välillä parin tunnin välein.
Toi painojuttu. Mä en sen puoleen "turhaan" stressaa. Tulee mitä tulee, kyllä ne kilot sit karisee kun on karistakseen. Mä alan sit syksyllä pikkuhiljaa kuntoilemaan enemmän, en mitään rääkkitreeniä ala vetää. Tällä hetkellä kun ei liian rajuja juttuja uskalla tehdä, ni meillä on vaan vaunuilua.
Me ollaan nyt syöty tosi paljon hedelmiä ja vihanneksia, vesimeloni on niiiiiin ihanaa, ihan ku edellisessä raskaudessa, olisin voinu vetää sitä pallotolkulla. Ja pieni mies tykkää kanssa, suuttuu ja alkaa kiukuttelee jos ei saa omaa pikkupalaa
Sitä se sitten imeskelee. Sillä on nyt suht uutena juttuna, että kaikki pitää saada omaan käteen. En saa edes juoda omasta lasista ku siinä pikku tahmatassut kiskoo lasia alaspäin että sais juoda. Sama on jos jotain syö, ni "mulle kans". Puhelimen käytöstä puhumattakaan, en saa kirjottaa tekstiviestiä ku puhelin on välittömästi annettava pojulle, jos otan kuvia ni kamera/kännykkä "heti tänne!" Ei se puhelin sillon kiinnosta jos sen antaa muuten vaan leikittäväks..
Ihanaa, kun tulee kesä! Me ollaan viikonloppu lojuttu takapihalla ja otettu aurinkoa ja täytetty ristikkolehtiä. Pupu pääs kanssa ulkoilemaan ja ihanaa vihreetä nurmikkoa ollaan leikattu urakalla, hirveetä vauhtia kasvaa. Kyllä sekin treenistä menee kun tolla leikkurilla työntelee, tuntuu käsissä ja vielä kun vähän reippaampaa vahtia lykkii menemään ni kyllä lihakset kiittää. Poltin poskipääni lauantaina, mut en sentään niin pahasti ku yleensä, normaalisti jos poltan itseni ni sit ei jää kenellekään epäselväks että oon YRITTÄNYT ottaa aurinkoa. Oon ihan innoissani kesästä! Meillä on pojulle minikokonen kumivene kesäks, joka on mun miehen vanha ja niin pikkanen, et poju mahtuu istumaan siinä varmaan ainaki tän kesän jalat suorana, mut ens kesänä tuskinpa! Laitetaan sit siihen kesällä vettä ja saa ukko sit siinä läträtä tossa takapihalla
Hui, olipas sekava höpötys mut ehkä siitä jotain tolkkua saa
Ihanaa kesän odotusta !