NeitiAurinko
La lisätty listaan :wave: Mulla kans tässä raskaudessa näky mahan kasvaminen jo melko aikasin...
Paljon Onnea Paiville pojan syntymän johdosta! :flower:
Olis kiva kuulla myös miten synnytys meni jos jaksat niin tule toki kertomaan
JiiMii
Toivottavasti teillä kaupanteko onnistuu ja pääsette muuttamaan omaan kotiin
Mulla oli tänään
neuvola ja toinen neuvolalääkäri...
Verenpaineet ok
Pissa puhas
Kohdunsuulla kaikki kunnossa
Sf-mitta 23cm (rv.22+0 21cm)
Hb 135
:heart:-syke 135krt/min
Liikkeet +
Sf-mitan otti lääkäri, esikoisesta sai pienempiä mittoja ku neuvolantätit. Eka mitta huiteli yläkäyrällä nyt tipahti vähän keskikäyrän alapuolelle.
Sydänääniä kuunnellessa pari kolme kertaa monotti sitä anturia.
Tarjonnasta ei sanonu mitään ku kysyin, sano ettei sillä näillä viikoilla ole mitään merkitystä ku kääntyvät ja pyörivät paljonki...
Minkä perusteella teillä korttiin merkataan liikkeet kuinkakin monella plussalla?
Lääkäri totes mulla kuulemma olevan löysät vatsan peitteet :ashamed: ja kehotti kiinnittämään huomiota vatsalihasten vahvistamiseen synnytyksen jälkeen... Että ku huomas ylösnoustessa mulla tuossa keskellä jotain tyrämäistä pullistumista vatsalihaksissa...
Millanen teijän maha on ku selältään nousette ylös?
Kysy paljonko tuli painoa esikoisesta kun raskausarpiakin on tullu (esikoisesta kommentoi noita arpia "Vähän on tää mahakin kyllä revenny... ) Sanoin että 17kg.
Seuraava kysymys olikin että mitä liikuntaa harrastan? Sanoin että oon käyny uimassa, muuta en kerenny sanoa ku totes et joo mikään kävely ei riitä, vaan pitää kohdistaa liikuntaa enemmän ihan vatsalihaksiinki, uinti on kuulemma hyvä harrastus...
Totes sitten että ku en mä kuulemma miltään bodariltakaan näytä :O :ashamed:
Ekasta neuvolasta laskien painoa tullu 6kg, nyt 63,5kg näytti neuvolan vaaka...
En nyt tiiä miten nuo kommentit olis pitäny ottaa
On toki musta hyvä et opastavat liikunnan harrastamisessa ja muutenki mut jotenki tuli vaan semmonen olo että tää lääkäri varmaan kuvitteli mun vain makaavan sohvalla ja mässäävän jotain karkkia kilotolkulla... :ashamed: Tiiän kyllä että varmaan nää hormoonitki tekee et tuli paha mieli...
Lääkäriki ite tais sen huomata ku totes sitten et millaset mielialat mulla on ollu, et onko jotain masennusta ku tunnuin niin liikuttuvan noista vatsalihasten harjottamis jutuista...
Sano kyllä ettei tää mun tilanne nyt niin huono ole mutta kun olen nuori niin kannattaa nyt yrittää tää asia korjata ja että kuulemma muillaki tämmöstä ollu...
Sitten kysy et onko muuta mielen päällä... Synnytyksestä sitten sanoin ja pillahin itkuun :'(
Pelkopolille lähti nyt sitten lähete, saa nähä miten sinne saa aikoja ja vaikuttaako nää kesälomat jotenki siihen. Sen puolesta helpottunu olo vaikka itkun kanssa mä sieltä kotiin lähin...
Hyvä kyllä et tää lääkäri otti mut tässä asiassa tosissaan ja neuvolantätikin oli sitä mieltä et laittaa lähetteen sinne...
Talvicci ja Torsti rv.26+5 :heart: