*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Hyvät huomenet kaikille!
Oliskohan allusmamma saanut jo nyyttinsä syliin,toivotaan niin :heart: :heart: :heart:

Me lähdetään tänään hesaan mummolaan ja setäni luona käymään,koneelle tulen sitten viiimeistään taas huomenna aamulla :saint: :wave:

2 viikkoa vielä niin meidän baby on täysi-ikäinen syntymään :heart:

BV ja P 34+6

Olkkis:
Onnittelut rakenne ultrasta :flower:
Pahoittelut sairastapauksen johdosta :hug:

Am:
Nyytti taitaa olla jo sylissä, joten onnittelut :flower:

Täällä on ollut vipinää eilen ja tänään. AKuheasti kyläilyä ja ulkoilua.
Tiuhti mellastaa paraikaa sydämensä kyllyydestä :heart:
Ja tunnen liikkeet ihan kädelläkin, jos makaan selälläni ja vähän herättelen :D

Kuulin juuri eilen, että ystäväni on viimein synnyttänyt tytön :heart: Kaunis prinsessa onkin :D
Ja kuulin myös uuden uutisen, että toinenkin ystäväni on saamassa lapsen lokakuulle, ihanaa :heart:

Vauvoja tulee siis joka kotiin :D

Olo loistava, kiitos tämänkin upean päivän.
Ihan kävelin kaprit ja lyhythihainen paita päällä ja pojallakin oli vain huppari ja äijä huivi sekä päheet aurinkolasit päällä :D
Parvekkeellakin meinasi tulla lämpökuolema, kun hoitelin kasvejani siellä, vaikkei mittariin edes paista aurinko ja kaikki lasit oli avattu, oli siellä silti 28C lämmintä...mitähän se mittari mahtaa kesä helteillä näyttää :whistle: :LOL:
Käristyn sinne kuin katkarapu sitten :D

Eipä kummoisempaa. Viikot poksui jälleen :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 17+0

Kiitos paapelo. Itse asiassa tuo sairastapaus muuttui sitten kuolemantapaukseksi. Appiukko ei siis selvinnyt. On jotenkin surullinen olo. Nyt pitäis keksiä hyvä tapa kertoa esikoiselle tästä tapauksesta kun hän tykkäs mun appiukosta tosi paljon vaikkei hänen biologinen isoisänsä ollutkaan.

Olkkis ja ötzki 20+6

Kiitos paapelo! Eiköhän tämä tästä ala taas mennä kohti pirteämpää fiilistä. Itsellä ei tunteet ihan niin paljon pinnassa kuin miehellä mutta surua tunnen kuitenkin.

Jotain hyvää on kuitenkin siinä että Ötzki voi hyvin ja on rakenteeltaan niin normaali vauva kuin vain voi ultratutkimuksen perusteella voi sanoa. Harmi vaan ettei isoisä häntä koskaan ehtinyt nähdä

Olkkis ja ötzki 20+6

Voi olkkis, olen pahoillani!! Voimia :hug:

Ja paapelo ottaa ihan rauhassa niitten yrttien kanssa, ettei saa lämpöhalvausta parvekkeella !!!!!!

Oih, täällä jo kuumeisesti odottelen Aaämmän kuulumisia!! Taitaa olla niin, että suurin punnerrusurakka on jo ohi......

Muhun iski tänään ihan järkky NUHA!! OUTOOO! Nenä ihan rikki ku on saanu koko päivän niistää ihan hemmetisti.. MISTÄ TÄTÄ RÄKÄÄ OIKEEN RIITTÄÄ????????

Ohhoh... oonkin ollut kauan pimennossa=) Muutettiin isompaan asuntoon ja pojan kanssa oon saanu kamalasti touhuta tässä, et useimmiten oon päikyillä kanssa... nyt aattelin, et nyt on pakko tulla katsomaan teitä=)

Viikkoja on nyt 37+1 ja eilen kävin äitipolilla kääntymässä omituisen ylävatsakivun kanssa.... mitään vikaa ei löydetty... liekö sitten lihasperäinen kipu... painoarvio ois nyt 3,4kg, rt:ssä on ollu jo moooonta viikkoa, alkanu kiinnittyyn kaveri.
Kaikki muukin oli hyvin ja seuraava neuvola ois torstaina ja sit taas äitipolille seuraavalla viikolla kontrolliin... seurataan sen yhden hemmetin paastoarvon takia nyt iahn hulluna, ettei vaan tuu sokerivauvaa... ja arvot kotona on kaikki ollu ok. Alkaa tympiä tää touhu... ei se niin paljoa ottais aivoon, jos ois oikeesti varaa maksaa niitä poliklinikka maksuja monta kertaa... nyt jo 6 äitiplokäyntiä ja kaks keuhkopolia ja 26 ekee pala.... samalla rahalla ois hommannu jo vaikka mitä muuta. Onhan se hyvä että seurataan, mut jomku raja siinäki pitäis olla mun mielestä, kun kert ei mitään hälyttävää ole. Kallista tää raskaana oleminen...

on kyllä joutunu miettiin, et vieläkö sitä haluaa lapsia vai ei... kaks ois nyt kumminkin jo kasassa, jos kaikki menee hyvin... katotaan nyt... josko sit joskus muutaman vuoden päästä...ehkä...

ihanaa kevättä kaikille ja hyviä vointeja!!!!

Maariana83 + pikkuveli(?) 37+1

AÄMMÄLLE RUTKASTI ONNEA "PIKKU" PRINSESSASTA :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

ON:
tänään oltu koko päivä liikkeellä. Niin mahtavat kelit, että ei tulisi mieleenkään jäädä kotiin :D Poika viiletti itsensä aivan piippuun puistossa ja nyt sitten nukku nokosia. Kun herää, on oltava läjäpäin ruokaa, niin se menee aina :D En tajua mihin läpeen se poika oikein syö :LOL:
Todella, huomennakin on sitten piha päivä, sillä ovat luvanneet +22C tänne, joten hiphei ja rusketusraidat :LOL: Jotta ehkä jalkapöydät ja olkapäät paljastan :LOL: Ei vaiskaan, liikkuessa ruskistuu =)

Liikkeet tuntuu tosiaan kädellä vatsan päältä, aika uskomatonta, mutta eipä nuo vattalihakset vielä ihan ehtineetkään palata omille oikeille paikoilleen ja taas ovat siirtymään päin. Tosi ihanaa se vain on, kun tuntee toisen liikkuvan tuolla mahassa ja tökkivän huikella 25mm jalkapohjillaan kämmeneen :D Ja juuri tajusin, että kahden viikon päästä on r-ultra :eek: Miten se aika menikin näin kovin nopeaan, vastahan me käytiin nt-ultrassa ja ja ja :D

Kohtahan tässä jo vaikeroidaan, ettei tämä laps synny ennen uutta vuosituhatta :D

Nyt ruokaa lämmittämään, jotten näänny :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 17+1

Onnea kovasti AM! Nyt on odotus ohi ja palkinto sylissä, IHANAA! :heart: :heart:

Meidän baby on ollut koko viikonlopun hyvin rauhallisella tuulella. Välillä tulee joku pieni muksautus, mutta ei juuri mitään. No, välillä näinkin, mutta kyllähän tuo äidin mielenrauhan vuoksi saisi pari potkusarjaa päivässä tehdä, jotta ei huolta tulisi.

Pöh, mun tomaatintaimet on ihan hätää kärsimässä. Viidestä taimesta on elossa enää 2. Mikäköhän niille oikein tuli? No, ehtiihän tässä vielä hankkimaan uudet moneen kertaan!

Sini + tyttönen, rv 24+6

AAM
nooniin eli eilen tuli sepostettu koko synnytyskertomus pärkele ja viesti katos jonnekin huitsiiin :kieh: en tietenkään copypeistannut joten.. :headwall: :headwall:

24.4. klo 17.56 syntyi täyden kymmenen pisteen tyttö meille Jorvissa. Mitat 4315gr/53cm/35 pipa..
Spinaalin ehdin tosiaan saada nippa nappa mikä johtui siitä että kun tultiin olin jo 7 cm auki ja sydänkäppyrään laitettiin melkein heti kun tuli sisälle ovista. Ei saaneet kunnollista vauvalta ja sitten teki alatutkimuksen joo olin lisää auennut sen 25 min jälkeen.. saliin siis ja vaatteenvaihto vikat masukuvat :D
sitten uudelleen nauhaan ja 10 min piti maata ja sinä aikana sitten juttelin kätilölle joka ravas jatkuvasti muualla kun oli toinenkin mimmi.. :| kiirusta siis.. että tahtoisin sen puudutteen ennenkö on myöhäistä, joo kunhan lääkäri on katsonut sen sydännauhan joo kivut yltyi, au.. vaikersin siinä ja narkkarikin oli valmiudessa spinaalin kanssa ja välineet tyrkyllä.. :) lääkäri vain puuttui että ois kattonut nauhan!! no vihdoin saapui ja jorinoitten jälkeen tokas että eihän tässä mtn antakaa naiselle jotai kipuun, OLIN ETTÄ KIITUS no siinä sitten tulikin sen ajan sisään kolme supparia jotka hoiti sen että ekan aikana pesivät selän ja laitto letkun sit vaikutti, kyljen kääntö suppari. tippa linssissä kipua se oli siis semmoi mun sietoraja melkein vastassa, en kyennyt puhumaan vain inisin :ashamed: mieskin vain paijasi päätä ja hoki kätilön kanssa että nyt pitää vaihtaa takasin selällee että vaikutus menee molempiin jalkoihin ja minä olin itkussa että oota että suppari mene ohi |O :'( viittä vailla, no vihdoin menikin ohi ja humps mamma selällee ja aah tunsin ko spinaalit valui toisellekin puolelle ja sit oli back in business niin sanotusti... :D ja valtakunnassa kaikki hyvin, oli meinaan viime tipassa ko päälaki oli jo näkyvissä..kun oli saanut laput hanurin alle.. sitä kersin siinä pari kertaa nostella ko kätilö väsäs jotai ja sanoi että nyt sit saa ponnistella kun siltä tuntuu.. no vei se sit mennessään ne ponnistustunteetkin mutta äkkiä ne muisti :) 6 min ja tyttö oli ulkona.. istukat ja jälkeiset 5 min myöhemmin. Vuotoa oli enempi jotai suonia siellä varmaan meni mutta ei mtn massiivista b:)d mutta hoitureita hillui edes takas ja lääkärikin kurkis alas varuiks ja totes että komiasti meni B) vaik ei ollut luomo, tosin kätilö tokas että melkein ois mennyt luomuna jos lekuril ois kestäny tovikin pidempään.. tiedä missä kuppas jossai kahvilla :LOL:
Tikkejä tuli 3 sisään +4 ulos ja epipari tehtiin, sanoi min lihoista että oli aika peräänantamattomat, siis ei joustanut :ashamed: ja harvemmin nähnyt synnyttäillä että urheilijoilla on tuollaiset alapäälihakset normaalisti.. olin et ahaa liikuntaa siis en harrastanut lähes kahteen vuoteen mitää säännöllistä joten en tiä mistä nuo jäykät "alapäälihakset" on sit kehittyneet :whistle: :D päätelköön kukin mitä tahtoo :xmas:
Jees tyttö oli jees koko ajan isinsä katkoi nuorat ja tissillä loikoili lähes tunnin sit pesas neitin ja kapaloon vaan.. ruoka ja meidät tempastiin osastolle..
Nyt kotona maito noussut neiti syö hyvin ja vauva-arkeen totutellaan taas

http://www.aijaa.com/v.php?i=4099904.jpg

neiti on muuten ihan veljensä näköinen :) semmoi unisex vauva ettei tiiä että kumpaa sukupuolta on :D

Onnea hirmuisesti AM!!! :heart:

Täällä on vähän odottavat fiilikset. La-su yönä supisteli kipeästi jonkin aikaa ja tuli nukuttua tosi huonosti. Aamulla sitten bongasin limaa, joka varmaan oli limatulpasta peräisin. Myös vessassa tuli istuttua pariinkin otteeseen, kun suoli tuntui tyhjenevän aika tehokkaasti. Päivä sitten menikin ihan hyvinvoiden, mutta illalla alkoi tuskaiset vihlonnat kohdunsuulla. Ennen nukkumaan menoa bongasin vessareissulla hentoja veriviiruja. Viimeyönä sitten kellotin supistuksia kahden tunnin ajan, sitten hiipuivat ja nukahdin, kunnes taas aamulla heräsin koviin menkkasärkyihin ja epäsäännölliseen supisteluun.
Nyt olo on ihan ok, pientä jatkuvaa särkyä kylläkin. Ja jotenkin kovin levoton olo. En oikein osaa tehdä mitään järkevää. Haahuilen ympäriinsä tehden mitä omituisempia juttuja. Eilen illallakaan en voinut nukkumaan mennä ennen kuin maustekaappi oli siivottu sekä hopeisten korujen tummentumat poistettu ja heti aamusta jo etsin katseella ovenpielistä mustia sormenjäkiä, jotka pitäisi pyyhkiä pois.

Joie ja Sippu rv 37+6

Allusmamma IHANA vauva! :heart:

Tähän asti sitä on saanut haaveilla vain raskaudesta, ihanaa kun vihdoin saa "luvan" haaveilla myös siitä vauvasta! :heart:

Joie Ihan selkeesti synnytys lähenemässä, toi siivousinto on varma merkki. :LOL: Mulla oli eilen kauhee siivousspurtti, ja puunasinkin sit koko asunnon. Tuumasin, et paree se on nyt huhkia, kun voi olla, et seuraavan kerran se siivousinto tulee vasta sit synnärille lähtöä odotellessa... Viimeksi esikoisen kanssa mun mies tuumas, et olin tullut hulluksi, niin tarkkaan piti kaikki siivota. Kun vauva syntyi, ei sitä siivousintoa enää sit niin ookaan löytynyt... tää plussatuloksen jälkeinen sunnuntaisiivous tais olla eka siivousinnostus 1 vuoteen 8 kuukauteen. :D

Soittelin neuvolaan, sen verran sain kuulla, et äitiys- ja lastenneuvolat on eriytetty, eli mulla ei ookaan sama th kuin tytöllä. Oon tyytyväinen, koska se nainen vaikutti ihan katastrofilta (muutettu vasta, 1 kerran vasta käyty tytön kaa tässä neuvolassa). Iltapäivällä sit puhelinaika niin yritän aikaa varata.

Yhteistyössä