nooniin eli eilen tuli sepostettu koko synnytyskertomus pärkele ja viesti katos jonnekin huitsiiin :kieh: en tietenkään copypeistannut joten.. :headwall: :headwall:
24.4. klo 17.56 syntyi täyden kymmenen pisteen tyttö meille Jorvissa. Mitat 4315gr/53cm/35 pipa..
Spinaalin ehdin tosiaan saada nippa nappa mikä johtui siitä että kun tultiin olin jo 7 cm auki ja sydänkäppyrään laitettiin melkein heti kun tuli sisälle ovista. Ei saaneet kunnollista vauvalta ja sitten teki alatutkimuksen joo olin lisää auennut sen 25 min jälkeen.. saliin siis ja vaatteenvaihto vikat masukuvat
sitten uudelleen nauhaan ja 10 min piti maata ja sinä aikana sitten juttelin kätilölle joka ravas jatkuvasti muualla kun oli toinenkin mimmi.. :| kiirusta siis.. että tahtoisin sen puudutteen ennenkö on myöhäistä, joo kunhan lääkäri on katsonut sen sydännauhan joo kivut yltyi, au.. vaikersin siinä ja narkkarikin oli valmiudessa spinaalin kanssa ja välineet tyrkyllä..
lääkäri vain puuttui että ois kattonut nauhan!! no vihdoin saapui ja jorinoitten jälkeen tokas että eihän tässä mtn antakaa naiselle jotai kipuun, OLIN ETTÄ KIITUS no siinä sitten tulikin sen ajan sisään kolme supparia jotka hoiti sen että ekan aikana pesivät selän ja laitto letkun sit vaikutti, kyljen kääntö suppari. tippa linssissä kipua se oli siis semmoi mun sietoraja melkein vastassa, en kyennyt puhumaan vain inisin :ashamed: mieskin vain paijasi päätä ja hoki kätilön kanssa että nyt pitää vaihtaa takasin selällee että vaikutus menee molempiin jalkoihin ja minä olin itkussa että oota että suppari mene ohi |O :'( viittä vailla, no vihdoin menikin ohi ja humps mamma selällee ja aah tunsin ko spinaalit valui toisellekin puolelle ja sit oli back in business niin sanotusti...
ja valtakunnassa kaikki hyvin, oli meinaan viime tipassa ko päälaki oli jo näkyvissä..kun oli saanut laput hanurin alle.. sitä kersin siinä pari kertaa nostella ko kätilö väsäs jotai ja sanoi että nyt sit saa ponnistella kun siltä tuntuu.. no vei se sit mennessään ne ponnistustunteetkin mutta äkkiä ne muisti
6 min ja tyttö oli ulkona.. istukat ja jälkeiset 5 min myöhemmin. Vuotoa oli enempi jotai suonia siellä varmaan meni mutta ei mtn massiivista b
d mutta hoitureita hillui edes takas ja lääkärikin kurkis alas varuiks ja totes että komiasti meni B) vaik ei ollut luomo, tosin kätilö tokas että melkein ois mennyt luomuna jos lekuril ois kestäny tovikin pidempään.. tiedä missä kuppas jossai kahvilla
Tikkejä tuli 3 sisään +4 ulos ja epipari tehtiin, sanoi min lihoista että oli aika peräänantamattomat, siis ei joustanut :ashamed: ja harvemmin nähnyt synnyttäillä että urheilijoilla on tuollaiset alapäälihakset normaalisti.. olin et ahaa liikuntaa siis en harrastanut lähes kahteen vuoteen mitää säännöllistä joten en tiä mistä nuo jäykät "alapäälihakset" on sit kehittyneet
päätelköön kukin mitä tahtoo :xmas:
Jees tyttö oli jees koko ajan isinsä katkoi nuorat ja tissillä loikoili lähes tunnin sit pesas neitin ja kapaloon vaan.. ruoka ja meidät tempastiin osastolle..
Nyt kotona maito noussut neiti syö hyvin ja vauva-arkeen totutellaan taas
http://www.aijaa.com/v.php?i=4099904.jpg
neiti on muuten ihan veljensä näköinen
semmoi unisex vauva ettei tiiä että kumpaa sukupuolta on