Lepäilehän nyt
Permis!
Paapelo: Voihan se olla, että tämä tosiaan on tyyntä myrskyn edellä
Olkkis, olipa hyviä uutisia!
Kesikselle suurensuuret onnittelut!!
Mielitekoja: Tässä raskaudessa olen pääasiassa himoinnut suolakurkkua, mustaherukkaa, sitruunaa ja karkkia. Esikkoa odottaessa en karkkiin voinut edes koskea, ällötti niin. Silloin himoitsin kaikkea suolaista.
Nyt kyllä jännittää
AM:n puolesta! Kohta on nyytti kainalossa :heart:
(.) Edelleen aivan mahtava olo! Ne ilkeät vihlomisetkin kohdunsuulla on muuten aikalailla helpottaneet. Vauva liikkuu tosi aktiivisesti. Mies jo mietiskelikin eilen, että voikohan vauva potkaista niin kovaa, että jalka tulee mahan läpi? Sen verran kovasti käy pikkuisen jalat.
Ostin eilen sähköisen rintapumpun. Esikon aikana mulla oli sairaalasta sähköpumppu, kun luovutin maitoa. Se oli ihana pumppu verrattuna sellaiseen käsikäyttöiseen, joka oli hätävarana. Sillä käsikäyttöisellä en saanut juuri mitään irti. Eilen oli sitten ihan pakko testata ihan vähäsen sitä uutta pumppua. Kerkesi jo kahdella imaisulla saada irti ihan kivasti pullon pohjalle. Toimii siis oikein hyvin =)
Viime yönä näin unta, että synnytin pienen tyttövauvan. Ihmettelin vaan, kun korttiin oli merkitty syntymäpainoksi 7200g! Kaveritkin ihmetteli, että jopas oli kokoa vauvalla. Itse en voinut käsittää tuota painoa, että pakko siinä on olla virhe. Punnailin vauvaa itse, jollain kotivaa`alla ja sain painoksi 1200g. Tulin sitten siihen tulokseen, että se seiska onkin ykkönen, mutta oli niin epäselvästi vaan merkitty
Aiemminkin näin muuten unen, jossa syntyy tyttö. Esikosta näin unen vähän ennen syntymää, että syntyy poika ja poikahan sieltä tuli. Saa nähdä pitääkö nyt uni paikkaansa. Esikoisen syntymäajankin näin unessa. En muista enää tarkkaan, mitä siinä unessa tapahtui, mutta oltiin citymarketissa ja siellä kovasti kuuluteltiin lukua 39+4. Mieskin oli heittänyt, että 5. päivä olisi hyvä päivä syntyä (vasta myöhemmin tajusin, että 39+4 oli just silloin 5. päivä ) . No, 4.päivä käytiin kyllä siinä unen cittarissa, kun halusin välttämättä käydä ostamassa lakupussin valmiiksi sairaalakassiin, vaikka mitään ennakkotuntemuksia synnytyksestä ei ollut. Seuraavana yönä sitten alkoi supistukset. Poika ei kylläkään syntynyt vielä 5. päivä, vaan 6. päivä, 2 minuuttia yli puolenyön. Ei äippä ollut tarpeeksi nopea ponnistaja, että oltais jääty sen 5. päivän puolelle
Joie ja Sippu rv 37+3