*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

skye laitoin listalle sun uuden la:n :wave:

Täällähän alkaa olla tunukua synnäreille,toivottavasti sinäkin allusmamma ja muut loppuajan kärvistelijät saisitte kohta käärön syliinne,minäkin sitä aikaa jo kovasti odottelen,että itsekin pääsen haistelemaan vauvan tuoksua :heart:

Eilen soitin neuvolaan paastosokerista,kun kävin terveyskeskuksessa siinä sokerirasituksessa taasen,se arvo oli 4,5 ja raja on 5,3,eli tosi hyvin on dieetti purrut,mitä nyt lukuunottamatta muutamaa lipsahdusta :whistle: :ashamed:

BV ja P 32+2
 
AAM
joo millipilli 6.4. aamuyöstä pungertanut ulos pienen aikas haipakkaa, kolmeko tuntia oli tänne vikan viestin jälkeen saanut käärön..

( . ) jottei liikaa tekemistä olis niin sain pukerrettua tuommoisen herkun tänään :p rahkapiirakkaa.. kiusatakseni kaikkea r.diapeteksestä kärsiviä.. :whistle: :ashamed:
 
Moro!

Ihan ensimmäiseksi tuosta meidän "ongelmasta" mistä viikonloppuna kirjoittelin. Homma helpotti kun sain juteltuu miehelle mua painavista asioista. Mikä parasta, sain purettua mieltäni ilman riitaa ja huutoo ja se kevensi ja paransi meidän perheen ilmapiiriä. Mies on menossa 22.4 nyt lääkäriin (kiirastorstaina sillä tt-kuvaus) ja toivottavasti osaan nyt asiallisesti jutella sille niin että juttelis lääkärille sitten näistä jutuista.

Sitten OMAA NAPAA: Mä sain tänään ensimmäisen isomman hankinnan tehtyä kun sain vaunut kotiin. Vielä en oo niitä koonnut enkä edes paketista avannut (ostin käytetyt, tuli matkahuollon kautta). Pitää kai jossain vaiheessa koota ja katsoo että kaikki luvatut jutut on mukana. Sitten uudestaan pakettiin ja vaunut parvekkeelle odottamaan vauvelia. Ylihuomenna olis sitten seuraava neuvola. Silloin rv18+4. Hieman jännittää taas noi sydänäänet kun eivät lääkärineuvolassa kuuluneet, mutta masumellakasta päätellen hyvin siellä porskutellaan. Sitten olis rakenneultra rv20+5 eli 24.4. Sekin pelottaa ja jännittää, onneksi sinne mies lupas lähtee lomansa kunniaksi mukaan. Saadaan sitten hyvät/huonot uutiset kerralla kummallekin. Ja jos ötzki näyttää jalkovälinsä (mitä mun tuurilla ei takuulla tee :D), niin sekin selvitellään. Itselle sillä tulokkaan sukupuolella ei niin suurta merkitystä ole mutta kun avokki sen haluu tietää niin saa kysyä.

Tällaista tällä kertaa. :D Oon hyvällä tuulella, pitkästä aikaa.

Olkkis ja ötzki 18+2
 
Onnea millipilli tytöstä :flower: :flower:

olkkis:
mukava kuulla, että sait tunteita purettua ja vieläpä ilman riitoja ja toivotaan, että mies lääkärille tohtisi jutella mietteistään =)
Ja laitappa kuvaa rattaista kun saat koottua ne...niitäkin on niin mukava katsella ja varsinkin, kun itse ei olla uusia hankkimassa niin saa vähän fiilistellä muiden uutuuksia :D

Täällä vieherpeukku taas säätää. Laitoin juuri Mustasilmäsusannat tukiin...meinasi jäädä vähän myöhäseen, mutta tänään kerättiin pajun oksia, kauniita ja suoria sellaisia ja nyt näyttävät niin kovin hienoille, kun ovat haroneet uusia oksiakin latvomisen jälkeen :D
Sitten purkissa odottaa itämistään Aitoelämänlankaa tolkuton määrä (ja huomasimpa juuri että siemenet ovat huumaavia/myrkyllisiä, joten ei parane jättää siivoamatta jälkiä istutuksen jälkeen ) ja sitten monta purkkia vielä Köynnöskrassia. Viimeisimpinä muttei vähäisimpänä loppukuun kylvöä odottavat Keskipäivänkukka ja Kesämalvikki.
Ja kukatietää, jos taas hurahdan vakkari rehutalossa ensikuussa, niin mukaan tarttuu takuu varmasti orvokkeja ym. pientä kivaa ja tuonne parvekkeelle ei keskikesällä tosiaan pääse ilman järeämpää aseistusta :LOL:
Tätä menoa mies vielä omatoimisesti ostaa omakotitalon pihoineen kaikkineen, jotta rehut siirtyisivät sinne...toivoahan saa jookos :D

Eli varsin energinen olen ollut tänään ja toivon että sama jatkuisi, ellei sitten pahuksen anemia yllätä...ehkä pitäisi ostaa pahan päivän varalle mietoja rauta lääkkeitä...tai ehkä odotan siihen seuraavaan neuvolaan, joka on parin viikon päästä...hmmm...lets see :D

Nyt takaisin kahvin ja keksin ääreen ja ajattelemaan kevään suloja :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 14+3
 
Paljon onnea Millipilli!!! :heart:

Ihana piirakka AM! Sa oot ilmeisesti aika leipuri tai joku kondiittori! =)

Kiva juttu Olkkis! :hug:

Sulla on selkeesti alkanut se energinen keskiraskaus Paapelo! Laheta mullekin vahan energiaa! =)

Hieno juttu BV! Eiko niita lipsahduksia saakin aina valilla olla? =)

 
Latte: no sitä mä tässä kovasti toivon että tää tajuais alkaa kuoriutumaan kun alkaa tuo sesonkiaikakin lähestymään ;). Ja eka yliaikaiskontrolli olis sitten toisena pääsiäispäivänä, joten jospa nyt sitten viimeistään... :whistle:
 
Katsotaan osaanko laittaa niin että näkyy suoraan kuvana... :D Noi ei oo itse otettuja kuvia vaan myyjä laittoi nuo mulle sähköpostitse mutta eiköhän tuo oo sitä mitä pitääkin. Kuitenkin tuon paketin avaaminen menee pääsiäiseen kun saa olla miehen kanssa ihan kahden kesken.





Tulipa isot kuvat. Toivottavasti eivät hidasta tätä pinon avautumista liikaa.

Tänään oli töissä muuten tunteet aikalailla pinnassa. Oon töissä vanhainkodissa jossa tänään oli pääsiäishartaus ehtoollisineen. Oli koko toimituksen ajan pakko istuu henkilökunnan kahvihuoneessa kun meinas itku tulla. Vaikka työkaverit tietävät raskaudesta niin silti tuollaiset tunnepurkaukset (varsinkin työkavereiden nähden) tuntuvat tosi noloilta.

Olkkis ja ötzki 18+2
 
AAM
Olkkis hienoa & ihana kuulla että saitte tilanteen purettua ilman ilmiriitaa ja toista maailmansotaa, kauhia asia mikä on tapahtunut ja hyvä jos puolisosi on ottanut onkeensa ja tekee sille jotain ennenkö on liian myöhäistä. Ja positiiviset uutiset mitä teille on tulossa muutaman kuukauden päästä konkreettisesti syliin, pystyy mieskin sitten olemaan mukana kybällä.. ei että masennus ois mikään helppo juttu mutta pääasia on et on tiedostettu ja tehdään jotain asialle :heart: :hug:
toivottavasti ammattilaiset pääsevät ongelman ytimeen ja vakuutettua miehes siitä kuolemanpelosta pois..

Latte mä mikään leipuri oo :D vaikka kokkikoulussa matinkylässä opiskelinkin vuoden :whistle: :LOL:
vähäks nautin siitä sai olla muka kondiittori B) kakut on niin mun lemppareita tai tommoi koristelujutut.. :p ja se on korkattu ja närästystä tuli :headwall: :D mut oli hjuvaa...

Talvitie i feel for juu :hug: ei kauaa enään... se voidaan taata :| :)

am & hippunen 39+1 kun taas mulla no max kolmisen vkoa :snotty:
 
latte:
Joo lähetän täältä energian ylijäämän siulle *gatsinghhh* :whistle: Toivotaan että ennättää perille huomiseksi ;)

Olkkis:
Tosi ihanan näköiset rattaat, vaikuttaa varsin hyvältä ostokselta =)
Omat rattaat on ehkä hitusen poikamaiset, mutta senkun on, kun mukana tuli tosi hienot tykötarpeet :D

Talvitie:
Hmm...uskoisin, että pitkäperjantai olisi teillä se päivä...tai jotenkin päivän nimi olisi lupaava, joskaan en toivo, että se olisi teille pitkä :D
Pidetään peukut pystyssä, että tämä kutku pitäisi kutinsa =)

OM:
Tiuhtilla on ekaa kertaa kunnon sessio menossa...aikaisemmin on tuntunut vaan muutamia pieniä liikeitä, nyt niitä tulee vähän väliä...voisiko johtua syömistäni Dumleista :D
On tämä vaan niin hassu tunne ja mies kun ei voi tuntea tietenkään vielä mitään päältä saan ihmetellä itsekseni :D
Tätä sitten luvassa voimistuvalla tahdilla loppuun asti, kunnes olen jo totaali kypsynyt yöllisiin mellastuksiin :D

Nyt menen törsäämään nämä loput energiat, mitä jäi vielä lähetyksestä huolimatta jäljelle, piirtämällä istutus kaavat...pitää katsokaas organisoida nämä rehut hyvissä ajoin, että ei sekoa toukokuun lopulla täysin :LOL:

Hyvää yötä kaikille :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 14+3
 
Hiljaa hyvää tulee Talvitie :hug: . 41+0 on hyvä päivä synnyttää ;) nimim. kokemusta on :heart: .

Täällä tyttö nukkuu paljon, en muista että esikoinen ois näin nukkunut mutta hää olikin TOSI huono vauvana nukkumaan. Alkuillat oli yhtä huutoo :eek: . Nyt musta tuntuu, että neidillä on joku hätä, kun vaan tykkää köllöttää ja nukkua :ashamed: . Katotaan nyt mihin tää kääntyy.. pessimisti ei pety :LOL:

Tsemppiä loppuajan kärvistelijöille :heart:

minä, poitsukka 1,5v ja neitiX 9 vrk :heart:
 
Paapelo täällä myös kevään kylvöjä tehty... =) Krassit on jo laitettu, samoin otin autotallista lämpimään kannat kasvamaan. Minulla on niitä kahdessa eri purkissa, toisessa purkissa alut ovat jo mahtavat, toisessa ei mitään! No, aina ei voi onnistua, onneksi toinen on sentään säilynyt talven yli hienosti.
Eilen taas kirosin jäniksiä, kun kävin katsastamassa viimeisimmät omenapuun tuhot. Korkeimmat järsityt oksat ovat minun rintojen korkeudella, joten mistään pikkukaneista ei todellakaan ole kysymys. Prkl.....

Meidän tyttö on ollut tosi kipeänä, mutta nyt jo vähän paremmassa kunnossa. Toivottavasti nyt on päässyt taudistaan eikä kuume enää nouse uudelleen.

Tulipas omanapainen viesti, mutta nyt ei vaan ehdi enempää!!!

Sini rv 22+1
 
Huomenta.

Joo eilen oli sillanen kyrpä otsassa että en sit viitsinyt tulla tänne purkautumaan. :LOL: :headwall:

Eli neukkulääkäri. Pissa puhdas verenpaine nousussa. vauva pt!! kokoa ei katsottu ei lähetettä äpolille vaan ens ti uudestaan neukkulääkäri jonka jälkeen lähete äpolille. :/ Ihme juoksuttamista!!!

Noh vauva voi hyvin syke ehdittiin katsomaan siinä kiireessä 145... aina niil on kiire! :/

Että sillanen käynti. kesti yht 3 min koko käynti. :D :LOL: :LOL: :LOL:

Vatsa on taas ihan vetelä ja supistuksiakin satelee. Eivät edes katsoneet kohdunsuun tilannetta!

Onnea millipilli tytöstä! :hug: :flower:

Niisku-rouva & pikkupapu 35+0 POKS POKS :heart:
 
Heippa

Täällä leijutaan pilvissä. Juuri tulin rakeneultrasta ja kaikki näytti olevan hyvin :) Ihana ultraaja kertoi paljon pikkusesta! 442g oli painoarvio ja vielä perätilassa köllii, mutta ehtiihän tuo heittään vielä monta kuperkeikkaa. Saatiin kuva jalanjälistä, söpöä. Muutenkin näky ultraus hyvin, kun sitten viime ultran oltiin huoneeseen asennettu telkkari, josta näki hienosti mammakin koko ajan. Ja pojaksi varmistu, nyt ei kuulemma voi enää erehtyä :) Ja siis tärkeintä, että kaikki rakenteet vaikutti olevan kunnossa. Leijuessa menee tämä päivä.

Olkkis ihanaa, että saitte puhuttua ja tsemppiä huomiseen lääkäriin. Sit onkin mukava lähteä pääsiäisen viettoon :) .

Ihana alusmamma toi piirakka. Niin tekee mieli kanssa jotain leipoa pääsiäiseksi, nam!

Nyt on riennettävä hommiin, paremmalla aikaa palailen...

Permis ja Veikko 21+2
 
AAM
permis ja toi piirakka oli niin sikahelppo tehdä, siinä uusimmassa k-kaupan ruokalätyskässä pääsiäisekstra :p vaihdoin vaan persikan tilalle tuota ananasta ko mies ei perzikoista välitä.. ananas on raikkaampi pääsiäisempi :LOL: ois mun vaan pitäny esipaistaa toi pohja, rukkas takertumaan vuokaan tuolta reunoista tai sit laittaa alle leivinpaprua.. :headwall:
 
Hitto, kun musta on tullut ihan yliherkkä... Eilen oli työpaikalla (vanhainkoti) pääsiäishartaus ehtoollisineen enkä pystynyt edes tilaisuuden pitopaikan ohitse kulkemaan kun piti jo nieleskellä itkua. Piti koko tilaisuuden ajan olla kahvihuoneessa jotta olis edes suht normaalisti voinut olla. Samoin kun tuossa lueskelin mitä olitte mulle kirjoitellut. :D Tuntuu niin hyvältä kun joku on iloinen... Nämä meidän asiat kun eivät oo mitään hirmuhelppoja ja vähäpätöisiä.

Mun pitäis lähtee töihin... En tiedä mitä on tapahtunut mutta aamulla oli tosi helppoo päästä sängystä ylös eikä tässä vieläkään ole tuntunut sitä väsymystä mikä tuossa muutama viikko sitten iski. En tiedä onko tuolla rauta-c-vitamiiniyhdistelmällä jotain ansioo tässä tilanteessa mutta pelottavan pirtee olo on.

Huomenna aamusta ennen töihin menoa sitten neuvolaan. Hieman jännittää ja hermostuttaa mutta mitäs tässä... Masussa välillä sellainen mellakka ettei tarvii paljoo miettiä miten siellä voidaan. Aika hennostihan noi potkut vielä tuntuu mutta liekö seurausta tästä mun extrasuuresta vararavintovarastosta tuossa vatsanahan alla. :D Onneksi ei oo paino päässyt vielä nousemaan kuin 200g alusta, tosin mun paino laski alussa -8kg joten se hieman helpottaa. Ja oon tyytyväinen siihenkin että noita liikkeitä edes jotenkin tuntuu niin osaa sitten huomenna kertoo neuvolatädille että mistä kannattaa yrittää sydänääniä etsiä.

Olkkis ja ötzki-pötzki palleroinen (taas otukselle uus lemppari) 18+3
 
Kiitos myötätunnosta ihanaiset naiset! :) Juuri äsken tuli pikku klönä sellaista limaisempaa valkkaria (sorry ällöpuheet), jospa tää mun hautomani muna vaikka alkais pikkuhiljaa ilmotella tulostaan ;). Niin ja pitkäperjantai kuulostais tosiaan hyvälle, mulle kyllä passais myös toi kiirastorstai ;).


Ihanan näköiset vaunut olkkis!


Onnea permis ihanista ultrakuulumisista! :heart:


Niin ja eilen jo piti fiilistellä tuota AM:n kakkua: herkullisen näköinen, ihan vesi herahti kielelle! Mä oon niin laiska leipomaan nykyään, että en ole edes mitään vierasvaraa leiponut pakkaseen :ashamed:. Saa vauvankatsojille kelvata kaupan pullat ja mies saa niitä sitten juosta hakemassa :).


Talvitie ja toivottavasti viimeiset tasurit 41+0 :xmas:



 
Ihana kakku Aaämmä!!!!!!! Tahtois palan |O

Toivottavasti Talvitie pääset hommiin todella pian!!!!!!

Kivat vaunut Olkkis, ihana väri!!

ON: neuvola eilen.. pissa puhdas, verenpaine ok, hb 143 eli ei tarvii rautaa, onneksi, koska se saa mun mahan ihan kivi kovaksi ja sitten pöntöllä tikistellessä saa ne ihanat PUKAMAT!!! Sykkeet oli tasaset ja pt:ssä neiti köllöttää. Kovettelee massua aina silloin tällöin ja lonkat HUUTAA HOOSIANNAA :kieh: siis todella kipeet!!! Nukkuminen huonoa! Vielä kerran vanhaan neuvolaan ja sitten PÄÄSEE uuteen :) Sain myös lähetteen SYPE-polille koska haluan käydä esikoisen synnytyksen vielä läpi ennen tätä uutta... Jos se yhtään auttaa. Esikoisen synnytys oli PIIIIIIIIIIIITKÄ ja kipeä ja semmosta..

Niin ja muuttokin kolkuttelee ovella... pakkaus..hmmm... pitäis kai alotaa.. uuuuuuuuuuuhhhh..

Ai niin, sitä piti vielä sanoa että oltiin sitten taas lastenklinikala kun se kurkunpäätulehdus iski tuohon poikaan taas... räkää tulee. Menis jo nää flunssat sinne minne ei valo paista. Oon niin kyllästynyt kaikkeen sairasteluun!!!!!

Aurinkoista päivää kaikille!!!!!!!!

Lumppari ja POKS POKS rv 30+0



 

Yhteistyössä