Pikkukakkonen haaveena??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu84

Vieras
Olis tosi kiva vaihtaa ajatuksia jonkun muun kanssa jolla haaveena toinen vauva! Meillä on 1,6v (ensi kuussa) ikäinen tyttö ja mulla on ihan valtava vauvakuume. Mies olisi myös valmis mutta tuntuu että silti jokin estää..!? Löytyykö muita, joilla toinen haaveena..olis kiva kirjoitella mailia tai mesen kautta!! Ottakaa yhteyttä!! :attn: :wave: :wave:

Itse ollaan satakunnan alueelta tälläiseltä pieneltä paikkakunnalta. Perheeseen kuuluu itseni lisäksi mies 23v, tyttö 1,5v ja koira.

Ottakaa yhteyttä!!!!!!!

satu84@hotmail.com

Saako kysyä miltä paikkakunnalta?

Mä olen Porista...asutteko pitkälläkin Porista?

Mulla poika kohta 1,4 v. Vauvakuume välillä vaivaa mutta sitten taas pelottaa...toista haaveillessa kun tietää jo miten rankkaa se on... :D

Meillä on poika 1v9kk ja toisesta on haaveiltu reilu puoli vuotta.. Saa tulla jos on tullakseen, mut silti tressi on valtava kun ei tärppää.. Mulla on siis aivan järkyttävä vauvakuume..Lähes joka päivä käyn netissä KELAN sivuilla ihastelemassa äitiyspakkausta. Eilen keksin jopa tulevalle nimeä.. Kavereilla on onneks pieniä ja lisää tulee, niin saa niitä käyä ihastelemassa näin alkuun. Esikoinenkin olis jo aivan valmis isoveljeksi. Toivotaan et kaikilla jotka vauvasta haaveilevat sen pian saavat!!!! TSEMPPIÄ KAIKILLE =)

Mailia saa laittaa (niemimari@luukku.com)

Yhteistyössä