H
hui kauheeta
Vieras
Ja tällaista sitoutumiskammoista kauhistuttaa ajatus, että pitäisi tehdä tilia jollekin jokaisesta kotiintulosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;10322719:Miksi kaikki hyökkäävät ap:tä vastaan? Jos jotain on sovittu, siitä pitäisi pitää kiinni. Voihan tosiaan olla, että mies on ollut niin kännissä, ettei ole huomannut saaneensa tekstiviestiä, saatikka tajunnut sellaista itse lähettää. Silti ymmärrän, että tuntuu kurjalta.
Alkuperäinen kirjoittaja väärin käsittänytkö?;10324515:Onko ne viestit tarkoitettu joksikin uskollisuuden vakuutteluksi vai siksi, että toinen on turvassa ja ettei ole sattunut mitään, vaikka onnettomuutta yöllisellä taipaleella? Minä olen käsittänyt että jälkimmäisestä on ollut kyse.
Samaa mieltä. Nykyään seurustelun alkuaikaa kutsutaan jostain kumman syystä nimellä "tapailu", tullut kai amerikkalaisesta dating-käsitteestä. Minusta tapailu ei ole seurustelua vaan tosiaan vain sitoutumatonta tapailua, ja sitä voi tapailla montaakin "ehdokasta".Jos seurustelu on aloitettu, en ymmärrä sitä, että voidaan vedota suhteen ikään, mitä missäkin vaiheessa voi tehdä tai ei saa. Minulle aikoinaan se sitoumus on alkanut siitä ensi hetkestä, kun on päätetty seurustelu. Muutenhan ne "alkuajan vapaudet" pysyisi muistissa koko ajan ja nakertaisi suhdetta.
Alkuperäinen kirjoittaja kännykkäkyttääjä?;10324962:Kahden kuukauden jälkeen toisesta vielä ilmenee paljon paljon uusia asioita, jotka ärsyttää tai ihastuttaa ja voi katkaista välit tuosta vaan. Joku pienikin asia
Miksi sellainen oletus, että toiselle sattuisi "onnettomuus yöllisellä taipalleella"?
Kai nyt 38 vuoden ikään ehtinyt mies on osannut kotiinsa ennenkin, jopa öisin, ja varmaan sitten oli kuitenkin tarkoitus jossain vaiheessa yhteyttä ottaa pikkujoulujen jälkeen niin siinähän se olisi selvinnyt, että kotiin pääsi ja hengissä on. Mitä jos viestiä ei tule, kuten ap:n tapauksessa? Mikä merkitys sillä on? Lähteekö ap jälittämään miehen kulkureittiä yöllä ja katsomaan ettei makaa hakattuna jossain tai ole tippunut mereen.... ei, hän loukkaantuu ja pettyy. Hän ei siis ole huolissaan, onko miehelle tapahtunut jotain.
24-Vuotias poikani on asunut yksin useamman vuoden Helsigissä ja minä täällä maalla. Pitäisikö olla huolissaan ja pyytää, että hän joka ilta kotiin päästyään laittaa mammalle tekstarin, että nyt ollaan turvallisesti kotona? Eipä ole tullut mieleen. Joskus kun soitan, hän saattaa vastata puhelimeen yllättäen Varsovasta tai Thaimaasta ja sinnekin on selvinnyt ihan noin vaan.... kyse ei ole siitä ettenkö välittäisi, kyse on toisen ihmisen vapaudesta. Turva on kuitenkin aina olemassa.
Miksi sellainen oletus, että toiselle sattuisi "onnettomuus yöllisellä taipalleella"?
Kai nyt 38 vuoden ikään ehtinyt mies on osannut kotiinsa ennenkin, jopa öisin, ja varmaan sitten oli kuitenkin tarkoitus jossain vaiheessa yhteyttä ottaa pikkujoulujen jälkeen niin siinähän se olisi selvinnyt, että kotiin pääsi ja hengissä on. Mitä jos viestiä ei tule, kuten ap:n tapauksessa? Mikä merkitys sillä on? Lähteekö ap jälittämään miehen kulkureittiä yöllä ja katsomaan ettei makaa hakattuna jossain tai ole tippunut mereen.... ei, hän loukkaantuu ja pettyy. Hän ei siis ole huolissaan, onko miehelle tapahtunut jotain.
24-Vuotias poikani on asunut yksin useamman vuoden Helsigissä ja minä täällä maalla. Pitäisikö olla huolissaan ja pyytää, että hän joka ilta kotiin päästyään laittaa mammalle tekstarin, että nyt ollaan turvallisesti kotona? Eipä ole tullut mieleen. Joskus kun soitan, hän saattaa vastata puhelimeen yllättäen Varsovasta tai Thaimaasta ja sinnekin on selvinnyt ihan noin vaan.... kyse ei ole siitä ettenkö välittäisi, kyse on toisen ihmisen vapaudesta. Turva on kuitenkin aina olemassa.
Taisi olla provo koko aloitus. Ei tuollaista oikeasti voi ollakkaan.