Pikkujouluista?

  • Viestiketjun aloittaja heimo.l
  • Ensimmäinen viesti
heimo.l
Joko teillä keskustellaan pikkujouluista? Meillä asia käsiteltiin nopeasti ja ytimekkäästi. Ilmoitin vaimolle että työpaikalle tuli ilmoitus pikkujouluristeilystä, vaimon kommentti oli että "se on hyvä, mutta harmi kun sinä et pääse mukaan!" Jep jep, tämä on sitä demokratiaa!
 
Meitä on moneksi
Oletko pettänyt joskus vaimoasi? Matkustelen paljon työni vuoksi ja voin sanoa että, jos minulla olisi mies, niin voisin sanoa kuin vaimosi. Maailma tuntuu menneen sekaisin on in iskeä vierasta naista, olen jopa kuullut kuinka työporukat vertailevat aamulla millaista naista saivat.
 
kakku*
Ei meillä niistä tarvitse sen kummemmin keskustella. Olen kyllä ilmoittanut miehelleni koska ne on, mutta se on ilmoitusasia. Molemmin päin, kyllä luottamus pelaa.

Meillä on työpaikan kanssa paljon kaikki reissuja, juuri olin viikonlopun Vierumäellä työkavereiden kanssa. Olen ollut siellä nyt parin vuoden aikana kolme, neljä kertaa ja ristelyjä (virkistysjaoksen järjestämiä) on pari vuodessa, osallistun kaikkiin, jos vaan aikataulut sopii. Ne ovat edullisia, monta paikkaa on tullut nähtyä johon ei ehkä itse olisi mennyt. Työpaikka sponssaa niin hyvin, joskus on pieni omavastuu joskus täysin maksutonta. Kannattaa käyttää hyväksi tälläainen "palkanlisä".
 
Ihme touhua!
Alkuperäinen kirjoittaja heimo.l:
Joko teillä keskustellaan pikkujouluista? Meillä asia käsiteltiin nopeasti ja ytimekkäästi. Ilmoitin vaimolle että työpaikalle tuli ilmoitus pikkujouluristeilystä, vaimon kommentti oli että "se on hyvä, mutta harmi kun sinä et pääse mukaan!" Jep jep, tämä on sitä demokratiaa!


En yhtään käsitä, missä vaiheessa parisuhde-taivaltanne asiat ovat menneet tähän pisteeseen....
Että toinen sanelee toiselle, minne tämä saa mennä ja minne ei.
Kummallisia tällaiset 'anoin iltalomaa' -jutut.

Meillä on tapana laittaa esillä olevaan kalenteriin merkinnät menoistamme, jotta toinen osaa varautua. Lupaa ei tarvitse kysellä.

En ole kumppanini omaisuutta, eikä hän minun.
 
ilimi
Alkuperäinen kirjoittaja heimo.l:
Joko teillä keskustellaan pikkujouluista? Meillä asia käsiteltiin nopeasti ja ytimekkäästi. Ilmoitin vaimolle että työpaikalle tuli ilmoitus pikkujouluristeilystä, vaimon kommentti oli että "se on hyvä, mutta harmi kun sinä et pääse mukaan!" Jep jep, tämä on sitä demokratiaa!
Ja kuule..mä melekeen luin rivien väliistä nottet oo ollenkaa pahoollas!

Soot tajunnu notta joku roti se olla saa ja pittää!
Onnea oikiasta valiinnastas..millo sitte lie!
 
kukkaa järkevä
immeinen lähe "pikkujouluristeilylle" ilman toista puoliskuaan. Kyllähän tuo jo kuulostaa sen verra kamalalt et järkiki sanoo. Puoliso mukaan tai kotio kannattee jäähä.
 

Yhteistyössä