Pikkujouluissa tapahtunutta..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maailman hirvein puoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanopas muuta. Tätä "kärsi itse, älä siirrä taakkaa toisen kannettavaksi" en siis ymmärrä alkuunkaan. Tosin, en edes ymmärrä, miten tälläinen juttu ylipäätään "tapahtuu"? Kumma, että tapahtuu vaan toisille ihmisille. Tämähän ON pettämistä ja ihan tietoista sellaista. Olisihan ap:kin voinut vielä lähteä pomon luota lätkimään, mutta päättipä jäädä....
Kyllä miehen kuuluisi tietää asista, jotta hän voisi itse päättää, oliko se hänenkin mielestä vaan hairhadus ja hän haluaa jatkaa.

Niin, siis tehtäköön vielä selväksi, että minä en ole pettänyt puolisoani. Mutta jos se pirulainen kävis erehdyksissään vieraissa, niin mä en todellakaan, en missään tapauksessa halua, että se kokisi oikeudekseen olla asiasta rehellinen ja kertoisi mulle mitä on tehnyt. Tai se, että se jäisi siitä "kiinni". Mähän repisin sen jätkän palasiksi. Tuonkalataisella idioottimaisella rehellisyydellä se tuhoaisi meidän perheen silmänräpäyksessä. Uskon, että me kaikki oltaisiin onnellisempia autuaan tietämättöminä.

[QUOTE="friday";30502920]Tuossa se ongelma juuri on. Kaikki eivät jaksa kantaa syyllisyyttä sisällään seuraavaa 40 vuotta vaan haluavat kertoa sen jossakin vaiheessa.
Petetyn kannalta "paras" hetki saada tietää tapahtuneesta olisi heti kun tapahtuma on sattunut jolloin luottamuksen rakentaminen uudestaan on helpompaa kuin vuosien salailun jälkeen.[/QUOTE]

Niin. Mikäli mun puoliso olisi käynyt vieraissa ja tehnyt jotain noin typerää, niin kyllä sen on sitten pystyttävä elämään syyllisyytensäkkin kanssa.

en missään tapauksessa halua, että se kokisi oikeudekseen olla asiasta rehellinen ja kertoisi mulle mitä on tehnyt. Tai se, että se jäisi siitä "kiinni".

Ja siinä vaiheessa jos/kun asia selviääkin kiertotietä 5 tai 8 vuoden jälkeen, niin silloinkin on vain se fiilis että "no ONNEKSI mies itse ei tuota silloin aikoinaan kertonut, vaan naapurin Lissu siitä nyt myöhemmin vahingossa möläytti"??

Ne hairahdukset ei kuitenkaan taida yleensä jäädä siihen yhteen kertaan. Ainakaan kun tuolla tavalla pääsee kuin koira veräjästä. Ja jos sitä pelehtii sinkun kanssa, tai jonkun joka ei koe sitä niiiiin vakavaksi rikokseksi ja kertoilee asiasta eteenpäin, niin kyllä se ennemmin tai myöhemmin sen petetynkin korviin kantautuu.

Niin. Mikäli mun puoliso olisi käynyt vieraissa ja tehnyt jotain noin typerää, niin kyllä sen on sitten pystyttävä elämään syyllisyytensäkkin kanssa.

Entäs kun se ei olekaan sinun päätettävissä jos/kun hän ei pystykään. Tämähän nähtiin jo yhdessä viestissä.

P&skamaisintahan tuossa on juuri se, että pettäjä on se joka päättää milloin on se oikea hetki kertoa. Ja sitä hetkeä tuskin valitaan sillä perusteella, että se on petetylle paras heti.

Olen päättänyt olla kertomatta ja rakastelinkin eilen mieheni kanssa illalla. Olen ehkä itsekäs. Puhuin myös pomoni kanssa tästä asiasta aamulla ja sovimme että tämä ei ikipäivänä saa enää toistua.

Olen itse vilpittömästi sitä mieltä, että jos mieheni minua pettäisi (mistä sitä tietää jos on niin tehnytkin?) en todellakaan haluaisi tietää vaan saisi katsoa minua silmiin samalla tavoin kuin ennenkin ja peitetty petturuuttaan. mieheni saa kyllä osakseen niin paljon huomiota ulkona käydessään ja töissään, etten yhtään ihmettelisi.. Sanoisinko näin että jos niin olisi tapahtunut, niin en olisi yllättynyt, vaikka on todella se "hyvä suhde" kotona.

Minä en tekoani osaa perustella, en oikeilla enkä tekosyillä. Pomoni ei ole yhtään sen kuumempi kuin miehenikään, sänkytaidotkin oli heikommat. Miehinen elin sentään samaa (suurta) luokkaa. En hae töissä ylenemismahdollisuuksia. Nuoresta (28) iästä huolimatta, olen juuri niin korkealla kuin koulutustasollani voisin päästä tai mihin pyrinkään. Palkka enemmän kuin aikoinaan työhaastattelussa pyysin. Olen yhtiömme ainoa nainen, joten jo siinä mielessä minua "suositaan" täällä miesten keskellä.. Muutenkin liikumme pomoni kanssa "minä ja hän" täällä, tiiviisti teemme yhteystyötä - myös tästä eteenpäin joten se että lounastamme yhdessä, ei ole yhtään sen erikoisempaa kuin ennenkään. Tämä ei tule toistumaan, mutten myöskään aio kertoa vaan panostaa avioliittooni - ehkä tämä näytti juuri sen että liitosta on pidettävä huolta joka ikinen sekunti, jottei unohda toista mielestään. Antaa myös motivaatiota pitää itsestä huolta koska tietää miten helppoa se on hypätä vieraaseen sänkyyn ja katua sitten aamulla.

[QUOTE="alkup.";30503150]Olen päättänyt olla kertomatta ja rakastelinkin eilen mieheni kanssa illalla. Olen ehkä itsekäs. Puhuin myös pomoni kanssa tästä asiasta aamulla ja sovimme että tämä ei ikipäivänä saa enää toistua.

Olen itse vilpittömästi sitä mieltä, että jos mieheni minua pettäisi (mistä sitä tietää jos on niin tehnytkin?) en todellakaan haluaisi tietää vaan saisi katsoa minua silmiin samalla tavoin kuin ennenkin ja peitetty petturuuttaan. mieheni saa kyllä osakseen niin paljon huomiota ulkona käydessään ja töissään, etten yhtään ihmettelisi.. Sanoisinko näin että jos niin olisi tapahtunut, niin en olisi yllättynyt, vaikka on todella se "hyvä suhde" kotona.

Minä en tekoani osaa perustella, en oikeilla enkä tekosyillä. Pomoni ei ole yhtään sen kuumempi kuin miehenikään, sänkytaidotkin oli heikommat. Miehinen elin sentään samaa (suurta) luokkaa. En hae töissä ylenemismahdollisuuksia. Nuoresta (28) iästä huolimatta, olen juuri niin korkealla kuin koulutustasollani voisin päästä tai mihin pyrinkään. Palkka enemmän kuin aikoinaan työhaastattelussa pyysin. Olen yhtiömme ainoa nainen, joten jo siinä mielessä minua "suositaan" täällä miesten keskellä.. Muutenkin liikumme pomoni kanssa "minä ja hän" täällä, tiiviisti teemme yhteystyötä - myös tästä eteenpäin joten se että lounastamme yhdessä, ei ole yhtään sen erikoisempaa kuin ennenkään. Tämä ei tule toistumaan, mutten myöskään aio kertoa vaan panostaa avioliittooni - ehkä tämä näytti juuri sen että liitosta on pidettävä huolta joka ikinen sekunti, jottei unohda toista mielestään. Antaa myös motivaatiota pitää itsestä huolta koska tietää miten helppoa se on hypätä vieraaseen sänkyyn ja katua sitten aamulla.[/QUOTE]

Fiksu päätös!

Älä kuuntele näitä moraalinvartijoita, jotka haluavat tuhota liittosi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin..;30503163:
Fiksu päätös!

Älä kuuntele näitä moraalinvartijoita, jotka haluavat tuhota liittosi.

Kiitos tuestasi!
Tässä se nähdään että tekojensa takana täytyy seistä ilman että heittää lastia toisen niskaan... (hieman iroaa sanassa "lasti") :D

[QUOTE="friday";30503117]Entäs kun se ei olekaan sinun päätettävissä jos/kun hän ei pystykään. Tämähän nähtiin jo yhdessä viestissä.

P&skamaisintahan tuossa on juuri se, että pettäjä on se joka päättää milloin on se oikea hetki kertoa. Ja sitä hetkeä tuskin valitaan sillä perusteella, että se on petetylle paras heti.[/QUOTE]

No sitten sen pitää elää niiden seurauksien kanssa, jos mä saan tietää.

Mulle on ihan sama, miten muut haluaa niiden kanssa toimittavan. Mä haluan, että
1. Mulle ei kerrota
2. Valehdellaan sitten myös niin hyvin, että siitä ei jäädä kiinni. Ikinä.

Ja siinä vaiheessa jos/kun asia selviääkin kiertotietä 5 tai 8 vuoden jälkeen, niin silloinkin on vain se fiilis että "no ONNEKSI mies itse ei tuota silloin aikoinaan kertonut, vaan naapurin Lissu siitä nyt myöhemmin vahingossa möläytti"??

Ne hairahdukset ei kuitenkaan taida yleensä jäädä siihen yhteen kertaan. Ainakaan kun tuolla tavalla pääsee kuin koira veräjästä. Ja jos sitä pelehtii sinkun kanssa, tai jonkun joka ei koe sitä niiiiin vakavaksi rikokseksi ja kertoilee asiasta eteenpäin, niin kyllä se ennemmin tai myöhemmin sen petetynkin korviin kantautuu.

Kuten sanoin, tuollaisesta ei pidä jäädä kiinni.
Minä en halua tietää. Ja jos tekee jotain niin tyhmää, että joutuu valehtelemaan, niin on syytä valehdella niin hyvin ja hoitaa selustansa, ettei jää ikinä kiinni.
Jos sinä haluat tietää, niin se on sinun asiasi. Minä en haluaisi tietää.

[QUOTE="alkup.";30503150]Olen päättänyt olla kertomatta ja rakastelinkin eilen mieheni kanssa illalla. Olen ehkä itsekäs. Puhuin myös pomoni kanssa tästä asiasta aamulla ja sovimme että tämä ei ikipäivänä saa enää toistua.

Minä en tekoani osaa perustella, en oikeilla enkä tekosyillä. Pomoni ei ole yhtään sen kuumempi kuin miehenikään, sänkytaidotkin oli heikommat. Miehinen elin sentään samaa (suurta) luokkaa. En hae töissä ylenemismahdollisuuksia. Nuoresta (28) iästä huolimatta, olen juuri niin korkealla kuin koulutustasollani voisin päästä tai mihin pyrinkään. Palkka enemmän kuin aikoinaan työhaastattelussa pyysin. Olen yhtiömme ainoa nainen, joten jo siinä mielessä minua "suositaan" täällä miesten keskellä.. Muutenkin liikumme pomoni kanssa "minä ja hän" täällä, tiiviisti teemme yhteystyötä - myös tästä eteenpäin joten se että lounastamme yhdessä, ei ole yhtään sen erikoisempaa kuin ennenkään. Tämä ei tule toistumaan, mutten myöskään aio kertoa vaan panostaa avioliittooni - ehkä tämä näytti juuri sen että liitosta on pidettävä huolta joka ikinen sekunti, jottei unohda toista mielestään. Antaa myös motivaatiota pitää itsestä huolta koska tietää miten helppoa se on hypätä vieraaseen sänkyyn ja katua sitten aamulla.[/QUOTE]

Mun mielestä sä teet ihan oikein.

Kuten sanoin, tuollaisesta ei pidä jäädä kiinni.
Minä en halua tietää. Ja jos tekee jotain niin tyhmää, että joutuu valehtelemaan, niin on syytä valehdella niin hyvin ja hoitaa selustansa, ettei jää ikinä kiinni.

Mutta eihän se ole haluamisesta kiinni. Jos asia nousee pintaan jossain vaiheessa, niin se nousee, halusi sitä tai ei.

Oletko kans sanonut kavereillesi ettet halua miehestäsi mitään pahaa kuulla? Koska se saattaa tulla pienenä yllätyksenä että joku EI halua kuulla ystävältään jos ystävä on esim. nähnyt miehen baarissa toisen naisen kanssa.

Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.

Kaikesta näkee, että tulet rikkomaan lupauksesi. Pelkkä miesten elimien vertailu paljastaa sinun olevan pinnallinen ihminen, joka toistaa tekemiään virheitä hamaan loppuun asti oppimatta niistä.

[QUOTE="friday";30503222]Vaihtoehdot taitaa olla:
1. Saat tietää heti
--> Mies löytyy kahtena kappaleena olohuoneesta
2. Saat tietää 10 vuoden päästä
--> miehestä ei jää kuin märkä läntti eteiseen (yritti, mutta ei hitaana päässyt karkuun...)

Menikö oikein? :-)[/QUOTE]

Jotain sinnepäin.
Kai se olis parempi 10 vuoden päästä, kun lapsetkin on sitten vähän isompia.

Mutta eihän se ole haluamisesta kiinni. Jos asia nousee pintaan jossain vaiheessa, niin se nousee, halusi sitä tai ei.

Oletko kans sanonut kavereillesi ettet halua miehestäsi mitään pahaa kuulla? Koska se saattaa tulla pienenä yllätyksenä että joku EI halua kuulla ystävältään jos ystävä on esim. nähnyt miehen baarissa toisen naisen kanssa.

???
Joskus voi ylläreitä tulla, mutta en mä siltikään halua tietää.
Toisekseen mun mies ole ole ihan justiinsa lähivuosina käynyt baarissa, joten yllättyisin kyllä, jos joku mun kaveri kertoisi nähneensä sen baarissa.

Onko miehesikin samalla linjalla eli hänkään ei haluaisi tietää, mikäli vieraissa kävisit? MInusta täällä on suurin ongelma juuri siinä, että tehdän päätös OMASTA näkökulmasta, ei puolison näkökulmasta. Koska tämä on itsellesi sopivin ratkaisu, niin miehenkin on tyytyminen siihen. Vai?

Sulla on ap tosi inhottava tilanne. Tekstistäsi voisi päätellä että rakastat miestäsi ja haluat jatkaa liittoasi.

Mulla on joskus ollu sellanen tilanne että yritin lopettaa silloista parisuhdetta. Mies ei suostunut luovuttamaan ja roikkui väkisin mukana vaikka meillä oli ollut hankalaa jo useamman vuoden. Mies oli pettänyt minua useamman kerran, mutta tuolloin sitä vielä tiennyt. Eli siis kun olin jo tovin yrittänyt hyvällä lopettaa suhdetta eikä se toiminut, otin kovemman keinot käyttöön ja menin yöksi silloisen työkaverini luoksse pikkujouluista. Teimme kaikenlaista pientä, mutta yhdyntään emme edenneet. Aamulla kerroin tuolle mukana roikkujalle ja vaikka olin tietoinen valinnastani, tuli pettämisestä aivan kamala olo. Tärisin, jännitin, ahdistuin ja itkin.

Tästä siis opin että en itse kestä sitä pettämisen tuomaa pahaa oloa jota sinä nyt varmaan käyt läpi. Onneksi tein "virheeni" tuollaisessa tilanteessa, joten olen varma etten ikinä ajaudu pettämään omaa rakastavaa aviomiestäni.

Sinulla on varmasti kamala olo. Kukaan täällä ei voi sinulle myöskään mitään oikeita vastauksia antaa. Sinun tulee tehdä niin kuin oikeaksi näet. Kertomisesta voi koitua monen vuoden suru ja tuska, mutta myäs kertomatta jättämisellä on omat seurauksensa. Jos mieheni tekisi jonkun aivan merkityksettömän kerta hairahduksen ja katuisi sitä täydestä sydämestä, voisi olla parempi jos en koskaan saisi tietää... Toivottavasti voit joskus antaa itsellesi anteeksi ja teet oikeita ratkaisuja. Muista ajatella myös lapsesi hyvinvointia tässä asiassa.

No tavattiin nyt pomon kanssa, ajattelin, että saadaan tää asia puhuttua pois ja unohdetaan koko homma. Mut ei aikaakaan kun pomon penis työntyi peräaukkooni, sitten tussuun ja sieltä suuhuni johon laukesi. Kumikin unohtui. Nyt on todella paha olla :(

[QUOTE="Korpisoturi";30503235]Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.[/QUOTE]

Voi miten ikävästi Jyrkille kävi. Oikein isosti harmittaa.

Yhteistyössä