Pikkuisen uniongelmat...

03.02.2005
839
0
16
Huh viime yötä..1v1kk ikäinen tyllerömme seisoskeli ja huuteli muutaman tunnin :/ Osoitteli ovelle ja toisteli:"Puuoa,puuoa"..Eli tarkoitti puuroa.Nälkä tuskin oli,kun oli syönyt hyvin yöllä.Ja yleensäkin kaikkea huoneessa olevaa osoitteli,että "tuo",mikä meinaa,että hän haluaa sen..Isin kanssa oltiin ihan hermot riekaleina,kun ei meinannut pieni millään käsittää,että tulisi nukkua,eikä sängystä tulla pois.En tiedä,luuliko sotten olevan jo aamu ja kiukustui,kun äiti vaan yritti saada nukkumaan :whistle: Onko muilla saman ikäisiä,joilla tullut uniongelmia..Johtuneekohan uusista taidoista?Rasittavaa kyllä,kun meidän pian 4v.neitikin saattaa pissailla sänkyyn ja itkeskellä yöllä niin siinä on sitten hermot kireällä,kun kukaan ei nuku \|O Eikö tällä pikkuneidilläkin riittäisi,että päivisin on vailla "puuoa"joka toinen tunti vaan yölläkin pitää sitten herätä kinuamaan..Huoh..Niin ja ,se "puuo"tarkoittaa kaikkea ruokaa yleensä,onkohan pienellä sitten ainainen nälkä..

Meillä on kans ollut tälläsiä kausia, olen laittanut liian pitkien päikkärien syyksi ja toinen on hampaat. Meillä neiti on 1,2v. Olen ottanut viereen, saa edes itte yrittää nukkua, yleensä innostuu tökkimään ja potkimaan isäänsä. :D Välillä rauhottuu nukahtamaan ennemmin ja välillä myöhemmin, välillä on mennyt 1-4. Aamulla kyllä uni maittaisi, tälläsen yön jälkeen on kyllä herätetty samaan aikaan eli ennen 8 ja hoitoon. Yleensä seuraava yö jo parempi, jos liiasta päikkäristä on kyse.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 17:05 hanne kirjoitti:
Meillä on kans ollut tälläsiä kausia, olen laittanut liian pitkien päikkärien syyksi ja toinen on hampaat. Meillä neiti on 1,2v. Olen ottanut viereen, saa edes itte yrittää nukkua, yleensä innostuu tökkimään ja potkimaan isäänsä. :D Välillä rauhottuu nukahtamaan ennemmin ja välillä myöhemmin, välillä on mennyt 1-4. Aamulla kyllä uni maittaisi, tälläsen yön jälkeen on kyllä herätetty samaan aikaan eli ennen 8 ja hoitoon. Yleensä seuraava yö jo parempi, jos liiasta päikkäristä on kyse.
Juu,meillä muuten saattakin olla ne hampaat syynä..Kurkistin tyttösen suuhun ja poskihammashan sinne oli tullut..Ja toinen ilmeisesti tulossa.Eli olisikohan sitten siitä..Toivotaan,että pian tämä ohi menee..

Jos poskihampaita tulee niin niitten kanssa menee tosi kauan ainakin meillä, koita jotain särkylääkettä ellet niitä kauhistele, kipeäähän se tulee kun ovat vielä niin isotkin.

Yhteistyössä