Pikkuhousu/uimapuku ongelma. Havainnollistan nyt kuvin jos joku tajuais :D

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29240773:
Menet sinne väkisin vaan, ja sanot -
pois en riisu vaikka kuinka anelisitte... :p:rolleyes::

edit:

niistä uimasortseista siis jos käyvät tinkaamaan.
Tai sitten "okei, otetaan sitten nämä pois, mutta menen joka tapauksessa nyt uimaan.":D
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
"Anne"
Joo mulla sama ongelma ja on kyllä salilla treenattu niin että perseessä ruskaa.
Sen verran on reeniä tehty, että pitää ostaa isommat housut että mahtuu reidet ja pehva ja sitten on vyötäröllä löysää.
Kalsareissa joko näkyy suunnilleen peppuvako tai sitten putoavat jalasta.
 
Ohops, en huomannu, sori :D

Tuota voisi kyllä kokeilla. olis kiva saada tuloksia. Onkohan seuraavaan kesään mennessä mahdollisuuksia saada mitään näkyvää aikaan? Mulla ei ole lihaksia siis nimeksikään. Kiitos useiden leikkauksien olen äärimmäisen kehnossa kunnossa.
Riippuu tietenkin kuinka rajoitteista liikuntasi on, mutta
kyllä varmasti on muutos havaittavissa ensi kesänä jos nyt aloitat reenit. Vaikka ihan tuollaisilla selinmakuu reeneillä.
Siihen vielä hyvä proteiinipitoinen ruokavalio niin hieno tulee.:)

Tsemppiä!:flower:

Ja juutuupista kannattaa katsoa noita videoita, sieltä bongailin hyviä kun olin polvettomana.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hhh";29240881]hei nää :D :D

[/QUOTE]

Voi ristus! Tollasia tarrautuvia liimafileitä olen käyttänyt avoinselkäisen topin kanssa tissien päällä, mutta että perseeseenkin pitäs noita tunkea.:O:D
 
[QUOTE="nuuh";29240916]:D onko noilla persehousuilla joku nimi? :D Voisin tilata parille vittumaiselle työkaverille joululahjaksi.[/QUOTE]

Että jos meinaa perseillä saa tehdä sen sitten tyylillä.:D
 
"nuuh"
[QUOTE="hhh";29240926]brazilian secret push up panties :D :D[/QUOTE]

No well ja really ja thanks :D taidankin tilata pomolle ja kirjoittaa korttiin että nyt voipi odottaa perse pitkällään lipomista :D
 
"hhh"
[QUOTE="nuuh";29240939]No well ja really ja thanks :D taidankin tilata pomolle ja kirjoittaa korttiin että nyt voipi odottaa perse pitkällään lipomista :D[/QUOTE]

paa sittenki vaan kuvahakuun push up panties nii löytyy enempi valikoimaa :D :D saat valita sopivat perseet :D
 
"nuuh"
[QUOTE="hhh";29240942]


mitähä ukko tuumais ku heittäisin tollaset jalkaan :D :D[/QUOTE]

Laita ne ensin vielä väärtepäin sillein että noi chiikit on edessä. Pääsis varmaan otsikoihin "vaimo teki törkeän jekun-mies järkyttyi paisuneesta hävystä"
 
kfkfkf
Mä jos vetäisisin tollaset implanttipöksyt jalkaan, ni sit mulla ois siinä "pepun" alla toinen peppu :LOL:

Kävin ostamassa tollaset sloggin invisible pöksyt, 14,90 maksoi, tulikohan oikeat?

Hyviltä tuntuu kyllä jalassa, kuin ei ois pöksyjä ollenkaan. Mut nää jotenkin lätistää mun persettä entisestään :D mut ehkei se sit näytä niin pahalta kun farkut vetäsee jalkaan.
 
kfkfkf
Piukat sukkahousut farkkujen alla muuten muotoilee myös peppua. Tavis kaupassa vaan pienin koko on 36/40 ne ne ei oo sellaset kireet. Onko jossain marketissa tuosta pienempää kokoa? Voin vaan kuvitella miten kireät nuo on 40 kokoiselle. Miten ees voi olla tuolla haarukalla koko :O
 

Yhteistyössä