Pikaista apua KIITOS!

"hmh"
Kauanko se kiltti aamuinen taksikuski parka nyt sitten joutuu niitä rahojaan odottelemaan...

Jos tää siis olis tosi. Niin kuinka käy rassukan taksikuskin, joka yrittää perhettään elättää... kun hutsunpenikoita kyytsii ilmatteeksi töihin?

Minun ystävät ovat huipputyyppejä joiden ansiosta en tarvitisi mitään muuta kun katon pään päälle ja olisin silti onnellinen<3 Ei heitä kiinnosta olenko auki parikymppiä vai ovatko he auki parikymppiä mulle.
Mukavan suurpiirteinen näkemys :) Mäkään en jaksa olla kovin pikkusielu. Aika moni nainen muuten on pikkutarkka, ehkä kasvatettukin tosi järjestelmällisiksi ym. Nipottaja ei oo mun juttu ;)

Tosi ystävyydessä ei ole kovin olennaista, onko joku jotain velkaa vai ei. Mulla on jopa omat velat joskus unohtuneet :D Mut tietysti yritän maksella enkä oo koskaan isoja velkoja ottanut ystäviltä, muutama kymppi enimmillään ja melkein aina heidän aloitteestaan.

Eikö ne sun hyvät ystävät sano sinulle, että pistä nyt rahasi takaisin lompsaan, äläkä meille tarjoa, että pääset bussilla töihin?
No itse asiassa viime kerralla kaverit tarjosi mulle ja sitä edellisestä en edes muista kun nyt ollaan käyty niin ahkeraan ettei pysy laskuissa:D Pitäähän sitä nyt viimein kunnolla bilettää kerran kaikilla on hyvä tilanne siihen<3 En anna minkään estää sitä. Ja mä en elä mun työtä varten vaan teen töitä jotta voin nauttia ja tehdä sitä mitä milloinkin huvittaa.

jopas jotakin
No itse asiassa viime kerralla kaverit tarjosi mulle ja sitä edellisestä en edes muista kun nyt ollaan käyty niin ahkeraan ettei pysy laskuissa:D Pitäähän sitä nyt viimein kunnolla bilettää kerran kaikilla on hyvä tilanne siihen<3 En anna minkään estää sitä. Ja mä en elä mun työtä varten vaan teen töitä jotta voin nauttia ja tehdä sitä mitä milloinkin huvittaa.
Siis äsken sulla oli suurta murhetta ja paha elämäntilanne ja nyt onkin kaikki hyvin, mitä nyt rahat loppu...

[QUOTE="hmh";29733219]Kauanko se kiltti aamuinen taksikuski parka nyt sitten joutuu niitä rahojaan odottelemaan...

Jos tää siis olis tosi. Niin kuinka käy rassukan taksikuskin, joka yrittää perhettään elättää... kun hutsunpenikoita kyytsii ilmatteeksi töihin?[/QUOTE]

Toi kannattaa tallentaa. Keskustelupalstoilla on saatu syytteitä kunnianloukkauksesta.

Mahtavaa "perheenäidit".

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Toi kannattaa tallentaa. Keskustelupalstoilla on saatu syytteitä kunnianloukkauksesta.

Mahtavaa "perheenäidit".
Miten tuollaisesta nostetaan kunnianloukkaus syyte?

Ensinnäkään kommentoijalla ei ole vakituista mustaa nikkiä, vaan harmaa nikki joita tällä palstalla on monia.
Toisekseen mikä kohta täyttää kunnianloukkauksen? "Hutsunpenikka"? Tuskinpa vain.

:LOL:

HG: "Menin maanantaiaamuna krapulassa pomon huoneeseen, yrjösin sen työpöydälle ja kun tuli tuhnu niin vetelät valui pitkin kinttua." (sori HG, älä suutu)

Mies1: "No mutta sehän on ymmärrettävää, ja naisessa se on ihailtavan kepeää. Kategorisesti ajateltuna, mä en voisikaan olla sellaisen naisen kanssa joka onnistuisi aina kaikessa. Jos otetaan henkilö x joka on filosofisesti y:n kanssa samassa diskurssissa..."

Ensinnäkään kommentoijalla ei ole vakituista mustaa nikkiä, vaan harmaa nikki joita tällä palstalla on monia.
Toisekseen mikä kohta täyttää kunnianloukkauksen? "Hutsunpenikka"? Tuskinpa vain.
Jos alentuu noin puhumaan niin on varmaan itsellään aika todella paha olla.:/ Toivon että tuollaiset huutelijat saavat pian apua, ne ongelmat voi tulla myöhemmin kalliiksi meidän yhteiskunnalle.

• Tykkää
Reactions: mies1

Sinun koodistossasi ehkä näin. Hämmästelen kyllä taas näitä naisia. Hyppivätkö miestensä silmille samalla lailla vai onks tää joku "kanalaumareaktio".

:LOL:

HG: "Menin maanantaiaamuna krapulassa pomon huoneeseen, yrjösin sen työpöydälle ja kun tuli tuhnu niin vetelät valui pitkin kinttua." (sori HG, älä suutu)

Mies1: "No mutta sehän on ymmärrettävää, ja naisessa se on ihailtavan kepeää. Kategorisesti ajateltuna, mä en voisikaan olla sellaisen naisen kanssa joka onnistuisi aina kaikessa. Jos otetaan henkilö x joka on filosofisesti y:n kanssa samassa diskurssissa..."
:LOL: xDD Hahahaha, paras! Sä oot varmaan ihanan rento ja huumorintajuinen äiti, ei ole mitään improper aihetta jota et laittais läskiks:p

hyhaho
Pitää olla nykytekniikasta kohtalaisen tietämätön, jos luulee että joku satunnaiseen tolppaan yhteyden ottava satunnainen henkilö olis millään tavalla jäljitettävässä. Vähän pelottavaakin, koska jos on noin naiivi niin saa äkkiä siipeensä internetissä. Munkin yhteys on tällä hetkellä jonnekin Belgiaan, siinä sitä sitten suomen poliisit isolla rahalla etsii belgiasta jotakuta, joka sanoi jotakuta hutsunpenikaksi.

Järki käteen. Kunnianloukkauksen pitää olla systemaattista, selkeästi osoitettavaa jne. ennen kuin polisii tekee MITÄÄN, ja sittenkin tekijää ei useinkaan löydy. Mua ei löytyisi, enkä ole mitään sen eteen tehnyt, etteikö kukaan mua löytäisi. Mulla on vaan mobiilinetti. Se riittää. ip osoite vaihtuu joka kerta.

https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C2257A7E00331CAA?opendocument

Tietoa nettikiusaamisesta. Musta tuo HG:n äidin solvaaminen alkaa lähestyä kunnianloukkausta. Eli nyt "naiset" jäitä hattuun.
Sanopas tämä sama asia tuolle sinun ihanalle ja spontaanille "naisellesi". ;) Hänhän se täällä on kovaan ääneen haukkunt ihmisiä ja siinä sivussa syyllistynyt kunnianloukkaukseen, joten eiköhän tämmöiset sutkautukset ole vain "pay back time"? ;)

Ja mitä tulee ylipäänsä tuommoisiin syytteisiin, niin miten luulet poliisin saavan ko viestin kirjoittajan vastuuseen teoistaan? Kerrotko?
Ja ei, älä linkittele poliisin sivustoja vaan kerro ihan omin sanoin. :)

jopas jotakin
Sanopas tämä sama asia tuolle sinun ihanalle ja spontaanille "naisellesi". ;) Hänhän se täällä on kovaan ääneen haukkunt ihmisiä ja siinä sivussa syyllistynyt kunnianloukkaukseen, joten eiköhän tämmöiset sutkautukset ole vain "pay back time"? ;)
Mutta miksi nimitellä kenenkään nettikirjoittelijan äitiä? Eikö se ole typerää käytöstä olipa se kunnianloukkaus tai ei?

Jos alentuu noin puhumaan niin on varmaan itsellään aika todella paha olla.:/ Toivon että tuollaiset huutelijat saavat pian apua, ne ongelmat voi tulla myöhemmin kalliiksi meidän yhteiskunnalle.
Paraskin puhuja haukkumisesta ja siihen johtavasta pahasta olosta!!!!!!!
Ehkäpä sinunkin kannattaisi alkaa miettimään mitä näppikseltäsi tänne päästelet ja miettisit samalla mitä nuo sinun tekemisesi mahtavatkaan kustantaa yhteiskunnalle vielä joku kaunis päivä.

Yhteistyössä