Pikaista apua KIITOS!

Alkuperäinen kirjoittaja äitisi sijainen;29732926:
En minä sitä tarkoitakaan. Mutta antaa olla, kun ei mene perille, niin ei mene perille. Ottahaan se koville, kun poikakaverin kanssa tulee bänksit, muttei se maailmanloppu ole.
Hei ystävä hyvä, olisin lähtenyt juosten sinne jos en ois kyytiä saanut. Päivanselvä asia jonka kaikki tekisi. Mutta kun tiedän että taksit tekee työtänsä, haluavat asiakkaita ja itse pystyn maksamaan hänelle sen pian niin miksipäs ei? Olen mukavuudenhaluinen enkä kyllä tykkää alkaa selvittelee kaikkitietävä-äidille miksi olen ottanut näin kaukaa duunin ja miksi sitä miksi tätä. Kuka jaksaa :/

olet oksettava
Toivottavasti päivä meni hyvin :)

Noin muuten ymmärrän sun surua ainakin vähän :( Ja että sun on paha olla. Mutta parempi olisi ettet pitkän päälle liikaa joisi, se ei ehkä oo hyvä sulle ja vie rahat. Ootko ajatellu vaikka ihan rauhoittumista esim. hyvän musiikin tai kirjojen parissa, ystäville puhumista, liikuntaa, jotain harrastusta, ym. Yritä ainakin jaksaa huolehtia itsestäsi koska olet varmasti arvokas ihminen, monelle. :) Hauskaa on hyvä pitää ja rentoutua, mutta jos se tulee tavaksi niin se voi olla huono koska se voi jo hankaloittaa muuta elämää.
Laita ittes jojoon.

mies2
Toivottavasti päivä meni hyvin :)

Noin muuten ymmärrän sun surua ainakin vähän :( Ja että sun on paha olla. Mutta parempi olisi ettet pitkän päälle liikaa joisi, se ei ehkä oo hyvä sulle ja vie rahat. Ootko ajatellu vaikka ihan rauhoittumista esim. hyvän musiikin tai kirjojen parissa, ystäville puhumista, liikuntaa, jotain harrastusta, ym. Yritä ainakin jaksaa huolehtia itsestäsi koska olet varmasti arvokas ihminen, monelle. :) Hauskaa on hyvä pitää ja rentoutua, mutta jos se tulee tavaksi niin se voi olla huono koska se voi jo hankaloittaa muuta elämää.
hyvä kun tulit miehenä neuvomaan :) onhan se niin ettei nuo naiset tajua mitään, jos ei oikea mies tule kertomaan mitä pitää tehdä, tajua toistensakkaan neuvoja ottaa jos joku nyt sattuu vahingossa oikeilla raiteilla neuvoineen olemaan. suloisia typeryksiä :)

äitisi sijainen
Hei ystävä hyvä, olisin lähtenyt juosten sinne jos en ois kyytiä saanut. Päivanselvä asia jonka kaikki tekisi. Mutta kun tiedän että taksit tekee työtänsä, haluavat asiakkaita ja itse pystyn maksamaan hänelle sen pian niin miksipäs ei? Olen mukavuudenhaluinen enkä kyllä tykkää alkaa selvittelee kaikkitietävä-äidille miksi olen ottanut näin kaukaa duunin ja miksi sitä miksi tätä. Kuka jaksaa :/
Miten sinä sinne juosten olisit löytänyt, jos et julkisilla? Mutta tosiaan, eipä tämä minua hetkauta. Mies1kin tuli jo halivuoroonsa, joten mukavaa illanjatkoa molemmille!

nohh
Ai päivänselvä asia, että a) ihminen valitsee taksimatkan kerjäämisen velaksi ennemmin kuin bussilla kulkemisen tai läheisiltä lainaamisen ja b) juoksee ennemmin 13 kilometriä kuin lainaa pyörää tai edelleen käyttää sitä bussia. Joo-o, valintoja valintoja. :D

Ai päivänselvä asia, että a) ihminen valitsee taksimatkan kerjäämisen velaksi ennemmin kuin bussilla kulkemisen tai läheisiltä lainaamisen ja b) juoksee ennemmin 13 kilometriä kuin lainaa pyörää tai edelleen käyttää sitä bussia. Joo-o, valintoja valintoja. :D
Miten sä et tajua ettei kukaan OPISKELIJA (ei siis vakkari) ota sitä riskiä että eksyy eikä löydä paikkaa ja myöhästyy ja ehkä menettää siksi useita työvuoroja ja ensivaikutelman uuteen paikkaan.

nohh
Miten sä et tajua ettei kukaan OPISKELIJA (ei siis vakkari) ota sitä riskiä että eksyy eikä löydä paikkaa ja myöhästyy ja ehkä menettää siksi useita työvuoroja ja ensivaikutelman uuteen paikkaan.
Miten sä kuvittelet juoksemalla löytäväsi paikan paremmin kuin istumalla bussissa, jossa voit kysyä kuskilta, missä sinun pitää jäädä pois? :)

eikö vaan
Kukaan opiskelija, jolla on päässään vähän järkeä ei mene sinä iltana baariin juomaan viimeisiä rahojaan, kun on jo päivällä saanut tietää, että maanantaina menee uuteen paikkaan töihin ja tarvii rahaa matkoihin.

"viera"
Tule mun elämäntilanteeseen ja sano vasta sitten, että kun pääset nollaamaan niin jääkö se siihen yhteen drinkkiin. Ei vois vähempää kiinnostaa raha, sitä tulee ja menee.
Ja minä olen koko ajan ollut siinä luulossa, että sinä et dokaile ja olet muutenkin terveitä elämäntapoja kannattava nuori nainen. Kun olet niin paljon paasannut siitä, miten pitää ihmisen pystyä pärjäämään jos tulot ei ole järin suuret.

Toisille paasaat ja luennoit mutta itse toimit sitten ihan päinvastoin. Tekopyhää, vai mitä?

Miten sä kuvittelet juoksemalla löytäväsi paikan paremmin kuin istumalla bussissa, jossa voit kysyä kuskilta, missä sinun pitää jäädä pois? :)
Mun työpaikka, keskusta, koulu sijaitsee aivan lähellä enkä ole tarvinnut bussikorttia ladata pitkään aikaan :) Joten kun ei ole käteistä, en voi rahaksi sillä hetkellä muuttua.
Kun pomo soittaa otatko vastaan tämän ja tämän ajalle työn niin et sä siinä ala kieltäytymään siksi että sillä nimenomaisella hetkellä tili on nollilla, mitä ei ole kyllä käynyt piktään aikaan :/ Mutta niinkin voi loppukuusta käydä. Nyt tosin kuljen bussilla matkat jatkossa kun tiedän missä toi on.

Aivan totta. Sen takia ne järkevät opiskelijat selvittävät hyvissä ajoin netistä aikataulut/kartat/ynnä muut, rahattomana ostavat kännykkälipun tai lainaavat sen muutaman hassun euron että pääsevät bussilla kulkemaan ja aamulla lähtevät sen verran aikaisin että ehtivät etsimään sen paikan hyvissä ajoin ennen vuoron alkua.

Mä en ainakaan halua vähätellä sun vaikeuksia. Toivon vaan ettet luhistu niiden alle ja että sun elämänhallinta pysyy :) Varmasti kaikki sun läheisetkin toivoo. Koska näkevät kuinka mukava ihminen ja seuralainen varmaan olet.

Tuo on merkki siitä että olet varmaan luova ja tosi herkkä ihmisenä. Sulla on tunteet tosi pinnassa ja elät niitä vahvasti ja se on tosi viehättävää ainakin mulle. Mäkään en ole elämänhallinnan mestari, sellaiset ihmiset on mulle yleensä vähän tylsiä ;) Mutta toisaalta raha-asiat on aika tärkeitä että täällä maailmassa pärjää. Niiden kanssa ei ole leikkimistä koska voi esim. tulla yllättävä meno.

Mutta sinänsä nostan hattua sille kuinka uskot hyvään ihmisistä: mulla on ihan sama juttu :) Mäkään en murehdi tulevia. Ja sä oot vahva kun asennoidut niin, se ei ole helppoa, tiedän sen. Älä muuta sitä koskaan pliis:) Oot kaunis siinäkin asiassa, ainakin tekstiesi mukaan.

"viera"
Mun työpaikka, keskusta, koulu sijaitsee aivan lähellä enkä ole tarvinnut bussikorttia ladata pitkään aikaan :) Joten kun ei ole käteistä, en voi rahaksi sillä hetkellä muuttua.
Kun pomo soittaa otatko vastaan tämän ja tämän ajalle työn niin et sä siinä ala kieltäytymään siksi että sillä nimenomaisella hetkellä tili on nollilla, mitä ei ole kyllä käynyt piktään aikaan :/ Mutta niinkin voi loppukuusta käydä. Nyt tosin kuljen bussilla matkat jatkossa kun tiedän missä toi on.
Joo joo, ollaan jo kaikki huomattu että Ymmi Hinaaja on sun suuri idoli.

"viera"
Olen varma että mies1 on HG:n joku kaveri, ja ne on yhdessä suunnitelleet koko jutun, että mitä tahansa HG kirjoittaa niin mies1 sitten siirappisilla ylisanoilla kehuu ja ylistää.

ehdotus
[QUOTE="viera";29733006]Olen varma että mies1 on HG:n joku kaveri, ja ne on yhdessä suunnitelleet koko jutun, että mitä tahansa HG kirjoittaa niin mies1 sitten siirappisilla ylisanoilla kehuu ja ylistää.[/QUOTE]

tai vielä lähempi, samalla näppiksellä

nohh
Puhut itsesi pussiin. =)

Itsehän kerroit juoneesi tilin tyhjäksi lauantaina illalla ja eilisen makasit krapulassa. Lauantaina päivällä sen sijaan jo olit ottanut työvuoron vastaan, silloin sinulla oli vielä rahaa.

[QUOTE="viera";29732987]Ja minä olen koko ajan ollut siinä luulossa, että sinä et dokaile ja olet muutenkin terveitä elämäntapoja kannattava nuori nainen. Kun olet niin paljon paasannut siitä, miten pitää ihmisen pystyä pärjäämään jos tulot ei ole järin suuret.

Toisille paasaat ja luennoit mutta itse toimit sitten ihan päinvastoin. Tekopyhää, vai mitä?[/QUOTE]

Itse en kyllä ole raha-asioista paasaillut, mutta toki terveet elämäntavat on tosi tärkeä asia. Mulle riittää kun pystyn maksaa laskut ja töitä tulee riittävästi, niin pystyy aika huolettomasti elämään. Nyt vain oli ylimääräisiä rahamenoja,enkä kyllä ketään tuomitsisi siksi että loppukuusta näin käy. :O

Yhteistyössä