Pikaista apua KIITOS!

[QUOTE="viera";29733006]Olen varma että mies1 on HG:n joku kaveri, ja ne on yhdessä suunnitelleet koko jutun, että mitä tahansa HG kirjoittaa niin mies1 sitten siirappisilla ylisanoilla kehuu ja ylistää.[/QUOTE]

=DDDD Selevä. On sullakin lystikäs mielikuvitus. Mä sanon tän nyt ja olen sanonut aiemminkin: Mies1 ja minä ei liitytä toisiimme mitenkään, en tunne häntä eikä hän mua. Minusta on outoa että hän on tuntevinaan minut ja on niin kiinnostunut, mutta en ala haukkumaan koska sillä ei ole tässä maailmassa mitään väliä. Menkää ihmiset töihin ja näkekää ongelmia ja oikeata pahuutta niin ihan oikeasti loppuu tuollainen p*skan jauhanta. Aamen.

"hmh"
Eiks modet jo puuttuisi jos sama ihminen palstailisi 2 mustalla nikillä?
No eipä tuo niin kovin hankala temppu ole... Monilla ihmisillä on useita meiliosoitteita. Itelläkin on kaksi. Ja nimikin on moniosainen, joten ihan hyvin voisin tehdä tänne pari kolmekin nikkiä... Mutta enpä ole tehnyt yhtään.

Ja sekä tietokoneita että liittymiä löytyy muutama. En varmaan ole ainoa tämmöinen nykyihminen...

Aivan totta. Sen takia ne järkevät opiskelijat selvittävät hyvissä ajoin netistä aikataulut/kartat/ynnä muut, rahattomana ostavat kännykkälipun tai lainaavat sen muutaman hassun euron että pääsevät bussilla kulkemaan ja aamulla lähtevät sen verran aikaisin että ehtivät etsimään sen paikan hyvissä ajoin ennen vuoron alkua.
Mutta ei elämä aina ole noin sulavaa, ja ihminen, joka ei ole kovin suunnitelmallinen, voi silti olla mukava ja hieno ihminen, jopa enemmän kuin excel-taulukoitua elämää elävä. Musta on hienoa kun kaikki ei ole liian suunnitelmallisia kun omakaan juttuni ei ole se.

Tietysti työasioissa olisi hyvä vähän olla tätä mutta nythän Happygirl jo sanoi että menee bussilla kun paikan tietää. Älkää viitsikö asennoitua häneen niin pahasti.

etola
=DDDD Selevä. On sullakin lystikäs mielikuvitus. Mä sanon tän nyt ja olen sanonut aiemminkin: Mies1 ja minä ei liitytä toisiimme mitenkään, en tunne häntä eikä hän mua. Minusta on outoa että hän on tuntevinaan minut ja on niin kiinnostunut, mutta en ala haukkumaan koska sillä ei ole tässä maailmassa mitään väliä. Menkää ihmiset töihin ja näkekää ongelmia ja oikeata pahuutta niin ihan oikeasti loppuu tuollainen p*skan jauhanta. Aamen.
Tuntuu vaan tuntevan sinut?

Mutta ei elämä aina ole noin sulavaa, ja ihminen, joka ei ole kovin suunnitelmallinen, voi silti olla mukava ja hieno ihminen, jopa enemmän kuin excel-taulukoitua elämää elävä. Musta on hienoa kun kaikki ei ole liian suunnitelmallisia kun omakaan juttuni ei ole se.

Tietysti työasioissa olisi hyvä vähän olla tätä mutta nythän Happygirl jo sanoi että menee bussilla kun paikan tietää. Älkää viitsikö asennoitua häneen niin pahasti.
:LOL:

Ei tässä nyt ole kyse mistään elämän sulavuudesta tai siitä onko ihminen suunnitelmallinen. Ei toi ole mitään tähtitiedettä tai viidakossa selviytymisohjeita. Vaan perusasioita joita jokaisen pitäisi pitää itsestäänselvyytenä tuossa tilanteessa. Hoogeella on asennevamma ja hän nyt vaan päätti että taksilla on päästävä.

fdbdf
kannattaisi varmaan olla tykkäilemättä sen viesteistä jos et oikeasti pitäisi siitä että sinulla on kuolaava perskärpänen ylistämässä höpsöä naisellista typeryyttäsi ja järjestelmättömyyttäsi.

Joo näin se on. Me ei tunneta. Oon vaan monesta asiasta samoilla linjoilla, tykkään hänen kirjoitustyylistään. Lisäksi hänestä kirjoitetaan paljon huonoa täällä ja se tympii. Musta hänen spontaani aurinkoisuutensa on tosi mukavaa ja nättiä, juttunsa on muutenkin naisellisia. Uskon hänen olevan myös viehättävä olemukseltaan. Ja pieni flirttikin voi vaan piristää ;) Tykkäsin etenkin siitä että hän piti miehen naiskauneuden ihailua aivan luontevana asiana, sellainen on mulle niin tärkeä tekijä naisten kanssa vuorovaikuttaessa. Ymmärrämme toisiamme suht hyvin mutta emme me tunne.

wierass
Mut kyllä modet on puuttuneet jos on samassa ketjussa kirjoitettu 2 eri harmailunikillä, ja täs ketjus on nuo molemmat.

Mut en ole mikään IT-nero. :)
Joo mutta jos sulla on esim läppäri toisessa kädessä ja älypuhelin toisessa, niin ei modet niitä mitenkään pysty toisiinsa yhdistää. On toki miljoona muutakin tapaa millä voi näitä palstan sääntöjä kierrellä ilman että modeilla on siitä mitään hajua.

jopas jotakin
Minun ystävät ovat huipputyyppejä joiden ansiosta en tarvitisi mitään muuta kun katon pään päälle ja olisin silti onnellinen<3 Ei heitä kiinnosta olenko auki parikymppiä vai ovatko he auki parikymppiä mulle.
Eikö ne sun hyvät ystävät sano sinulle, että pistä nyt rahasi takaisin lompsaan, äläkä meille tarjoa, että pääset bussilla töihin?

"ööh"
Joo näin se on. Me ei tunneta. Oon vaan monesta asiasta samoilla linjoilla, tykkään hänen kirjoitustyylistään. Lisäksi hänestä kirjoitetaan paljon huonoa täällä ja se tympii. Musta hänen spontaani aurinkoisuutensa on tosi mukavaa ja nättiä, juttunsa on muutenkin naisellisia. Uskon hänen olevan myös viehättävä olemukseltaan. Ja pieni flirttikin voi vaan piristää ;) Tykkäsin etenkin siitä että hän piti miehen naiskauneuden ihailua aivan luontevana asiana, sellainen on mulle niin tärkeä tekijä naisten kanssa vuorovaikuttaessa. Ymmärrämme toisiamme suht hyvin mutta emme me tunne.
onko sinulla oikeasti diagnosoitu mitään häiriötä tai kehitysvammaa?

Yhteistyössä