pika apuja, oon lähdös kaupoille......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
mitä ostan miehen veljen tytölle, tuli kutsu synttäreille, joka täyttää jo 15v. ?? help!!!! :attn:
omat lapset sen verran nuoria,että vaikee on.....rahaa en haluais viedä..... :whistle:
tykkää koruista ja vaatteista!

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

vie vaikka joku kirja??? vaikka englannin kielinen, niin pysyy toi kielitaitokin yllä... mun tyttö (16v.) tykkää lukemisesta... lukee myös venäjän ja englannin (vähemmän) kielisiä kirjoja.

Ei kyllä kannata ostaa kirjaa (varsinkaan vieraskielistä), ellei tiedä lapsen tykkäävän lukemisesta (vieraalla kielellä). Onpi myös iso vaara, että kirja on jo luettu, jos kyseessä kova lukutoukka on...
Itselläni jäi kaikki rippilahjaksi saadut Kalevala-korut käyttämättä, ehkä sitten mummona pidän niitä. Ellei sitten osta jotakin nuorekkaampaa mallia, kuin mitä minä sain. Koruja on paha ostaa, jos ei tiedä toisen makua ja tyyliä.
Vaikka lahjan saajan on paras tyytyä siihen mitä saa, ois kai kiva, että lahja tuottaisi aitoa iloakin =)
Ehkä voisitte yhdessä käydä valitsemassa jonkun kivan korun tai vaikkapa korukellon. Näin teki kummitätini kanssani ja sitä kelloa käytettiin kunnes hajosi!

charm bracelet! sitten siihen joka vuosi uus "charm"
eli ne on rannekkeita jossa helisee sellasia pieniä korumaskotteja(tai syrämii tai tähtiä ja sen sellasta ) ne on siis niitä schrmeja joita voi ostaa erikseen vielä.