Piiskaus Gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö poika yrittänyt yhtään estellä selkäsaunan aikana?

Ainakin minun kaverini yritti estellä

Tämä tapahtui 70-luvulla. Uskoisin täyttäneeni jo 15 vuotta,( ehkä jopa 16 vuotta) niin kuin kaverinikin. Tuo poika oli sijoitettu kaupungista sukulaisperheeseen meidän kylälle. Ihan roteva, riskin näköinen jätkä, mutta pahasti huligaani. Roteva oli tuo uusi huoltajakin, harvoin näkee kenelläkään niin vahvoja ja kiinteitä käsivarsia kuin tuolla isännällä. Vanttera oli koko ukko, ilmeisesti yli nelikymppinen.

En ollut vielä tuohon uuteen kaveriin kunnolla tutustunut, vasta muutaman kerran tavannut, kun yhtenä sunnuntaina menin pojan matkassa hänen kotiinsa. Siellä alkoikin tapahtua:

Uusi holhooja tuli ulos ja kävi heti suojattiinsa käsiksi, mitään syytöksiä ei esitetty, vaan poikaa lähdettiin raahaamaan navettarakennuksessa olevaa saunaa kohti. Kovasti poika pisti kampoihin, mutta isäntä oli kirkkaasti voimakkaampi. Nyt minulla oli jo jonkinlainen aavistus, mitä piti tuleman. Ei saunassa ilmeisesti henkeä otettu vaan pikemmin jommankumman housuja poistettiin. Kohta sieltä kuului piiskan laulu ja ulahduksia, joka päättyi lopulta parkuun. En minä tohtinut kurkistella, mutta kyllä minä pystyin kuvittelemaan, kuinka siellä kaveri makasi pylly paljaana enonsa sylissä ja sai piiskaa.

Ensin sieltä saunasta tuli ulos kaverini, revityn näköisenä, housutkin olivat vielä osittain puolitangossa. Tulija kiepahti navetan nurkan taakse ja painui metsään kiroillen ja nikotellen. Varmasti valtavaa häpeää tuntien.

Sitten tuli kurittaja synkän näköisenä, vilkaisi minuun, mutta ei puhunut mitään. Täytyy myöntää, että meinasin muuttua tykkänään aladoopiksi, sen verran pelotti, kun en tiennyt edes miksi kaverini oli piiskattu, oliko minulla mahdollisesti asiaan kytkentöjä. Ukko käveli ihan läheltä ohitseni ja hermoni pitivät vaikka joka paikassa kihelmöi. Sen kerkesin arvioimaan, ettei minulla olisi mitään mahdollisuuksia hänen kanssaan. Äijä käveli ohi ja piiska lensi matkalla aitan seinustalle ja isäntä itse painui tupaan.

Lähdin pyöräilemään kotiin päin, mutta olin niin kiihdyksissäni näkemästäni ja kuulemastani, että se haittasi ajamista. Myötähäpeä kaverin saamasta selkäsaunasta oli melkoinen, siinä oli tapahtunut loukkaus meidän sukupolvea kohtaan. Häpeää lisäsi vielä se, että peloissani olin myöntänyt itselleni, kuinka minutkin voitiin vielä piiskata. Tuo nolotus aiheutti sen, etten sanallakaan sanonut asiasta kenellekään.

Viimeksi muokattu:
Minkälaisia kokemuksia on piiskan saannista tai antamisesta vai onko joku päässyt katsomaan piiskausta?
Kertokaa omia kokemuksia.

Onhan tuota joskus päässyt näkemään, mutta haluaisin nähdä kerran sellaisen tosi koitoksen, jossa iso riski mies antaisi oikeasti piiskaa heikommalleen, siis toiselle miehen. Uhri voisi olla vaikka varas tai muu kukkoilija. Ja tekniikka olisi sama millä ennen pikkupoikia piiskattiin.

Enkä niin hirveän pahaksi panisi vaikka toinen noista miehistä olisin minä itse.

Viimeksi muokattu:
rein on isokokoinen ja isopaineone ( yli 150 kilo ) mies, eli kyllä semmonne pienempi mieshenkilo sais kunnon selkasaunan, että itku tulisi,,,,mutta Reinu kiinosta myös alistuminen pienehkole naishenkilole tai parile, juuri se epatasapaoni, iso versus pieni, lihava versus hoikka, on se ,mistaä saa kunnon fiiliksen, ja kyllä jos naishenkilo vaati esimerkiks isän hahmo, tai ope `n tiukka oteta,kyllä sekin järjestu, ehtona tietenkiin molemanpuolineen halu ja ymmärtämine,että vaikka kaipu oliski aito niin se on kumminkiin leikki missää päte omat säänot

rein on isokokoinen ja isopaineone ( yli 150 kilo ) mies, eli kyllä semmonne pienempi mieshenkilo sais kunnon selkasaunan, että itku tulisi,,,,mutta Reinu kiinosta myös alistuminen pienehkole naishenkilole tai parile, juuri se epatasapaoni, iso versus pieni, lihava versus hoikka, on se ,mistaä saa kunnon fiiliksen, ja kyllä jos naishenkilo vaati esimerkiks isän hahmo, tai ope `n tiukka oteta,kyllä sekin järjestu, ehtona tietenkiin molemanpuolineen halu ja ymmärtämine,että vaikka kaipu oliski aito niin se on kumminkiin leikki missää päte omat säänot

Onko tuollaisen pienemmän mieshenkilön selkäsaunasta ihan oikeata näyttöä?

Viimeksi muokattu:
Aiheesta löytyikin jo ketju joten en aloita uutta vaan kirjoitan tähän samaan ketjuun, olisi kiva jos saisin kommentteja myös tähän omaan juttuuni, eli tässä minulle tapahtunut:

Sain kerran piiskaa mieheltäni, asiasta emme ole mitään sopineet että näin toimimme jos kiukuttelen yms. Mutta meillä oli kerran kova riita ja sanoin taas jotain typerää, samoin olen sanonut usein riitojen yhteydessä ja siitä on seurannut että riita pahenee ja tulee lisää huutoa. Tällä kertaa mieheni ei provosoitunutkaan vaan sanoi ”tuu tänne niin mä annan sulle piiskaa”.

Tässä vaiheessa olin jo väsynyt riitelemiseen ja varmasti miehenikin oli, en itse edes ajatellut mitä teen yms. vaan tottelin miestäni ja menin hänen syliinsä housut kintuissa ja mies läpsi minua muutaman kerran nahkavyöllä paljaalle takapuolelle ja sanoi samalla ”ei saa puhua tuollaisia”.

Tämän jälkeen nousin ylös ja laitoin housut takaisin jalkaan ja päivä jatkui normaalisti. Emme harrastaneet seksiä tapauksen jälkeen vaan jatkoimme niitä arkisia askareita mitkä meiltä kesken jäi siinä riidan yhtyedessä.

Outoa kyllä, unohdin tämän tapauksen samantien kokonaan. Muistin kyllä riidan, mutta en sitä että sain samalla myös piiskaa. Vasta parin viikon jälkeen muistiini tuli erittäin utopistinen kuva siitä miten mieheni piiskasi minua nahkavyöllä, täytyy sanoa että olen tätä tapausta kelannut mielessäni usein ja edelleenkin kyllä hieman epäröin ja mietin että oliko se unta vai totta. Mutta kai se totta oli koska eihän unet yleensä vasta parin viikon päästä muistu mieleen ja tämän riidan kyllä muistan, siitä olen satavarma että oli totta, mutta miten se piiskan saaminen tuntuu edelleenkin niin utopistiselta?

En ole kehdannut mieheltäni varmistaa asiaa oliko tämä totta, ehkä se olisi vielä hyvä varmistaa... Miehen ote piiskaamisen yhteydessä tuntui ainakin niin aidolta kuin olla ja voi ja nyt kun mieheni halaa ja koskettaa minua tunnen sen saman hellän puristuksen kuin mitä tunsin silloin piiskaamisen yhteydessä.

En pitänyt asiaa ollenkaan pahana ja riitakin loppui tähän niin itse hyväksyisin ainakin sen että saan piiskaa jos olen ollut ”tuhma tyttö”.

Ilmeisesti tämä tapaus oli elämässänne niin täysin poikkeava ja jollakin tasolla mielessäsi hävettävä tms., että ensin mielesi hylkäsi tapahtuneen kokonaan. Alitajuntasi käsiteltyä asiaa pari viikkoa ja sen tajuttua, ettei lopulta mitään "kiellettyä" tai "pahaa" ollutkaan tapahtunut, vaan molempien suostumuksella teille sopiva tapa päästä parisuhdetta raastavasta riidasta eroon.

Omituista tietenkin on noin voimakas reaktio, ettei asia voisi pyyhkiytyä joksikin aikaa täysin mielestä pois. Näin kuitenkin on ilmeisesti sinulla käynyt. Ymmärsin, että olet varsin varma, siitä, ettei kyse ole vain unesta.

Sinun ajatustesi kannalta ei liene paljoa merkitystä sillä, tapahtuiko tuo kaikki vai ei. Olennaistahan on, että nyt olet huomannut ja hyväksynyt itsessäsi uuden puolen, ettet pitäisi tuollaista toimintaa mieheltäsi mitenkään pahana, vaan jopa toivottavana. Vaikka kerroit, ettei tilanteeseen liittynyt varsinaista seksuaalista kanssakäymistä, koit tilanteen selvästi kuitenkin seksuaaliseksi. Ethän muuten olis kirjoittanut siitä seksiä käsittelevälle keskustelualueelle.

Kehottaisin sinua ehdottomasti ottamaan asian esille miehesi kanssa. Olettaisin, että kumpikin teistä on ajatellut tapahtunutta, mutta ei ole sen aikaisemman toimintanne erilaisuudesta johtuen oikein osannut ottaa sitä puheenaiheeksi, vaikka haluja olisi ollutkin. Hyvä tapa aloittaa keskustelu olisi tämä sama, jolla kerroit asiasta täällä. Ihmettelisit sitä, miten ensin et muistanut koko tapahtumaa ja sitten se yht'äkkiä palasi mieleen ja nyt et tiedä oliko kaikikki unta vai tapahtuiko se todella. Kerro hänelle miten ajatus joka tapauksessa tuntuu sinusta hyvälle ja, että olisit halukas sopimaan tällaisesta käytännöstä.

Minulla ja vaimollani on hyvin samankaltainen tilanne siinä mielessä, että myös hän mielellään antautuu minulle tuollaissa tilanteissa piiskattavaksi. Olemme jo kauan sitten sopineet pelisäännöistä tähän liittyen. Olennaista ja tärkeää on, että molemmilla on sama käsitys siitä, mitä voi tehdä ja mitä ei. Asioista kerran sovittua niihin ei ole tarvetta palata, ellei jompikumpi halua muutosta johonkin osaan. Alistuvalla osapuolella on aina oltava oikeus kieltäytyä, ja silloin on hänen selkeästi ilmoitettava tästä. Asiaa ei tarvitse silloin enää kysellä esimerkiksi silloin, kun mies päätää antaa vaimolleen piiskaa.

Vaikuttaa, että teillä molemmilla on samankaltaisia tarpeita. Sinulla on tarve saada silloin tällöin piiskaa ja miehelläsi tarve antaa sitä. Vaikka kaikki olisikin ollut unta on asiasta siitä huolimatta hyvä puhua, koska silloin miehesi saa tietää tarpeesi ja todennäköisesti ymmärtää miten sinä lahjoitat hänelle silloin hyvän uuden keinon pitää vaimonsa tyytyväisenä. Tärkeää on näissä asioissa, että muistat aina kiittää miestäsi ja nataa hänen huomata, miten hyvää hän sinulle tällä toiminnallaan tekee. Te olette molemmat uusia tällaisesssa ja luultavasti miehesikin on hieman hämmentynyt. Olennaista on, ettei hän ajaudu kuvittelemaan tällaista yhteistä hyvän antamista toinen toisilleen minään vaimon hakkaamisena tai muuna luuserimaisena perheväkivaltana, vaan sinä minä se on eli molempia ja sinua tyydyttävänä toimintana, jossa olette molemmat omasta tahdostanne.

Iloisia ja rentouttavia hetkiä teille molemmille.

Vaikka kerroit, ettei tilanteeseen liittynyt varsinaista seksuaalista kanssakäymistä, koit tilanteen selvästi kuitenkin seksuaaliseksi. Ethän muuten olis kirjoittanut siitä seksiä käsittelevälle keskustelualueelle.

Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta. Seksuaaliseksi koin tämän tilanteen kyllä, koska se että on miehen polvella poikittain takapuoli paljaana tuo jotenkin läheisyyden tunnetta melkeinpä enemmän kuin itse seksin harrastaminen ja lisäksi tällainen piiskaaminen tuo tunteen että mies oikeasti välittää ja haluaa laittaa vaimon ojennukseen sekä lopettaa riidan.

Kyllähän tämä kiihottaa jo ajatuksena todella paljon, olen muutaman päivän kelannut tätä mielessäni ja pelkkä ajatuskin saa alapääni kostumaan, olen ollut niin kiihottunut että seksiäkin on tullut harrastettua hieman enemmän. Vaikka en tosiaan ole varma oliko tämä unta vai totta, mutta pelkkä ajatuskin kiihottaa.

En tiedä miten tositilanteessa asia olisi, mutta näin kun mietin asiaa niin ehkä en piiskaamisen jälkeen heti haluaisi seksiä koska jotenkin tuntuu siltä että haluan rangaistuksen rangaistuksena enkä mitään palkintoa heti sen jälkeen. Nautinhan minä itsekin seksistä...

Kyllä mieheni läpsii minua leikkisästi takapuolelle melko usein, mutta sitä en pidä piiskaamisena. Lisäksi hän läpsii häpykumpuani lähes joka kerta ennen seksin harrastamista. Tätä olenkin miettinyt että kun hän kerran jo näin leikkisästi antaa minulle piiskaa haluaisiko hän tehdä sen myös ihan oikeasti jos olen "tuhma tyttö". Mutta en voi tästä olla varma, koska läpsin itsekin joskus miestäni takapuolelle leikkisästi, ehkä teen sen kyllä paljon hellemmin mitä mieheni tekee minulle, mutta joka tapauksessa en ainakaan itse olisi halukas antamaan miehelleni ihan oikeasti piiskaa.

En ole vielä saanut kerättyä rohkeutta että olisin puhunut miehelleni asiasta, mutta onhan tässä koko loppuelämä aikaa ja mistä sitä tietää mihin suuntaan asiat menevät.

Rentouttavia ja iloisia hetkiä myös sinulle ja vaimollesi.

Viimeksi muokattu:
En tiedä miten tositilanteessa asia olisi, mutta näin kun mietin asiaa niin ehkä en piiskaamisen jälkeen heti haluaisi seksiä koska jotenkin tuntuu siltä että haluan rangaistuksen rangaistuksena enkä mitään palkintoa heti sen jälkeen. Nautinhan minä itsekin seksistä...

Harrastaako seksiä heti piiskaamisen jälkeen on hyvin yksilöllistä. Varsinkin, jos kyse on selkeästä rangaistuksesta, moni ei halua seksiä siihen, koska se saattaisi tuntua joltain palkinnolta.

Meillä käytännössä tilanne on kuitenkin toisin. Tilanne, jossa piiskaan vaimoani on myös minulle (ja hänelle tietenkin) erittäin kiihottava, joten harrastamme seksiä lähes poikkeuksetta piiskaamisen jälkeen. Kysyin vaimoltani, miten hän kokee tämän. Hän ei koe sitä palkintona tai hyvityksenä, vaan saman alistumisen jatkumona, jossa hän alistuu minun, miehensä, rangaistavaksi. Tuolloin seksi on hänelle siis, vaikkakin nautinnollista (hän saa silloin tavallista enemmän orgasmeja) myös jollain tasolla osa samaa hänelle nautinnolista alistumista miehensä valtaan. Toisaalta seksimme on silloin myös paljon rajumpaa, jossa minä olen täysin vallassa, ja ilman mitään hellittelyä.

Saattaa olla, että rangaistus rangasituksena ilman seksiä voi olla parempikin ratkaisu. Siinä saattaa jäädä molemmille voimakkaampi seksuaalinen lataus, jota voi sitten myöhemmin purkaa seksillä.

Kerää nyt sen verran rohkeutta, että otat asian puheeksi. Voit tehdä sen esimerkiksi jonain hetkenä, jolloin seksuaalinen jännite on valmiiksi välillänne voimakkaana. Mitä etäämmälle mielessäsi tuo muistosi tai unesi siirtyy, sitä vaikeammaksi asian puheeksi ottaminen muuttuu. Varsinkin, jos kaikki olikin totta, on asia askarruttanut myös miestäsi. Hän on varmasti joka tapauksessa huomannut, ettet pistä mitenkään pahaksesi pieniä takapuolelle läpsäisyjä, mutta hän ei tiedä, että olisit valmis voimakkaampaankin, varsinaiseen piiskaamiseen.

Kyllähän minunkin vaimoni joskus leikkisän hellästi läpsäisee minua takapuolelle, mutta ei hänelläkään ole minkäänlaisia haluja antaa minulle piiskaa, kuten minullakaan ei ole mitään halua olla piiskattavana. Itse asiassa kooko ajatus on minusta hyvin vastenmielinen. Tästä halujemme erilaisuudesta, mutta täydellisestä yhteensopivuudesta johtuen, suhteemme on tältäkin osalta hyvä. Kertomasi perusteella uskoisin sinulla ja miehelläsi olevan melko samalla tavoin halut toisiinne sopivat.

Ota asia puheeksi äläkä odottele loppuelämääsi, vaan nauttikaa toisistanne.

Viimeksi muokattu:
Harrastaako seksiä heti piiskaamisen jälkeen on hyvin yksilöllistä. Varsinkin, jos kyse on selkeästä rangaistuksesta, moni ei halua seksiä siihen, koska se saattaisi tuntua joltain palkinnolta.

Meillä käytännössä tilanne on kuitenkin toisin. Tilanne, jossa piiskaan vaimoani on myös minulle (ja hänelle tietenkin) erittäin kiihottava, joten harrastamme seksiä lähes poikkeuksetta piiskaamisen jälkeen. Kysyin vaimoltani, miten hän kokee tämän. Hän ei koe sitä palkintona tai hyvityksenä, vaan saman alistumisen jatkumona, jossa hän alistuu minun, miehensä, rangaistavaksi. Tuolloin seksi on hänelle siis, vaikkakin nautinnollista (hän saa silloin tavallista enemmän orgasmeja) myös jollain tasolla osa samaa hänelle nautinnolista alistumista miehensä valtaan. Toisaalta seksimme on silloin myös paljon rajumpaa, jossa minä olen täysin vallassa, ja ilman mitään hellittelyä.

Saattaa olla, että rangaistus rangasituksena ilman seksiä voi olla parempikin ratkaisu. Siinä saattaa jäädä molemmille voimakkaampi seksuaalinen lataus, jota voi sitten myöhemmin purkaa seksillä.

Kerää nyt sen verran rohkeutta, että otat asian puheeksi. Voit tehdä sen esimerkiksi jonain hetkenä, jolloin seksuaalinen jännite on valmiiksi välillänne voimakkaana. Mitä etäämmälle mielessäsi tuo muistosi tai unesi siirtyy, sitä vaikeammaksi asian puheeksi ottaminen muuttuu. Varsinkin, jos kaikki olikin totta, on asia askarruttanut myös miestäsi. Hän on varmasti joka tapauksessa huomannut, ettet pistä mitenkään pahaksesi pieniä takapuolelle läpsäisyjä, mutta hän ei tiedä, että olisit valmis voimakkaampaankin, varsinaiseen piiskaamiseen.

Kyllähän minunkin vaimoni joskus leikkisän hellästi läpsäisee minua takapuolelle, mutta ei hänelläkään ole minkäänlaisia haluja antaa minulle piiskaa, kuten minullakaan ei ole mitään halua olla piiskattavana. Itse asiassa kooko ajatus on minusta hyvin vastenmielinen. Tästä halujemme erilaisuudesta, mutta täydellisestä yhteensopivuudesta johtuen, suhteemme on tältäkin osalta hyvä. Kertomasi perusteella uskoisin sinulla ja miehelläsi olevan melko samalla tavoin halut toisiinne sopivat.

Ota asia puheeksi äläkä odottele loppuelämääsi, vaan nauttikaa toisistanne.

Hei saanko olla utelias, Mies? Eli minkä ikäinen olet? Entä vaimosi? ja miten kauan olette tätä kertomaasi käytäntöä noudattaneet? Minä olen jo lähempänä viittä- kuin neljääkymppiä, nykyisen mieheni kanssa olen elänyt reilut kymmenen vuotta. Aiemmin olin suhteessa, jossa silloinen mieheni oli ajoittain väkivaltainen, kylmä ja julma, kaikin puolin ahdistava ihminen. Nykyinen mieheni taas on hellä mutta samalla erittäin dominoiva seksuaalisesti, mutta täytyy sanoa, että oli aluksi vaikea hyväksyä em. väkivaltataustani takia sitä, että saan häneltä silloin tällöin perinteisesti piiskaa -ja varsinkin sitä, miten uusia ulottuvuuksia se on minulle naiseudesta ja seksuaalisuudesta avannut. Olen vahva ja itsenäinen, hyvässä asemassa ammatissani, ansaitsen jopa paremmin kuin mieheni (joka on itse asiassa tällä hetkellä työttömänä), mutta kotona ja varsinkin sängyssä haluan olla nainen, ja haluan että mieheni päättää ja sanoo viimeisen sanan, sillä hän tekee sen rakkaudesta. Piiskaus alkoi aluksi leikkinä, hän teki sitä minulle seksin yhteydessä ja opetti minut pikkuhiljaa ymmärtämään, kuinka kiihotun siitä, kun hän pitää minua lujasti otteessaan ja päättää -kyselemättä- minkä verran piiskaa kulloinkin tarvitsen. Se on aivan älyttömän vapauttavaa. Aluksi asiasta oli vaikea puhua, ujo kun olen, mutta lopulta sain kuin sainkin sanottua hänelle, että hän saa täysin vapaan suostumukseni kurittaa minua silloin, kun näkee sen parhaaksi. Tästä on jo ainakin kahdeksan vuotta, enkä vaitaisi elämäntapaamme mihinkään, niin antoisaa aikaa tämä on ollut. En siis nauti kivusta sinänsä, mutta siinä tilanteessa, kun tiedän saavani selkääni, on jotakin aivan mielettömän kiihottavaa. Saan usein remmiä niin lujaa, että itken ja ns.murrun, mutta se vapautuksen tunne on mieletön, ja koska tiedän, että hän ei koskaan vahingoitaisi minua todella, en varsinaisesti pelkää, ja tämä luottamus toiseen saa kyllä aikaan sellaisen seksuaalisen latauksen, että lähes aina hän myös rakastelee minua selkäsaunan jälkeen. Korostan tahallani objektiasemaani, siis kohteena olemista (siis nimenomaan hän rakastelee -tai oikeastaan panee ;) minua), sillä se on osa sitä kokonaisuutta, olen hänen käytettävissään ja hän päättää, mitä miulle tekee, koska olen antanut hänelle oikeuden toimia niin. Se on eräänlainen ruoskaa ja rakkautta -tilanne: saan selkääni, koska olen sen käyttäytymiseni takia ansainnut, ja sen jälkeen hän nai minua, koska olen hänen, hän rakastaa minua ja saa osoittaa sen hyväksi katsomillaan tavoilla. -En myönnä olevani masokisti, en edes alistettu (suhteemme on muuten hyvin tasa-arvoinen), mutta jokin alkukantainen perusnaaras minussa nauttii kovasti vahvasta miehestäni, ja samoin hän kertoi jo aika alussa, että kiihottuu kovasti ja nauttii siitä, että antaudun hänelle seksuaalisesti kokonaan, se on hänen mielestään eheyttävää, koska mitään kaunoja ei tarvitse riitatilanteiden jälkeen kantaa, vaan hän saa yksinkertaisesti purkaa aiheuttamani negatiiviset fiilikset antamalla lujasti piiskaa paljaalle takamukselleni, minkä jälkeen asia jutellaan pois päiväjärjestyksestä. En voisi kuvitellakaan, että hän pahoinpitelisi minua, vaikka piiskaa saankin -päinvastoin voisin kyllä tehdä hyvinpitelyilmoituksen hänestä :D. Tätä en kuitenkaan tietysti kehtaa tehdä muuten kuin anonyymisti nimimerkin suojissa; niin intiimistä ja kahdenkeskisestä jutusta sentään on kysymys.
Muuten mukava kuulla, että meidän tavallamme ajattelevia -ja eläviä- pareja on muitakin. Hyvää jatkoa kaikille!

Viimeksi muokattu:
Hei saanko olla utelias, Mies? Eli minkä ikäinen olet? Entä vaimosi? ja miten kauan olette tätä kertomaasi käytäntöä noudattaneet?

Oli mukava lukea viestisi. Se miten kuvailet itseäsi ja ajatuksiasi on lähes yhtenevä vaimoni kanssa. Jopa ikämme, siis meidän molempien, lienevät hyvin lähellä toisiaan.

Olemme harrastaneet piiskaamista käytännössä suhteemme alusta alkaen, siis jo yli kaksikymmentä vuotta. Joskus kymmenisen vuotta sitten sovimme selkeämmin säännöistä, joissa minä sain täyden oikeuden häneen seksuaalisesti. Tällä tarkoitamme niin piiskaamista kuin rakastelua eri tavoin. Hän on siis antautuu minulle, kun sitä haluan. Näinhän se tietenkin oli jo ennenkin, mutta tällainen asian sopiminen avoimesti on antanut elämäämme uuden tietoisen seksuaalisen väritteen.

Olemme molemmat varsin itsenäisessä työssä ja ansiotasomme on hyvin samankaltainen. Suhdettamme voi hyvin sanoa tasa-arvoiseksi, vaikka seksimme ei ulkopuolisen mielestä siltä näyttäisikään, puhumattakaan siitä kun rankaisen häntä piiskaamalla, Teemme kotitöitä yhtäpaljon, sovimme yhteisistä asioista yhdessä. Pienemmissä asioissa olemme kyllä sopineet, että voin niin halutessani myös määrätä päätöksen. Vaimoni kokee tämän hyvin helpottavana, koska hänen ei tarvitse silloin osallistua jokaisen pikkuasian päättämiseen.

Olemme myös toisinaan harrastaneet ns. lomaa orjuuteen. Tällöin kun saamme siis olla jossain kahden rauhassa muutaman päivän olemme sopineet minun täydellisestä vallastani häneen. Silloin pienistäkin hänen virheitään minun tulee rangaista häntä ankarasti. Määrään häntä silloin siis kaikessa, pukeutumisessa, liikkumisessa, palvelemisessa jne. Tällaiseen lomaan kuuluvat piiskaamiset ja muu alistus sekä tietenkin naimista myös hyvin paljon. Tilannehan on, ja siksi tällaiselle lomalle lähdemmekin, meille molemmille erittäin kiihottavaa. Tällaisen muutaman päivän täydellisen alistamisen ja alistumisen jälkeen seksuaalinen viritys välillämme on hyvin pitkään erittäin voimakas.

Kaltaisiamme miehiä, naisia ja pareja on varmasti paljon enemmän kuin voimme nähdä. Tällainen hyvin syvältä tuleva seksuaalisuus on, ikävä kyllä, yhä tabu. Eihän tästä normaalisti keskustella tuttavien kanssa. Sinulla tilanne on hyvä, koska olet löytänyt miehen, joka on huomannut sinun tarpeesi ja ilomielin niitä tyydyttää. Pahin tilanne on silloin, jos ei itsellekään ole myöntänyt tarpeitaan, vaan toimii tiedostamattomasti paria hakiessaan tai on vain tyytymätön seksiinsä eikä myönnä itselleen, mikä on pielessä.

Olen joskus ajatellut, miten paljon perheväkivallasta johtuu tällaisesta tiedostamattomasta tarpeesta alistaa tai alistua. Voiko olla mahdollista, että mies, jolle tietämättään patoutuu näitä tarpeita jossain tilanteessa käyttäytyy vaimoaan kohtaan väkivaltaisesti? Tai nainen, jolla on tiedostamattaan näitä tarpeita, saattaa hakeutua suhteisiin väkivaltaisten miesten kanssa? Surkeinhan on tilanne, jossa molemmat osapuolet tarvitsisivat vain meidän molempien suhteen kaltaista yhteiseen nautintoon tähtäävää piiskaamista, joka on kaikkea muuta kuin pahoinpitelyä, vaan kuten hauskasti sanoit "hyvinpitelyä".

Tuolla en missään tapauksessa halua hyväksyä pienimmässäkään määrin perheväkivaltaa. Silloin kun on siitä kyse, on kyse halveksittavasta ja epämiehekkäästä heikomman (siis tavallisimmin) pahoinpitelystä. Tätä ei muuta miksikään se, että mahdolliset syyt saattavat olla oman seksuaalisuuden tiedostamattomuudessa. Tämä halveksittava kuva "vaimon hakkaajasta" lienee monilla miehillä este hyväksyä itselleen naisen piiskaamista, vaikka tämä sitä avoimesti haluaisikin. Minullakin oli tällaisia tuntoja. Alkuaikoinamme innostuttuamme oikein kunnolla piiskaamiseen ja meidän molempien vain halutessa aina yhä kovempaa ja kauemmin kestävän kurituksen antamista hänelle (haimme tavallaan nautintomme rajoja), seuraavana aamuna näin miten hänen selkänsä ja pakaransa olivat juomuilla. Kauhistuin, mitä oikein olin tehnyt ja olinko joku sairas naisen hakkaaja. Hän sen sijaan kurkki ihastuneena peilistä jälkiä ja sanoi niiden olevan kauniita sekä ihania muistuksia siitä, että hän oli saanut kokea oikeaa rajua ruoskintaa mieheltä, jota rakastaa nyt vielä enemmän. Hiljalleen tajusin, että kyse ei tosiaankaan ollut mistään väkivallasta, vaan molempien yhteisestä nautinnosta.

Luin jostain tutkimuksesta, jossa kerrottiin BDSM:ää (eli sitomista ja/tai piiskaamista) harrastavien parien olevan onnellisempia ja parisuhteeseensa tyytyväisempiä kuin muut. Voin hyvin uskoa tuo tuloksen oikeaksi.

Eihän näistä tuntemuksista oikein voi missään keskustella kuin näin anonyymisti, paitsi tietenkin puolisonsa kanssa.

Hyviä hetkiä sinulle ja miehellesi

Viimeksi muokattu: