kuinka kertoa miehelle piiskaus halusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs nainen

Vieras
Kuinka voisin kertoa haluistani ja toiveistani lisätä alistusta ja piiskausta seksielämään? En tiedä miten mieheni suhtautuisi ja haluaisiko hän sellaista.

Hän on valittanut siitä etten anna hänelle suuseksiä kovin usein, vaikka suurin toiveeni olisi että pakottaisi minut polvileen eteensä ja käskisi tehdä sen samalla kun hän määrää hiuksista kiinni pitäen tahdin ja keston.

Miten tällaiset asiat voisi ottaa puheeksi? Onko kokemuksia?

Aamukahvia juodessa: "Kulta hei, tahtoisin sinun piiskaavan minua ja repivän hiuksistani, kun otan sinulta huuleen"

smoker.gif

Alkuperäinen kirjoittaja eräs nainen;10479237:
Kuinka voisin kertoa haluistani ja toiveistani lisätä alistusta ja piiskausta seksielämään? En tiedä miten mieheni suhtautuisi ja haluaisiko hän sellaista.

Hän on valittanut siitä etten anna hänelle suuseksiä kovin usein, vaikka suurin toiveeni olisi että pakottaisi minut polvileen eteensä ja käskisi tehdä sen samalla kun hän määrää hiuksista kiinni pitäen tahdin ja keston.

Sinun kannattaa ottaa asia esille sopivassa tilanteessa. Kerro hänelle miten sinua kiihottaisi, jos hän hieman pakottaisi sinua. Kun hän sitten tekee jotain, muista kertoa hänelle, että hänen rajuutensa tai mitä se sitten olikin , oli ihanaa. Tämä on tärkeää, etttä muistat alussa rohkaista häntä ja osoittaa miten hän noilla pienillä teoilla saa sinut syttymään ja nauttimaan. Miehellä on nykyään melko suuri kynnys kohdella naista alistavasti, koska se on kasvatuksessa, aivan syystäkin, yhdistetty varsinaiseeen väkivaltaan. Kukaan normaali mies ei halua olla naistahakkaava perusluuseri. Sinun on saatava hänet ymmärtämään, että kyse on sinulle leikistä ja seksuaalisesta nautinnosta, jonka vain miehesi voi sinulle antaa.

Jokainen mies haluaa tyydyttää naisensa mahdollisimman täydellisesti. Harva mies on käyttämättä mahdollisuutta saada naisensa entistä tyydyttyneemmäksi alistamalla häntä seksissä. Uskoisin hänen myös kohta mahdolisesta alkuhämmenyksestä päästyään löytävän itsestään alkukantaiset naisen hallinnasta saatavan nautinnon.

Sinulla on myös hyvä lähtökohta miehesi halusta suuseksiin. Voitte aloittaa kertomalla vuoronperään omista seksuaalisita haaveistamnne tai toiveistanne sekä fantasioista. Voitte täyttää aina toisiltanne muutaman haaveen. Liian rajuja fantasioita ei kannata heti ensimmäiseksi kertoa. Jos ajatus naisen alistamsesta on hänelle uusi, on turha pelästyttää häntä rajuimmilla fantasioillasi. Niiden aika tulee, kunhan ensin tutustutat hänet - jai tsesi - nautinnolliseen alistamiseen ja alistumiseen perustuvaan seksiin.

Etenette pienin askelin. Älä välitä, vaikka aivan heti ette ole siinä mitä haluaisit, ettei miehesi pyydä sinulta lupaa alistamiseesi. Tämän vuoro tuulee jonkin ajan kuluttua, kun hän on tajunnut, että sadakseen sinut syttymään riittävät vain oikea asenne ja otteet.

Älä yritä kommunikoinnissa mitään hanakalaa vihjailua, vaan kerro suoraan mitä toivot ja mitä haaveilet. usein tuollaisissa tilanteissa on jopa niin, että molemmat haaveilevat salaa aivan samasta, mutta eivät vain saa sitä kakaistua ulos. Siinä sitä ollaan sitten epätyydyttävässä suhteessa ihmiset, jotka voisivat nauttia toisistaan paljon enemmän kuin tavanomaiseen tyytyvät voivat kuvitellakaan.

Tässä on sinun oma elämäsi kyseessä. Olet itsellesi velkaa, että otat asian puheeksi ja johdatat itsesi ja miehesi uuteen entistä kiihottavaempaan vaiheeseen elämässänne.

Kun viimeksi (lokakuussa) olin nussimassa, nainen pyysi minua lyömään ja haukkumaan huoraksi. Meinasi vetää veltoksi. En ole tottunut tällaiseen ollenkaan. Onko tämä muka normaalia? Kaksi edellistä lausetta siis viittaavat lyömiseen ja huoritteluun, ei velttoon kaluun. Anteeksi.
smoker.gif

Viimeksi muokattu:
kiitos miehisestä näkökulmasta! Yritän kerätä rohkeuteni ja puhua asiasta otollisella hetkellä.

Kiitoksia kiitoksista!

Rohkeasti vain keskustelemaan, askel kerrallaan uskon, että pääset haluamaasi suhteeseeen. Onnea eteenpäinmenolle, sillä päätös on jo ensimmäinen askel.

Miehesi ei vielä tiedä, millaisen naisen hän on saanut. Kaltaisesi nainen on miehelle todellinen toiveiden täyttymys, sanoo tässä mies vahvalla kokemuksen äänellä.

Viimeksi muokattu:
Eräs suosittu TV ohjelma näytti erään blondin kotia. Hän oli laittanut olohuoneen seinälle matontampausrottingin. En usko sen olevan taide syistä. Minulle se oli merkki että AHAaaa.
Heilläkin on kivat leikit

Alkuperäinen kirjoittaja eräs nainen;10479237:

Kyllä kannattaisi sanoa puolin ja toisin. Minä sain nuoren miehen jolle sai antaa välillä kunnolla remmiä ja muitakin halujaan. Kyllä nautin seksistä sen kanssa. En arvannut että nautin nuoren miehen alistamisesta niin paljon, itseppähän suostu seksileluksi.

Kyllä kannattaisi sanoa puolin ja toisin. Minä sain nuoren miehen jolle sai antaa välillä kunnolla remmiä ja muitakin halujaan. Kyllä nautin seksistä sen kanssa. En arvannut että nautin nuoren miehen alistamisesta niin paljon, itseppähän suostu seksileluksi.
kahtokeehan tuota nikkiä ja kelloaikaa. kellon käydessä aamuyöllä neljää muka mamma kyselee päättömiä.
Makkoo yöt ja painu päivällä pihalle, jospa se pääkin siitä selviää

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vai että Mamma vielä;10509316:
kahtokeehan tuota nikkiä ja kelloaikaa. kellon käydessä aamuyöllä neljää muka mamma kyselee päättömiä.
Makkoo yöt ja painu päivällä pihalle, jospa se pääkin siitä selviää

Ei siinä aina kerkiä nukkumaan kun saa kunnolla nauttia omista haluista pojan kanssa. Kannattas kokeilla muutakin kun nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen mami;10514869:
Ei siinä aina kerkiä nukkumaan kun saa kunnolla nauttia omista haluista pojan kanssa. Kannattas kokeilla muutakin kun nukkua.

Kyllä sain piiskaa pojalta kunnolla, annoin sille kunnolla remmiä että on pikku pakarat punasena. Nyt rupean nauttimaan kaikista muista haluistani mitä mieleen tuleekin, ja kunnolla tai tulee remmiä jos ei tee ja nuole kunnolla.

Olin kellarissa runkkaamassa ja naapurin eukko tuli torumaan kesken kaiken. Käski kotiinsa ja anto piiskaa pyllylle, tykkäsin kun ei ollut oma äiti katselemassa. Käski sänkyyn ja teki mitä en tiennytkään. Myöhemmin anto remmiä ja käski olla hiljaa tapahtuneesta vaikka halus uudestaankin.

Viimeksi muokattu:
Olin kellarissa runkkaamassa ja naapurin eukko tuli torumaan kesken kaiken. Käski kotiinsa ja anto piiskaa pyllylle, tykkäsin kun ei ollut oma äiti katselemassa. Käski sänkyyn ja teki mitä en tiennytkään. Myöhemmin anto remmiä ja käski olla hiljaa tapahtuneesta vaikka halus uudestaankin.

Nuori poika muna pystyssä runkkaamassa ja annoit remmiä, nautitko näkemästäsi. Käytit vielä sänkyssä hyväksesi ja annoit vielä remmiä ettei kertoisi että raiskasit ja ettei kertoisi. Oliko alaikäinen, itse taidat olla yliikäinen kun väkisin makaat nuoria poikia. Tykkäätkö alistaa pikkupoikia. Itse tykkään nuorista mut en alista, saa naida jos haluaa ei väkisin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä