*^^Piinaviikko 49^^*

Tiistai 20.11.07

Rindie77.................................kp 17/30-32
Iita28.....................................kp 21/28
very important baby..............kp 19/25-29
hanni..................................kp 12/26-32
Sirpula................................kp 9/26
kesä-74...............................kp 14/29

:)

Tervetuloa kesä-74 =)
 
Keskiviikko 21.11.07

Rindie77.................................kp 17/30-32
Iita28.....................................kp 21/28
very important baby..............kp 19/25-29
hanni..................................kp 12/26-32
Sirpula................................kp 9/26
kesä-74...............................kp 14/29
kuumetta.............................kp 10/22-26
tiinu123...............................kp 31/45


Tärppionnea kaikille b =) d
Ja tervetuloa uusille!!

Ps. Sorry toi lista ei mee ihan "järjestyksessä". En viitsi alkaa järjestelemään sitä, tai sekoitan vielä koko listan :whistle:
 
Torstai 22.11.07

Rindie77.................................kp 18/30-32
Iita28.....................................kp 22/28
very important baby..............kp 20/25-29
hanni..................................kp 13/26-32
Sirpula................................kp 10/26
kesä-74...............................kp 15/29
kuumetta.............................kp 11/22-26
tiinu123...............................kp 32/45
 
rindie77, miulla kp 16/29 tänään... sinänsä sillä nyt niin väliä, korjataan sit huomiseen listaan ni ei tarvii uusiks tehdä.. ihana olis jo oireita alkaa bongaan , mutta eipä niitä vielä ole, mutta toivottavasti alkas pian jotain tuleen:)

tärppionnea kaikille!!! Toivottavasti plussataan jokainen!!!
 
Niin, mullakin tänään 21/25-29, tuossa on näköjään keskiviikkona tullut tiistain lista:) En itekään huomannut ennen kuin Kesä kirjoitti:)

Apua, mullahan alkaa olla jo aika lopuillaan tämä kierto! Toisaalta, on se joskus venynyt muutenkin. Ovis oli luultavasti perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina(en tiedä tarkasti, mutta kivut alkoi jo tiistaina ja loppuivat sunnuntaina).

Ei ainakaan vielä ole mitään tuntemuksia...Katsellaan nyt ihan rauhassa. Teille kaikille toivottelen onnea tähän kiertoon :heart:
 
Rindie77.................................kp 18/30-32
Iita28.....................................kp 22/28
very important baby..............kp 20/25-29
hanni..................................kp 13/26-32
Sirpula................................kp 10/26
kesä-74...............................kp 15/29
kuumetta.............................kp 11/22-26
tiinu123...............................kp 32/45
siskonen..............................kp 13/27
 
Heip!
Lisäsin itteni listaan jos ei haittaa. Elikkäs kp tänään 13/27 ja ensimmäistä haaveillaan vallan kamalasti. Tausta sellanen, että viime vuonna yritettiin yli puoli vuotta ilman tulosta, ja sitten sain uuden työpaikan uudelta paikkakunnalta, joten lykättiin yritystä, ja nyt sitten yk 3. Toiveet ei todellakaan ole kauheen korkeella kun viimekski meni niin kauan ilman tulosta, mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

Kiva jännäillä yhdessä!
 
Perjantai 23.11.07

Rindie77.................................kp 20/30-32
Iita28.....................................kp 24/28
very important baby..............kp 22/25-29
hanni..................................kp 15/26-32
Sirpula................................kp 12/26
kesä-74...............................kp 17/29
kuumetta.............................kp 13/22-26
tiinu123...............................kp 34/45
siskonen..............................kp 15/27


Nyt toi lista on varmaan ihan päin peetä :ashamed: Sorge!
 
nostellaas, ennenku tiputaan toiselle sivulle.

Hyvältähän tuo lista näyttää, miun osalta oikein ainankin! Kiitos vaan tekijälle!
Ei meitä vielä paljoa ole, mutta eiköhän kuun loppua kohti kiihdy.

tärppionnea vielä niille joilla ovis kolkuttelee..
 
Lauantai 24.11.07

Rindie77.................................kp 21/30-32
Iita28.....................................kp 25/28
very important baby..............kp 23/25-29
hanni..................................kp 16/26-32
Sirpula................................kp 13/26
kesä-74...............................kp 18/29
kuumetta.............................kp 14/22-26
tiinu123...............................kp 35/45
siskonen..............................kp 16/27


Lauantai-päivitykset :) Mukavaa pakkaspäivää kaikille :xmas:
 
Sunnuntai 25.11.07

Rindie77.................................kp 22/30-32
Iita28.....................................kp 26/28
very important baby..............kp 24/25-29
hanni..................................kp 17/26-32
Sirpula................................kp 14/26
kesä-74...............................kp 19/29
kuumetta.............................kp 15/22-26
tiinu123...............................kp 36/45
siskonen..............................kp 17/27

Meikkis lähtee shoppaileen :wave:
 
Iita28, sullahan näyttää jo olevan jännittävät paikat! Onko sulla mitään "aavistuksia"? Entäs muilla?

Mulla alkaa jo vähäsen masua nipistellä selvästi, mutta ei vielä mitään menkkajomotuksia. Kauhea väsymys on ollut ja lämpö eilen ja tänään koholla.

Pahoin pelkään että täti taitaa kuiteskin tulla... muistelen vaan edellistä raskautta, tunsin kyllä silloin selvästi kiinnittymisen, mutta sitten luulin että menkat alkaisi, kun sattui masuun.Yritän olla ajattelematta koko asiaa mutta vaikeaa se on... =)
 
Heippa taas kaikille !! Jep, jännittävät päivät on edessä...huomenna aamulla meinasin testailla...tuun sitten heti huomenna päivittämään tilanteen !! =)

Oireita oli vaikka muille jakaa joku aika sitten mutta nyt ne on hävinnyt jonnekin...Ainoina on jäänyt karmee väsymys ja alamahan pömpötys (se voi tosin johtua ihan syömisestäkin...) :D

En malttais millään odottaa huomiseen mutta pakkohan se on että saa aamupissasta tehtyä testin, Clearblue näytti lupaavan että näyttää tuloksen 3 pvää ennen menkkoja joten huomenna sitten katsotaan..voi jotta kun mä toivon että se näyttäis plussaa.
Mä näin viime yönä unta että tein testin ja että siihen pamahti heti plussa ja olin ihan innoissani mutta sit kun se tietty aika oli mennyt se plussa olikin muuttunut miinukseksi...olipa tylsä uni :(
 
Hei! Mulla taitaa olla tuossa listassa yks päivä liikaa, eli tänään valitettavasti vasta kp 16. Ovis tuli ja meni ja tuli hyödynnettyäkin! Hyvälle aikaa se osukin nyt kun ollaan sitten seuraavat pari viikkoo miehen kanssa vuorotellen kotona ni olis jääny peitot heilumatta... Nyt sitten vaan oireita odottelemaan :)

Täälläkin jännitetään Iitan puolesta!! :wave:
 
Mä ajattelin odotella viikonloppuun asti, jos siis sinne asti päästään... eli lauantaina/sunnuntaina testaan jos ei ole täti tullut siihen mennessä.. voi kun ei tulis. Kamalaa tämä jännitys! Viime kierrossakin jännäilin, mutta nyt on hieman paremmat mahdollisuudet =)

Täytyy heti huomenna tulla lukemaan, miten sulle kävi, Iita! Noista unista muuten, mäkin näin tänään päikkäreillä sellaista unta, että olin ehkä taas raskaana ja olin jossain vintillä kaivelemassa pieniä vauvanvaatteita ja vaippoja esiin. Siinä unessa mua harmitti kun en ollut varma olenko raskaana, ja kaikki tutut tiesi jo olevinaan asiasta:)

Toivottavasti sulla Siskonen on onni matkassa =) Ainakin hyvä kun saitte pikkuruiset liikenteeseen!

Ai niin, ei ole mulla testejä kotona. Olen testannut aina Apteekin omalla, en ole muita kokeillut... nyt voisi oikeastaan tilata, eikös ne tule tosi nopsaan kotipostiluukusta?
 
very important baby, mä oon tilannu testejä mammaksi.fi:n sivuilta ja tulevat sieltä tosi nopeesti kotiin postilaatikkoon asti. Muistaakseni siitä kun olin tilannut ja maksanut, niin 2 tai 3 arkipäivää kun olivat jo mulla.

Mulla alkaa huomenna viimeinen terolut-kuuri tälle erää, saapa nähdä miten jatkossa (jos siis tässä kierrossa ei satu plussaa tulemaan) että tuleeko luomumenkkoja jatkossa epäsäännölisesti vai miten.
 
Pelkkää miinusta... :( ei näkynyt haamuakaan vaikka kuinka yritin sen siihen tuijottamalla saada...istuin hölmönä pöntöllä odottamassa että noh, tule siihen, tule siihen, tule siihen...vaan kun ei niin ei...

Kyllä mua vähän otti päähän ja meinas mörökölli tulla kylään mutta ei kai tässä auta voivottelemaan jäädä kun ei sille minkään tee. Nyt vaan sit odotellaan tätiä ja sitten yritetään uudestaan. Ehkä mun pitäis vähän höllätä tätä innostustani mutta se on aika vaikeeta...kyllähän te kanssasisaret tiedätte ;)
Pitäisi saada sellanen ajatusmaailma itselle että tulee kun tulee ja sillä hyvä.

Tietty niin kauan kun täti ei ole tullut niin on toivoa mutta sen varaan en nyt jaksa kasata odotuksia.

Noh, aina kun jotain positiivistakin pitää asioista löytyä niin tässä asiassa se on varmaan se että la olis ollut 6.8 joten ei tarvi kesähelteillä olla sitten viimesillään raskaana...tosin olisin oikein mielelläni kyllä ollut mutta väkisinkin pitää jotain positiivista ajatella :headwall:
 

Yhteistyössä