*^^Piinaviikko 49^^*

heippa.
kiirunen viikonloppu takana, ei oo ehtiny koneellekaan ollenkaan.. tosiaan; täällä mennään nyt kp 3/28. sieltähän tuo täti tuli, tismalleen sinä päivänä ku odottaa saattoi. olis vaan saanu olla tulematta. tuota ennen testasin perjantaina negan, ku en malttanu ootella. että ihan tuplapettymys oli sit itelleen pakko hankkia :/
noh, mutta uutta matoa koukkuun ;)

pahoitteluni myös muille tippuneille ja tsemppiä ensi kiertoon! :)

ja vielä kertaalleen: lämpöiset onnittelut very important baby!!! :flower:
 
Pahoittelut tippuneille, :hug: ! Mutta uutta yritystä vain kehiin - ei lannistuta! :saint:

Täällä myös jännitys tiivistyy. Väsymystä on ollut normaalia enemmän (?), välillä syönnin jälkeen tullut öklöä oloa ja ajoittain rinnat tunuteet tosi "isoilta"... :D Nyt kp 23/26, mahdollisesti parin päivän sisällä testaan. En muuten varmaan vielä testaisi, mutta suunnitelmissa on lähteä reissuun loppuviikolla, niin tohtisi siellä sitten muutaman siiderin juoda jos ei ole tärpännyt. Miljoona kertaa mieluummin kyllä pientä ihmisenalkua masussani kasvattelisin kuin joisin yhdenkään siiderin! :heart: Odotellaan, jännät päivät suurimmalla osalla...peukut pystyyn! =)
 
Voi miten ihanaa, paljon onnea kesä-74!!!!! :hug:

Mulla ollut tänään niin tätimäistä oloa, että meinaa aivan masentaa. Mutta huomenna aamulla testaan kuitenkin ihan varulta kun on noita testejäkin tuolla kaapissa valmiina. Toivon niin valtavasti että sieltä vihdoin se kauan toivottu plussa tulisi!! :heart:
 
Negahan se sieltä tuli. :( Eli tätiä odotellessa ja uuteen kiertoon valmistautuessa mennään loppuvko.

Olen loppuvkon reissussa (lähdemme kohta ajelemaan), joten palailen heti kotiuduttuani lukemaan muiden kuulumisia. Paljon, paljon plussapuhureita teille kaikille! :whistle:
 
Hei! Eipäs olekaan tätiä näkynyt, joten varovainen toive raskaana olemisesta kytee kovasti ajatuksissamme... :heart: Oireitakin on; tissit tosi arat, syönnin päälle tulee aina huonoa oloa, finnejä tullut paljon ja aina välillä alamahaa juilii tosi jännästi. Huomenna aion käydä hakemassa apteekista herkän testin ja testata uudestaan.

Onkos täällä enää muita kuin minä "pyörimässä"...? :eek:
 

Yhteistyössä