K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
siis mistä tämä sai ede alkuunsa? Tai miksi ajatellaan et menee sinne?
Australialainen lipunmyyntisivusto postasi Joksujen keikkamainoksen ja yhden australialaisen keikkapaikan nettisivulla on Joksujen keikka piilotettuna (löytää Googlen kautta). Tämän lisäksi yksi fani on kertonut että Jure vahvisti keikan jälkeen keväällä että bändi on menossa Australiaan kiertueelle.
 
vierailija
Ai että menee taas hermot vauvan ketjuun. Ei edes kiinnosta koko Joost mutta ottaa päähän se sääntöjankkaaja siellä.
Mä ”rakastan” Joostia. En tiedä mistä ollaan vauvalla tänään puhuttu, koska en ole siellä vielä käynyt ja sunkin kommentti on kirjoitettu tänne tunti sitten, joten se jokin tietty keskustelu on siellä ehkä jo ohi. Itse Joost fanina koen, että hänestä on saanut ihan kivasti keskustella vauvalla ja että siellä on ollut monessa Joostiin liittyvässä asiassa samanmielisiä porukkaa. Mä en osaa ”shipata” Joostia kellekään, joten ehkä siksi mun kommentit on suvaittu siellä.😆 Tommya taas taisin toukokuussa yhdistää liikaa Kärtsään ja sain potkut p*rseelle.🤣
 
vierailija
Oon yksi niistä jotka on siellä kritisoinut toisista faneista puhumista. Joten älä huoli. Täällä taas näin eilen sivullisen tai ylikin toisen ketjun haukkumista ja tänäänkin vielä.
Koita ohittaa vauvaan liittyvät viestit täällä. Itse en ole niitä kirjoittanut, mutta ymmärrän parin kirjoittajan pointin. Mäkin kaipaan sitä vauvan viime kesäistä tunnelmaa ja niitä loistavia kirjoittajia. Osa heistä ehkä kirjoittaa siellä edelleen aika ajoin, mutta jotain on silti pysyvästi muuttunut. On ihan ok kaivata ns. vanhoja hyviä aikoja.
 
vierailija
Mä ”rakastan” Joostia. En tiedä mistä ollaan vauvalla tänään puhuttu, koska en ole siellä vielä käynyt ja sunkin kommentti on kirjoitettu tänne tunti sitten, joten se jokin tietty keskustelu on siellä ehkä jo ohi. Itse Joost fanina koen, että hänestä on saanut ihan kivasti keskustella vauvalla ja että siellä on ollut monessa Joostiin liittyvässä asiassa samanmielisiä porukkaa. Mä en osaa ”shipata” Joostia kellekään, joten ehkä siksi mun kommentit on suvaittu siellä. Tommya taas taisin toukokuussa yhdistää liikaa Kärtsään ja sain potkut p*rseelle.
K ja Joost=Jeest on paritusta, ei ole kovin vaikeaa kirjoittaa erikseen, jos ei kykene, voi pysyä täällä näin se menee
 
vierailija
Australialainen lipunmyyntisivusto postasi Joksujen keikkamainoksen ja yhden australialaisen keikkapaikan nettisivulla on Joksujen keikka piilotettuna (löytää Googlen kautta). Tämän lisäksi yksi fani on kertonut että Jure vahvisti keikan jälkeen keväällä että bändi on menossa Australiaan kiertueelle.
ok kiitos tästä. Ehkä he tosiaan käy siellä, Balkanilla ja ehkä siellä usassa?
turhaa kai ne Eurooppaa kiertää kun samat tyypit niissä käy vaan. Jotain uutta ja aidosti uusia kuuntelijoita.
 
vierailija
Aivan naurettavaa nipotusta ja sitten muka vielä väitetään, että ei oteta B&K shippiä tosissaan
Mä kävin äsken lukemassa ketjua ja aivan viattomaan Jeest kommenttiin oli tullut typerää palautetta. Joost ja K käyttävät itsekin nimeä Jeest, joten en ymmärrä että miksi joku nipotti siitä. Joku tosiaan taitaa olla pirun mustasukkainen omasta K&B shipistään, kun näkee uhkia sille kaikessa ja kaikkialla.
 
vierailija
Vauvalla ärsyttää se jatkuva hokeminen "nyt on kiva meininki", "ohitellaan trollit", "älkää vastailko ankeuttajille". Näillä ilmeisesti yritetään saada sitä omaa kuplaa ja yhteishenkeä pönkitettyä. Saat keskustella ties mistä asiaan liittymättömistä lillukanvarsista sivutolkulla mutta ootappas kunhan mainitset samassa lauseessa K tai B ja jonkun muun tai muuten niiden kuuluisten "sääntöjen" vastaista niin huutelu alkaa. Tai vaikka joku ei vaan ymmärrä miten asia x toimii niin välillä todella tympeätä vastailua tyyliin "mitä ihmettä, näin se menee". Sellaista olettelua toisten kirjoitteluista että nyt on asialla joku negatiivi-nelli ja se lopetetaan heti alkuunsa. Ei tietty koske kaikkia mutta yläpeukuista päätellen moni on samaa mieltä tai tykkää nistä kommenteista.

Itsellä ei ollut mitään vaikeutta ohitella sitä sun tätä vaikka ei ollut mieleeni niin vaikea ymmärtää tuollaista menoa. Ikinä en huudellut että lopettakaa keskustelua aiheesta x koska säännöt tai ei kuulu ketjuun jne. Kiltisti vaan ohittelin sitä sun tätä. Tai no yksi poikkeus oli, syksyllä NT jälkeen melkein päivittäin jatkunut A huutelu ja show. Kun se jatkui ja jatkui niin pari kertaa sitten kysäisin että eikö tämän voisi jo lopettaa ja tästäkö oikeasti haluatte keskustella mutta koska valtaosaa asia ilmeisesti kiinnosti niin en enää kysellyt. Silloinkin jo vastaukset oli tyyliä "sinustako on oikein" jne.
 

Yhteistyössä