*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Heippa kaikille!
Tunnustan kuuluvani tähän ketjuun ;)
Oireita on monenlaisia...olevinaan...ja tuntuu että oireet hävis eilisen jälkeen...
Mutta haluaisin kysyä kokemuksia seuraavasta:
Eli perjantaina tuli ruskeaa tiputtelua, ja nyt sitten eilen illalla ruskeita lima-limppejä hyvin niukan ruskean vuodon kera,limpit erittäin hyytynyttä. Sitten parin tunnin päästä kirkkaan veristä vuotoa yhden pyyhkäyksen verran. Mitähän tapahtuu??? :eek: Pää hajoo menkkoja ootellessa,huomenna tai ylihuomenna pitäs alkaa....

Huh, kun taas ei meinaa palsta toimia. Lähinnä vika varmaan tässä aataminaikaisessa koneessa, joka mulla töissä on. :headwall:

Villivarsa: Mulla vähän sama juttu. Periaatteessa vuoto alkoi perjantaina, sellaista tuhrua myös ja pieniä hyytymiä joukossa. Eilen ei tullut juuri mitään ja tänään nyt olen odotellut kunnon vuodon alkavan, mutta ei toistaiseksi mitään. Viimeksi alkoi samalla tavalla ja kolmantena päivänä sitten hanat auki. Nyt en tiedä missä oikein mennään. Mulla ei ole mitään oireita, ei edes menkkakipuja. :/ Ja tosiaan, mulla alkoi 4 päivää etuajassa tämä tuhruilu.

Miekin kirjottelen nyt tänne vaikka en nyt suorannaisesti kuulu kuumeilijoihin. Me kun harrastimme yhden kerran tän kierron aikana ilman ehkäisyä ja nyt jännittää... Menkkojen pitäis alkaa viimestään keskiviikkona, on kyl miun mielestä tosi ihme jos ne ei ala. Mut kiva täällä on jännittää teidän kans :wave: =) Mitään oireita ei ole ollut suuntaan tai toiseen, toisaalta tuhruvuoto olis pitäny jo alkaa, mut jospa se vielä tän päivän aikana.
Nyt vaan tuli mieleen sellanen että jos mie olenkin raskaana, niin on hieman vaikea kertoa sitä yhdelle tutulle, koska he ovat yrittäneet raskautua jo muutaman kuukauden ajan :/ (ja minä jos tosiaankin olisin tullut raskaaksi yhdestä kerrasta.....) Mut toivottavasti mahdollisimman moni teistä plussaisi tulevalla viikolla :wave:

saaneet salamatkustajan mukaanne, pantalaimon, villivarsa ja vilivilpertti;=) :flower: :flower: *peukutan*puolestanne, kuten kaikkien muidenkin, jotka vielä jännäilevät tätä kiertoa! :heart:

hei taas! :D :wave:

ja kiitos Rouvasumppisuu! Onnitteluistasi! :heart:

Niin ja tietenkin sylikaupalla onnea myylle! :hug: :heart: Hienoa, että tervehdyit myös vatsataudista. Mulla vielä flunssanrippeet vaivaa... Kurkku on kipeä ja nuhaakin vähän on.

Joo, noi mun kp:thän on nyt ihan mitä sattuu oikeasti, kun ei se täti ole kunnolla rynnistänyt kimppuun vieläkään. Juuri äsken tarkistin kupin tilanteen ja pelkkää normia v.vuotoa siellä oli, ei edes tuhrua. :/ Höh... En ala kyllä testaamaan, sillä jotenkin on vahva tunne siitä, että jossain nurkan takana se täti leikkii kuurupiiloaan.

Rutkasti plussaonnea kaikille muille! :) :heart:

Pantalaimon onnitteluista, vaikka vielä en olekkaan Rouva pikkumyy;=) Ps meillä on sellaiset saviset muumimaailman hahmot olemassa , tosi söpön näköisiä, pikkumyykin mukana;=)

ps 2 Ostin tulevalle miehelleni Finnwearin muumipappa yöpuvun, siinä lukee Hyviä unia , ja muumipappa siinä kulkee tyyny kainalossaan;=)
Jos joku tietisi jonkun hienon pikkumyy yöpaidan tai yöpuvun , kertokaahan mistä saisi sellaisen ostaa?

Otetaanos lopuksi kaikkien lämpögallub tällä hetkellä
pikkumyy 36,9

:heart: :wave: :heart:

35,9 :/ ilmankos vähän tässä palelee, piti hakea lisää vaatetta päälle ja ainot jalkaan. Eli en taida olla raskaana, eikös sillon ole lämmöt koholla jos on raskaana?! En oikein muista enää näitä kaikkia juttuja, lahopää :ashamed:

jos normaalilämpösi on esim 35,5-35,8 voit hyvinkin olla raskaana!
Ja miulla kolme lasta ennestään ja koskaan en ole ennen edes tiennyt, että silloin miulla olisi ollut lämpöä, ne odotukset vaan alkoi. Tämä mein viimeinen vähän odotuttaa, josko nyt vielä kuitenkin onnistuisimme! :heart:

Onnea sinullekkin! :flower:

:D :wave:

Karpalokin! :flower:

Nyt tämä tyttö lähtee tunnin sauvakävelylenkille!

Tänään taidan liittää ne muumihahmot sinne kotisivuilleni, jos haluatte käydä tervehtimässä siellä pikkumyytä!

http://www.vauvakuumeiset.suntuubi.com/

Nyt siis liikkumaan,moi,moi taas kivat piinailijaystäväiseni! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Pantalaimon: Jees,mulla alkoi toissavuoto näin, hyytymiä muutamaa päivää aikaisemmin ja sit vuoto. Mutta en kyllä muista että normaalisti olis näin...vai miks en ois sit noteerannu,en tiiä.
Kuudes kierto nyt niinkö takana alkaa oleen kun on koitettu rykiä vatsantäytettä ;) Miten se voikin olla nyt näin ODOTTAMISTA ennenkuin nappaa. Esikoinen kun pamahti kuin salama taivaalta... :D
Onko kukaan testaillu noilla Pregant testeillä? Ei taida kovin herkkiä olla.... Et testauksestakaan ei taitaisi saada kuin paha mieli.
Niin...voisiko tuo ruskealima+hyytymät olla alku joka ei kiinnittynyt?? Mitä olette mieltä siskot?

Heips! Johan on harmaa sunnuntai, pitäisi kohta lähtee ulos tekemään pihahommia. Mäkin mittasin huvikseen lämmöt "galuppiin" ja ne oli 37,2, melkonen yllätys meinaa mulla ei yleensä ikinä nouse tommonen "pikkulämpö" vaan jos oon kipee ni sit on heti 38 ja yli..nyt ei oo kyl yhtään flunssanen olo..En olekkaan ennen mitannut lämpöjä vauvautumista ajatellen, toivottavasti en nyt jääny koukkuun :LOL:

Onnea kaikille tulevaan viikkoon!!! :heart:

Vetäydyn taas tältä päivältä, työpäivä pulkassa ja auton nokka olis laitettava kotia kohti...kotona en kerkee enää konetta aukasta, miehellä oli jotain suunnitelmia loppuillalle, joku yllätys.... :)

Oikein hyvää loppupyhää ja tässä tytöille vielä pieni "piristys" ankeaan syksyyn...

Jiihuu - kohta alkaa meidän viikko! Tässä heti näin alkajaisiksi joka testailijalle plussapostia jakoon

Kahlasin äsken edellisiä juttuja läpi ja kyllä toden totta kuulostaa monellakin olevan sellaisia oireita, että Anskuliini saa vielä useampia kavereita odotuspuolelle mukaan =)

Pikkumyylle oikein rutkasti halauksia ja runsain mitoin "etukäteisonnea" hääpäivän johdosta :heart:

Tää kierto on poikkeuksellisesti mennyt ihan älyttömän nopsaan. Tänään vasta heräsin oikesti siihen, että jos toi luteaalivaiheen pituus on sama kuin yleensä, niin menkat putoo torstaina - siis jo neljän päivän päästä...
Alamahajomoiluja ollut ihan kiitettävästi tänään ja pikkuisen vääntänyt selänkin puolelta... Lisäksi valkkari on kohtuullisen runsasta. Ja ne finnit - ei sitten jäänyt yhteen, vaan leukaa koristi tänä aamuna kolme ihanaa tulipunaista näppylää. Tuntuu samalta kuin teininä... :D

Oikein paljon +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
jokaiselle pinolaiselle!

Voi Karpalo67 kunpa olisit oikeassa plussaamisestani!On niin omituinen olo kyllä,koskaan aiemmin näiden yli 4 vuoden aikana ei ole vielä tämmöistä ollut,joten siksi jo jänskättää,mutta jotenkin ei vaan jaksaisi uskoa.Mäkin siis aion testata ens vkon sunnuntaina,jos tarvis.En ala pelleillä testien kanssa ennenku menkat on oikeesti myöhässä,en uskalla!Just heräsin päikkäreiltä ja jopa taas öklötys näyttää alkavan!En ainakaan nukkuessa,yöllä tai päivällä,sitä huomaa..
Lämöpögallupiin en voi vastata kun on kuumemittari poikki.. :)

Onnea kaikille!

Yhteistyössä