*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Hei kiitos teille kaikille ihanista vastauksista! Mukavaa kun voi jakaa jännitystä toisten kuumeilijoiden kanssa =) ! Mä en tahdo vielä uskoa tuota tekemääni testiä, ja nyt aion yrittää kovasti laittaa jäitä hattuun... :saint: . Nyt on vielä niin aikaista iloita, mitä tahansa voi sattua ja seuraavaksi tulla vaikka puhdas nega.. toki toivon ihan muuta, olokin kun on hiukan "outo". Esim. rinnat on kipeämmät kuin tyyliin koskaan aiemmin ja kipeytyneet tasaisesti oviksesta lähtien yhä enemmän. No mutta, ensi viikolla onkin jo meidän viikko :heart: ..

arabel, mulla on myös lämpö pysytellyt oviksesta lähtien suht korkealla, vaikken ole kipeä (n. 36.9-37.2 eikä laske, yleensä on n. 36.2-36.5). Siitä varmaan johtuu tää palelu.. Toivottavasti molemmilla olisi kyse muusta kuin syysvilusta ;)
 
Zoralle onnittelut :heart: Kuvaa en päässyt katsomaan, kun ei jostain syystä kone toiminut yhteistyössä, mutta lukemani perusteella hyvältä vaikuttaa ;)
Tästä se pinomme plussa-aalto sitten lähtee :)



).( Mulla on sellainen tunne, että munasolu irtosi loppujen lopuksi eilen illalla. Sen kokopäiväisen jomotuksen jälkeen tuntui kolme kovaa nippaisua ja vihlaisu ja sen jälkeen munasarjaa lakkasi kolottamasta. Tänään on ollut jo ihan normi fiilarit. Vähän vaan kainalot kipeet, mikä yleensä mulla merkkinä oviksen ohimenosta...

Ulkona on ollut tosi harmaa päivä. Pitäis saada vielä sen verran itseään niskasta kiinni, että kävis heittämässä pienen iltalenkin - piristäis varmaan kummasti =)

Oikein suuri plussapuhuri täältä pyyhkäisemään pinon läpi
+++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle
 
Heips! Pahoittelen, etten ole kirjoitellut tänne :( lukenut olen lähes päivittäin. Jotenkin mua rauhoitti ajatus, että olen tänne kirjautunu ja liittyny mukaan ketjuun, ni ei enää tartte ressailla, että pitäiskö liittyä mukaan vai ei B) eli yksi ressi vähemmän :LOL: mitään erityisempiä oireita ei ole ollut tässä kierrossa (muissa sitäkin enemmän).. testejä en ole kertaakaan vielä päässy ostaa, ku menkat on aina ajallaan alkanu :'( tai tietenkin hyvä et on säännölliset, mut kumminkin...
Tsemppiä kaikille ja viikonjatkoja! :heart:
 
höh,teksti ei näköjään tallentunu?? :eek:

Niin siis ensin kirjotin rimpsun p*askasta työpäivästä,joten en siitä nyt jaksa uudestaan kirjottaa..Ei mitään kiinnostavaa..

Niin siis tuo miehen haluttomuus johtuu meillä lääkityksestä,mutta kun asia on näin eihän sille mitään mahda.Ottaa vaan oikeen kunnolla välillä päähän (ihan suututtaa joskus!) kun kaikki tärppi-mahikset kiertoo kohti on 0,5%..1krt/2vkoa ei kamalasti tuota tulosta ja aina väärään aikaan haluttaa häntä ovikseen nähden!Itse haluaisin väh. jtp-harrastella,mutta kun ei niin ei.Oon kyllä tottunu,mutta kyllä mä ihan muutenkin läheisyyden ja rakkauden osotuksenkin kannalta haluaisin olla ukkelin kaa enempi vällyissä..
 
Itsekkin olin asioinnin jälkeen sauvakävelylenkillä ja tein kuntolaitteella rinta/ ja vinot ja suorat vatsalihakset pienillä painoilla sataa tihuutti ulkona, mutta se on nyt vaan reippaana liikuttava kun lomaä ja ei tule huimia pyöräilymatkoja päivittäin;=9

Tinttaralle : Kyllä se kerta viikossa/kahdessa saattaa tuoda hyvän tuloksen jos vaan kaikki nappiin sattumalta mennee.

Onko joku miettinyt tälläistä asiaa, silloin kuin jotkut ihmiset eivät edes halua lasta heille tullee ns vahinkoja, mutta me jotka oikein toivomme vauvaa, emme aina ihan helposti onnistukkaan?*kumma juttu*

Hyvää illan jatkoa ja on se kyllä ihanaa ensi viikolla näemme , miten on käynyt ja toiset näkevät jo tällä viikolla!

Onnea kaikille tasapuolisesti!

:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

 
pikkumyy42: jep,niinhän se voi,mutta meidän kohdalla ei näytä vaan onnistuvan sillä tyylillä.

Eilen tuntu karseeta vihlontaa ikäänkuin kohdun reunoilla,kun venyttelin ja sitten semmosta kihelmöintiä koko alavatsalla.Nyt sit ilmavaivoja :ashamed: ja v*tutusta lähes itkuun asti!Aaarghh! :headwall:
Sori,kun tälläi purnaan.. :ashamed: :'(
 
Mukavaa alkavaa viikkoa!
Meikäläinen ei oikeen tiiä miten päin olis. Rinnat on ollut 14 päivänjälkeen päivä päivemmältä kipeemmät ja turvoksissa, tänään on öklöttänyt ja just mittasin lämmön niin on 37, normaalisti 36,6! Maha on turvoksissa, mut johtunee siitä kun on mässäilly julmetisti viime päivinä. Kahvi on tämän päivän tökkinyt. Välillä on alamahassa ollut outoa tunnetta...
Aattelin et meen ostaa raskaustestin ja testailen perjantaina, kun lauantaina olis syysbileet (eli alkoholia tarjolla), vaik "hieman" on morkkista, kun viime lauantaina olin viihteellä :'( :headwall: :ashamed:
 
Täällä meillä oli mitä hienoin pakkaspäivä auringon paisteen kera! Ulkona oltiinkin lähes koko päivä.

Tuntemuksia: Tänään kun oli pakkasta niin autojen pakokaasut haisi todella pahalle!! Tämän muistan hyvin esikon odotuksesta kun joka aamu yökkäilin työpaikan parkkisella autojen hajuja... :LOL: Nyt naurattaa mutta silloin se oli kamalaa... Samoin läheisen pizzerian hajut (tuoksut) oli aivan hirveitä!!! Ja niin rinnat tuntuu hieman aroilta. Jotenkin on semmonen pienen pieni tunne että voisi raskaana olla. Esikoisesta tieson jo ennen testin tekoa, että plussa tulee.. Silloin tein testin kp30.

Olis jo ens viikko... Töihin pitäisi ilmotella hoitovapaan jatkosta ja se tässä nyt mietityttää kovasti....

Onnea Zora :flower: Kyllä tuo ihan plussalta näyttää!!

Kaikille plussatuulia ja malttia odotella vielä viikko... Mitenhän sen kestää.... :whistle:
 
Moikkelis kaikille pitkästä aikaa!

Mulla on kai joku pieni epätoivon aalto iskeny taas vaihteeksi. En ole jaksanut käydä edes muiden kuulumisia lukemassa. Ovista yritin tikuttaa mutta en vaan saanu plussaa aikaseksi...en edes ovistestiin. Oli kyllä aika paljon vaatimuksia sille et testi olis luotettava eli saatto mennä mäkeen siksikin...Eikä täälläkään tuo peitto ihan siihen tahtiin oo pöllynny että toiveita olis. Roikun nyt kuitenki vielä mukana..

ja paljon plussatuulia teille kaikille :whistle:
 
Hmmmm...minun masussa tapahtuu jotain....Eilen illalla jo, kun rupesin nukkumaan, masussa tuntu hassulle. En osaa oikein selittää, mitä se oli, mutta nytkin tuntuu sille, kuin siellä kuplisi ja poreilisi...hmmmm............
Mutta jos tää on sitä, mitä toivon, niin ovis oli sittenkin oikealla ajalla, eli ei lauantaina vaan pari päivää aikasemmin. No, "kassellaan, sano entinen tohtori".

Jouskari-82:lle plussatuulta +++++++++++++++++++++++

Monella alkaa olla kohta oikeasti jännät ajat, ihanaa :heart:
 
TIISTAI 23.10.07

meri-77................kp 17/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 17/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 17/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp19/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp20/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 20/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp21/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp21/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp22/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp22/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp22/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp23/30............yk1.......toinen haaveissa
Jouskari-82............kp23/28-32........yk2.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp24/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 24/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp24/?..............yk2......toinen haaveissa
Hathor...................kp29/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa



Haamuilijat :heart: :
Zora......................kp24/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa
Anskuliini83.....kp27/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa


 
huomenta! itselläni on pää ihan sekaisin, tein eilen testin ja siihen tuli haamujen haamu, erotti kylläkin hyvin mutta silti hirveän haalee viiva... ..tarvii tehdä vielä testi kun kerkiää tässsä, mikä ois hyvä testi millä kannattais tehdä? ..nyt vaan toivotaan että viiva vahvistuis.. :) (en ole uskaltanut vielä kertoa edes miehelleni, kerron vasta kun saan varmuuden....)
 
Huh, kun ulkona onkin kylmä! Onkos teilläkin pakkasaamu?

Aamulla herätessäni huomasin et mulla on vatsa- ja selkälihakset tosi kipeet. Ihan kun olisin tehny vatsalihaksia yöllä.. *hih ..mahtanut olla mielenkiintoinen uni :LOL: On ollut myös etomista ja ruoka ei maistu, mutta pistän sen stressin piikkiin, nyt on vähän turhan paljon murheita näin piinaviikolla... :'(

Tinttaralle :hug: :tää on hyvä paikka kertoa jos ja kun v***ttaa, uskon että jokaisella meistä on välillä paha olla. Toivottavasti kaikki selviää :)
 
Paljon Onnea anskuliinille haamusta :heart: Kysyit testistä niin toi apteekin oma on ollut itellä käytössä ja oon lueskellut, että ylipäänsä muillakin antanut luotettavia tuloksia =) Paljon peukkuja sulle!

Tännehän on ilmaantunut ihanan paljon lupaavia oireita. Toivottavasti ennakoisi suurta plussakerhoa ja saataisiin monen monta heinäkuun kullanmurua :heart:

Nyt kaikki tätsynkarkoitustoimet käyntiin ja paljon plussia joka suuntaan ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



 
Arabel: :hug: :hug: :hug: Toivottavasti ei mitään hirveitä murheita. :hug:

Anskuliini: Onnea haamusta!! :flower:

Tämähän alkaa näyttää lupaavalta... :) Jo kaksi haamua ja parilla muullakin lupaavia oireita :heart: Tätä lisää ja saadaan monta heinämammaa.
 
RouvaSumppisuu
Onnea anskuliinille, toivotaan haamulle lisää väriä! Täälläkin on niin kylmä, että heti ensimmäiseksi piti laittaa takkaan tuli.

Siivoilin paisunutta sähköpostiani ja löysin sieltä aika hauskan jutun...sopii varmasti meille kaikille ihanaisille naisille (ei tosikoille tai herneiden ystäville ;) )


Saatat olla raskaana mikäli...


-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa
-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-voit ehkä pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-painosi laskee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.


 
No täällähän näyttää taas mukavalta! Onnittelut haamusta Anskuliini83, kyllä se vahvistuu*onnea* :flower: :heart:

Arabelille toivon parempaa onnea, ettei murheet kiusaisi! :flower: :heart:

Kaikille tasapuolisesti paljon onnea, että saisimme monta,monta plussaa!
:heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Hei taas ja voikaa hyvin! :D

:heart: -pikkumyy- :heart:



 
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)

Tuo oli hyvä!

Pikkumyy juoksee kipin-kapin pojan huoneeseen terraarion vierelle , avaa luukun miten gekko menettelee, haistaakohan se , että olisi raskaushormonia? :LOL: *tutkii tarkasti, miten gekko käyttäytyy*

Naisen elämä on Niiiiiin Helppoa, kun Aina löydämme oireita! :heart: :D


Mies näki ihanaa unta , meillä oli pieni tyttövauva! :heart:

Lähettämäni viesti katosi äsken outoa;=)

:wave:
 

Yhteistyössä