* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *


Torstai 4.10.07

Tinttara84..........kp25/16-29....yk55.....ensimmäinen haaveissa
pikkumyy42...... kp 27/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 27/27-29..yli 4 vuotta...toinen haaveissa
Kvart Över.........kp 30/28-34.....yk 7..........esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 30/32............yk3.........kolmas haaveissa
Ihaa82...............kp 31/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Minttu80.............kp 31/28...........yk1...........neljäs toiveissa


haamuilijat:
Nasu79

plussanneet :heart:
kotirokki
Bamse
Kaa
escina

seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
arabel
Pantalaimon
Futuremami
Anskuliini83
Bayan Fare
TöpöTupsukorva
Karpalo67
Nanna81
Matarena
Pupuvaimo
 
no niin.. mä sit arvatenkin pyörin koko yön ja neljältä päätin että v* mä en jaksa enää pyöriä ja päätin sit tehdä testin. nega sieltä pärähti. nyt testissä tosin on hyyyyyvin hailakka viiva jonka näkee valoa vasten. mä en osaa sanoa onko siinä väriä vai ei, joten voi olla viivan paikkakin. noilla testeillä tein joita prismasta voi ostaa. noh, sunnuntaina uudelleen :ashamed: jos täti ei vielä ole yllättänyt. mutta miten mä jaksan odottaa sinne asti??? |O

lämmöt 36,6


 
Höh ei vieläkään tummaa viivaa, tänään testasin apteekin omalla raskaustestillä ja edelleen on hailakka mutta hyvin silmillä erottuva viiva. Taidan odottaa vielä maanantaihin ja sitten testata taas uudelleen jospa sitten olis kunnon viiva, kun haluun nähdä sen vaikka uskon jo tällä testaamisella olevani raskaana. Toivottelen kaikille uusille plussanneille onnea ja tarrasukkia matkaan sekä pahoittelut tippuneille, itsekin tiedän mitä se on kun 7 kertaa tipuin. :hug:
 
Jälleen yksi huonosti nukuttu yö takana! :headwall: Mä en tajua miten mä en osaa/saa nukuttua kunnolla.Väsyttää aina sänkyyn mennessä,mutta ei! Heräsin 01,nukuin koiran unta ja heräsin 05,sitten taas 07, ja sitten soikin kello jo 8.00!Nyt tälleen pikaseen käyn vaan, pitää kohta bussiin lähtee. Nii juu,täällä kans jää papruun jotain,mutta ei sen enenmpää kuin eilenkään.Rasittavaa tämmönen tiputtelu!Mites te tuhruilijat,lasketteko kierron alkaneeks jo tuhruista?Joistain luin,että kun kunnon vuoto alkaa,niin silloin vaihtuu kp 1 ja jos menkat alkaa illalla klo 18 jälkeen,on vasta seuraava päivä kierron eka päivä?Kun eihän tuon klo 18 jälkeen oo sitä vuorokautta kun 6h jälellä..En jaksa muistaa mistä tuon luin..
Eli siis tästä voidaan todeta että meikäpoika tippuu huomenna..Nyt pitää mennä!Moikat!
 
bamse: mäkin haluaisin jo ajatella että se olis plussa, mutta olen kerran aikaisemminkin saanut tuollaisen viivan ja en ollut raskaana (tais olla vielä saman merkkinen testi), ei kyllä mielestäni silloin ollut ihan noin nähtävä, kun tuota ei kuitenkaan käännellä ja väännellä tarvitse sen valon alla (enkä ole ainoa joka sen näki :D ), kun taas se edellinen näkyi vain tietystä kulmasta ja luonnonvalossa. en mä kuitenkaan vielä uskalla antaa itseni uskoitella olevani raskaana.. mä en vaan ymmärrä miten mä muka jaksaisin odottaa enää yhtään päivää |O |O !!

nasu: kyllä se siitä vahvistuu :) ja raskaustestihän on plussa jos siihen viiva tulee sen määrätyn ajan sisällä :) eikä sillä niin väliä minkä vahvuinen, kunhan on silmin nähtävä ja sisältää väriä!


matarena
:hug:


 
AnnaManna:Mä uskon et se on plussa!Sähän tuolla aikasemmin sanoit et kohdunnapukkakin tuntuu kovalta,ni eikö sekin ole hyvä merkki...
Nasu:Kyl se viiva vahvistuu vielä.Noissa testeissähän lukee,et viiva on vahva vasta kun menkat on muutaman päivän myöhässä.

 
Bamse: juu, kokeilin just, kohdunnipukka edelleen kova ja supussa. lämmöt korkeella ja menkkaoireet on väistyneet kokonaan. raskausoireita ei kyllä ole myöskään. mä teen varmaan uuden testin huomenna aamulla :)

pupuvaimo :hug:


 
Heippaus;=).Täällä edelleen kaikki hyvin! :heart:


Oikein paljon onnea plussanneille ja haamuilijoille! :flower:
*tätä täällä väsyttää yövalvomisen jälkeen* :eek:

Heippati ja onnea edelleen plussausten suhteen kaikille myös itselleni! :D

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:D , :wave:
 
Täällä taas!Missähän pirussa ne menkat on?!Ei enää minkäänlaisia merkkejä niistä! :eek: Ei kertakaikkiaan minkäänmoisia.Eipä sillä että ois muuhunkaan viittaavia oireita..Ainut tuo vessassa ramppaus ja jano sekä väsy ja jos vielä sovitaan niin,että yöheräily on mahdollinen oire,niin sitten se :)
Mua ottaa nyt aivoon...

Onnea AnnaManna!
 
Jep,nyt tuhru alkaa näköjään taas,eli eipä tarvi miettiä enää mitään ja pääsen soittamaan tiistaina polille,jee! (?) kai... :)
Noh,mulla tämä onpi selvä,onnea teille muille!!!
Enpä varmaan enää mihinkään pinkkaan liity vaan elelen nyt tämä hoito-asian pohjalta ja katellaan sitten.
Pistäydyn varmaan ainakin lueskelemassa juttuja!
Moikat! :wave:
 

Lauantai 6.10.07

Tinttara84..........kp26/16-29....yk55.....ensimmäinen haaveissa
pikkumyy42...... kp 28/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 28/27-29..yli 4 vuotta...toinen haaveissa
Kvart Över.........kp 31/28-34.....yk 7..........esikoinen haaveissa
Ihaa82...............kp 32/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa

haamuilijat:
Minttu80


plussanneet :heart:
Nasu79
AnnaManna
kotirokki
Bamse
Kaa
escina

seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
arabel
Pantalaimon
Futuremami
Anskuliini83
Bayan Fare
TöpöTupsukorva
Karpalo67
Nanna81
Matarena
Pupuvaimo
 
niinhän siinä sitten kävi että plussa sieltä tuli :heart: tai selkeä haamu sen ajan sisällä missä pitikin! mä kun olen saanut noita haamuja niin monesti elämässäni niin uskallan siihen luottaa :heart: tein myös ovistestin ja se testiviiva oli todella lähelle saman paksuinen kuin se kontrolliviiva niin sekin vielä varmistaa asian :D

mähän sanoin että mä olen päättänyt raskautua tässä kierrossa! tahdon voimaa tytöt, tahdon voimaa :LOL:

nasu: saanko sinutkin jo siirtää plussanneisiin :)?

 
Oli pakko tulla kertomaan että tänäamuna tuli haamu :heart: :heart:
Voinkohan luottaa siihen??

Tuolla herkällä kotitestillä...keskiviikkona tein pelkän negan mut nyt oli selvä haamu hetimmiten =)

olen vaan taustaillut kun oli niin ikävä tuo nega aiemmin tehdä,mutta onnea kaikille plussanneille ja isot :hug: tädin vieraille :heart:

uskallan varmaan viä keskiviikkona(vasta) testata viä uudestaan jos hormoonit ois noussu :|
Aattelin tilata netistä,jos kertoisitte mikä testi/mistä sais?Ois luotettava ja herkkä!!??Apuja :p

Oon kuitenki ollu aika varma plussa olosta:
-masua kivisti juuri kiinnittymisen aikaan
-ruokahalua ei ole
-paleltaa
-flunssaa
-pissattaa!!
-janottaa
-painon tunne kohdussa
-väsyttää ankarasti |O
-kohdunnipukka aivan kivikovana jossain ulottumattomissa
-kannatinkipuja noustessa
-rinnat arat ja turvonneet

Eiköhän se plussa viä sieltä pärähdä kunnolla....
aiemmissa raskauksissa en oo koskaan näin aikasin testannut(nyt liian malttamaton)vasta ehkä sit kun menkat ollu viikon myöhäs,joten jospa mun hormoonit kehittyy hitaammin.

Viä piti kysyä kun oon ottanu päivittäin kaksi tabua multitabsia(raskaana oleville jne),niin mites te muut?Oisko yksi kpl parempi?Tuon foolihapon saannin kannalta aloin niitä kaksi ottamaan...mielipiteitä

Kiitti kaikile jos viittitte vastailla ja kiitos tuesta ja onnea jatsemppiä kaikille!!
Annan luvan laittaa itseni haamuilijoihin sillä eikös se haamu ole melkein kuin plussa :heart: :heart: :heart:
 
kiitos anna manna,
juuri joku tuollainen mullekin tuli,silmillä nähtävä mutta haalea.Eikä tarvinnut testiä mitenkään käännellä et ois nähnyt vaan kyl se näkyi.

Mulla taitaa olla hieman pidemmällä kierto/raskaus kuin sulla?
meinaatko millon testata viä uudelleen jos näkyis kunnon plussa?

Onkos sulla ihan kunnon vauvat noista aikasemmista haamuista syntynyt?Hassu kysymys...heh :D
 

Yhteistyössä