* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Veit sanat suustani AnnaManna! Myy on kyllä palstan ilopilleri ja päivän pelastaja! :heart:

Kyselen täälläkin: Tänään on kp 15 ja periaatteessa siis ovulaation aika. Aamulla vessassa käydessä tuli pyyhkiessä vaaleanpunertavaa vuotoa eli siis hieman veristä. Liittyykö ovulaatioon vai onko jotain muuta? Muita ovisoireita ei oikein ole. Ne oli voimakkaimmillaan viime viikon lopulla to-pe. Hmm. Noh, ei siitä sen enempää.

Hauskaa maanantaita kaikille! :flower:
 
Pantalaimon:Olen kuullut että joillakin tulee tuhrua oviksen aikoihin,tai jospa se onkin kiinnittymisvuotoa...Peukut pystyyn! :)

Mä sain tänään ovistestiin plussan!Eilen jo vähän ennakoitiin :p mut täytyy tänään varmaan vielä varmistaa :whistle:
Se oli muuten eka kerta,kun sain noi testit toimimaan.Nytkin vaan ajattelin kokeilla mitähän se näyttäis.Voi kun siihen toiseenkin testiin tulis plussa parin viikon päästä :heart:
Tää on tosin vasta eka yrityskerta... :whistle:

Mukavaa syyspäivää kaikille! :wave:
 
Bamse: Kiitos tiedosta! :) Joo, mä toivon, että tämä olisi ovis. En ole noita ovistikkuja ym. viitsinyt hankkia, kun meilläkin vasta eka yrityskerta. Harmi, että mies ehti jo lähteä. Täytyy heti illalla sitten vietellä se. :heart: Hauskoja peitonheilutteluja teillekin! :p
 
Täälläkin plussa digiovistestiin äsken!!! Heräsin aamuyöstä ajatukseen, että simppoja tarvittaisiin ja herätin ukon neljältä hommiin :whistle:
Sanotaan, että aamusimpat ois parempilaatusia ku illalla...no, nyt sekin on kokeiltu B) Joka tapauksessa: ovis on taas ajallaan tapahtumassa, tänään tai huomenna. Yes!

Kuten sanoin aiemmin, tässä kierrossa minä raskaudun, ei oo muuta vaihtoehtoa :saint: sillä tämä on viimeinen kierto kun yritän sitä.
Ja Pikkumyy42:n minä otan mukaan plussapinoon =)
Olisiko muitakin halukkaita? Tervetuloa mukaan!! :wave: :)
 
Mä haluun kans jo ruveta kasvattaan masua esikoisen vuoksi. Mulla on ovis ollu ny viimeset kax kiertoa kp14, et huomenna ja keskiviikkona sit pitää laittaa uimarit matkaan.
Oon lukenu et jotkut sekstailee joka toinen päivä menkoista asti.Ajattelin et ku meille se keskussairaalan lääkäri sanoi et neljä päivää- 1vko ennen ovulaatiota ei sais sekstailla kun miehen simpat ei muuten kerkee palautua normille tasolle jos liikaa "painii". Onko muilla kokemuksia?
 
Ihaa: meidän kolme edellistä raskautta ollaan saatu alkamaan niin että ollaan menkkojen loppumisesta asti melkein sinne plussaamiseen saakka pupuiltu 2 kertaa päivässä. jokainen noista lähti ekasta kierrosta ja harmillisesti kaksi noista meni kesken. viimeinen sit antoi tulosta ja meille syntyi ihana poika. kaksi edellistä kiertoa ollaan oltu aika lailla juuri ennen ovulaatiota (siis kun ovistikku on näyttänyt plussaa) ja sit syystä jos toisesta ei juuri sinä päivänä kun ovis oli (vaikkakin kaiken kuulemani mukaan simppojen pitäisi elää muutaman päivän tai jopa viikon), no tässä kierrossa sovelletaan taas sitä kunnon pupuilua, mutta tällä kertaa vain kerran päivässä. mutta joka ikinen päivä. eipähän ainakaan mene huti!!

mulla aamulämmöt nyt ollu mitä sattuu.. eilen oli noussut, mutta laski taas päivällä. tänään taas aamulämpö oli alhainen, mutta puolen tunnin -tunnin päästä ylösnoususta lämpö oli korkeemmalla. mä ajattelin tänään aloittaa tikuttamaan ovista, josko se vaikka löytyis. mutta onneks nyt ollaan pupuiltu joka päivä ainakin yhdesti, eipähän ainakaan mene huti..
 
pikkumyy; Kannatan! Kaikille plussat!

Pantalaimon; Hyvältä kuulostaa! Mulla on kans kerran ollu just tollasta vuotoa ja siitä kierrosta tärppäs!!! Ja meni myöhemmin kesken, mut se on eri juttu. Pupuilkaa ahkerasti! Sullahan on siis menossa rv2+1 :D

Bamse; Onnea ovisplussata!Mitä merkkiä käytät? Itellä huonoja kokemuksia jostain marketin testistä, mut apteekin omalla selkeä plussa viime kierrosta.

Karpalo67; ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
Kas tässä sinulle!

Annamanna; Mie kans aattelin plussata! Plussataan kaikki!!!!

oma napa; Napsin tänään viimeiset 2 clomia. Oviksen pitäis olla siis ens viikon ma-ke, joten vieläkin vaan odotellaan.Blääh! Onneksi ylihuomenna on gyne, jossa mietitään millä hoidoilla jatketaan. Mulla jo 8 clomikiertoa takana. Toisaalta turhahan se gyneaika on, kun enhän minä mitään hoitoja tämän jälkeen tarvitse, kun nyt tärppää!!!! =)

Pupuilkaa ahkerasti!
 
Tänää tuli ovistestiin melkeen plussa, joten eiköhän se huomena sitten plussa tulis siihen. :) Toivottavasti! Ajattelin huomena testata sekä aamulla että iltapäivällä. Saa nähä muistanko aamulla...

Mä ajattelin kans plussata! Ekasta clomikierrosta. :D
Nyt taloa rakentamaan.
 
Joo, mäkin voisin tulla sinne odottelijoiden puolelle! :wave: Napatkaa mut kyytiin! Vaikka en kyllä yhtään usko, että heti ekalla yk:lla voisin raskautua. :ashamed:

Mies ei ainakaan yhtään vastustellut, kun syöksyin sen kimppuun heti, kun tentistä pääsin. :D

Kiitos vastauksesta sitruu ja iso :hug: ! Sanoit niin ihanasti, että melkein tippa tuli linssiin. :heart: (Joo, olen herkkänä, jostain syystä.)

Me ei olla pupuiltu joka toinen päivä, vaikka sitä vähän suunnittelin. Viikonloppu meni tenttejä stressatessa, joten ei kauheasti huvittanut. Eli lähinnä silloin kun on ollut intoa, niin ollaan puuhasteltu. Toki myös tänään, kun kerta on otolliset hetket ja kyllä haluttikin. :D

Onnea ovisplussista ja melkein ovisplussista tasapuolisesti kaikille! Kohta päästään jännäämään... :heart:

 
Ihaa82: Gyne, joka on erikoistunut lapsensaantijuttuihin, sanoi, että yhdynnässä voi olla ja pitäisikin olla päivittäin ennen ovista. Simpat ei kuulemma vähene vaan paranevat, koska ne uusiutuvat joka päivä. Sanoi, että monen päivän siittiöt saattavat menettää toimivuutensa jos niitä kauan pihtaa... Valitteli vielä, että yleislääkärit antavat just tota väärää tietoo, että pitäis pantata.

Meillä vika ei oo miehen jutuissa, vaan ihan minussa. (viitaten keskenmenoihini, startteja kun on ollut montakin, parista viikosta pariin kuukauteen :'( )

Paljon on ilmottautunut jo mukaan plussajunaan. Ei kun raiteille kaikki!!
 
Mä haluun kans plussajunaan mukaan!Vaikka vähän epäilen että kävis niin hyvä tuuri että kerrasta tärppäis,mut eihän sitä koskaan tiedä :D
Bayan Fare:kyllä se plussaa huomenna näyttää!

Sitruu:Mulla on Mammaksin testejä.Monet on kehunut myös niitä digitaalisia,tosin ne on vissiin aika kalliita.

Karpalo67:Onnea ovisplussasta!

Ja kaikille muillekin isot tsempitykset!
 
Karpalo67Kiitos tiedosta, oonki ihmetelly etku niin monet sanoo et pitäis tosiaan olla paljon enemmän "sille" ja sitte ku lääkäri sanoi et niin ei saisi tehdä...Eli tänään pitää kellistää mies eikä odottaa huomiseen ja keskiviikkoon :LOL: :LOL:
Bayan FareMulla on sillee et testit näyttää tasavahvaa ja sit vuorokauden päästä se on selvästi tummempi, eli kyylä mä päätän nyt et sullekki tulee vahva plussa, ehkö parin viikon päästä siihen toiseenki sitte =)
 
Ja kiitos mukavista viesteistänne! :flower:

Minäkin mieluusti hyppään mukaan siihen plussajunaan! :heart:

Olen menkkojen alusta asti nyt juonut sitä kauhean pahanmakuista greippimehua :D , lasi aamuisin aina!..Ja tulosta syntyy.....Tänään miehen kotiuduttua töistä ja kun olimme syöneet..Menimme lekottelemaan vähän*ja hyökkäsin miehen kimppuun ja hyvin kosteudet pelaa*..uskon, että osallinen on myös tuio greippimehu!!! :heart:

En sano, että olisin muutoinkaan kuiva, mutta nyt huomattavan erilasta kosteutta, joten ihan jokaiselle suosittelen *sitä ihanan äklöä greippimehua!*

Mieskin on taas innoissaan , kun tietää että tämä viikko on sellaista otollista aikaa ja me kyllä varmaan mennään suunnilleen joka toinen pv tyyliin :D

Olo on onnellisen odottava, josko jo tässä kierrossa!? :heart:

Heippati taas kaikille, ihana lukea viestejänne! =) , :flower:

ooo++++ooo++++ooo++++ooo++++ooo++++ooo++++ooo :heart: :heart:


=) , :wave:
 

Tiistai 18.9.07

Matarena...........kp 9/27...........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 10/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 10/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 12/28...........yk4...........kolmas haaveissa
AnnaManna........kp 13/28-30......yk 3..........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 13/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 13/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 13/27-28.......yk 3 .........esikoinen haaveissa
Karpalo67..........kp 14/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 14/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 14/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Kaa....................kp 14/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
Nanna81.............kp 15/29-36.....yk 10.........esikoinen haaveissa
arabel.................kp 16/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 16/?.............yk 1...........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.........kp 16/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 17/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 18/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 19/30-35......yk1............toinen haaveissa
 
ei se ovulaatio vieläkään ole tapahtunut. tänään taas aamulämpö oli 36,1 ja eilen 36,2. joten vielä odotellaan. eilen aloin tikuttamaan ovista ja haalea viiva siinä oli, eli ei vielä ainakaan mitään hätää. simpat tuli taas tänä aamuna tallennettua, joten ovat siellä varmuuden vuoksi. ollaan miehen kans sovittu että mennään nyt 1-2krt/päivä niin pitkään kunnes on varmuus siitä että ovulaatio on ollut ja mennyt. onhan se hankalaa kun on jo lapsia olemassa, mutta sit jos on sellainen paikka ettei yhdessä pääse touhuamaan niin mies osaa kyllä hoitaa hommansa ja kutsua minut paikalle sit ku mua tarvitaan :). kunhan me vaan se vauva saadaan aikaan |O keinoja kaihtamatta...
 
Täällä odotellaan ovista viikonlopulle. Greippimehua olen nauttinut jo viikon verran joka päivä, toivottavasti vaikutus on yhtä mainio kuin Pikkumyyllä. :D

Tahtoo kanssa mukaan plussajunaan, miltäs asemalta pääsee kyytiin? B)

 
Täällä on inssi takana ja ensimmäinen piinapäivä menossa :whistle: ..tästä se taas alkaa.. Eilen ultrassa möllötteli yksi hieno, yli 20 mm folli. Digiovistestin mukaan irtosi iltapäivällä :wave:

Eli hyppää taas kerran plussajunaan mukaan =)
 
Pupuvaimo: Täällä on peukut pystyssä teille!

Mä yritän olla seuraavat kaksi viikkoa ajattelematta oireita,joita kuitenkin tulee ,olin sitten raskaana tai en :kieh:
Onneksi me lähetään sunnuntaina Kreikkaan,jos vaikka oikeesti pystyis olemaan ajattelematta koko asiaa... :whistle:
 
Voi Bamse, oon kade!! B)

Meilläkin alkoi viikonloppuna valtava remppa, pitää osittain ajatuksia muualla.. :xmas:

Miten ihmeessä saatte liitettyä tuon "aikajanan" viesteihin, mulla ei onnistunut ... :ashamed: :xmas:
 
Annamanna: Ei minullakaan vielä aamuun mennessä ollut ovis tapahtunnu, ei ollut lämpöä. Mutta tein äsken vielä toisen digiovistestin, joka tietty kans näytti positiivista, mutta nyt sen digin sisälle laitettavan tikun viivat olivatkin yhtä tummia, kun eilen testiviiva oli vielä vaaleampi. Joten eiköhän tuo ovis tulene huomiseen mennessä.

Bamse: Minulla kanssa helpottanee liikamiettimistä ulkomaan matka, lähdemme Bulgariaan lauantaina. Tulemme sopivasti kotiin, kun jännäysaika alkaa...
B)
 

Yhteistyössä