illusia76: Kiitokset listan päivityksestä
Amelie80: Onneksi jäi säikähdykseksi eikä vuotoa tullutkaan. Mä en oo kyllä huomannu vielä mitään mun normaalista väsymyksestä poikkeavaa, tosin en muista olleeni ainakaan reiluun kymmeneen vuoteen pirteä eli ehkä raskausväsymystä ei vaan erotakaan... Mä en kans malttais millään odottaa sitä ultraa, sä sentään menet muutaman päivä'n edellä aikataulussa eli muutama päivä enää vähemmän odotettavaa
Taidan aika tarkkaan tässä seurailla sun raskauden etenemistä, kun niin samoissa aikatauluissa mennään.
PetKat: Mä olisin varmasti ollut yhtä nihkeä yhteistyöhalukkuuden suhteen
sela: Ihania uutisia!
tytti82: Onnittelut sullekin hyvistä ultrakuulumisista
Toivottavasti saadaan kaikki seurata sun perässä sinne toiselle puolelle...
Ihanaa kuulla teidän kokemuksia ekasta neuvolakäynnistä, kun itse vielä haaveilee pääsevänsä sinne asti.
timotei78: Pärjäilehän väsymyksen ja pahanolon kanssa! :hug:
Kiitokset vielä kaikille minua plussasta onnitelleille ja tervetulleeksi toivottaneille! :heart:
Mä oon nyt sit ollut vähän uhkarohkea, soitin nimittäin tänään neuvolaan... Kysyin, onko mahdollista saada heidän kauttaan lähetettä hcg-verikokeeseen. Haluaisin käydä siinä uudelleen, jotta näkisin, onko nousua tapahtunut. Hetken etsittyään löysi oikean lähetteen. Aion siis käydä verikokeessa ensi viikon maanantaina. No samalla tuli sitten varattua ensimmäinen neuvola-aikakin 13.7. Harmi vaan, että silloin paikalla on sijainen eikä oma työntekijä. Kehotti varaamaan ajan seulontaultraan ja verikokeeseen jo ennen neuvolakäyntiä, koska näin keskikesällä saattaa olla ajoista pulaa. Mulla osuu vielä ulkomaanmatka just sille viikolle 11+, joten senkin takia vaikea löytää sopivaa aikaa. Mutta siis loppujen lopuksi olikin tosi hyvä, että soitin jo näin aikaisessa vaiheessa, vaikka vähän päätä huimaakin... Ainakin muuttui paljon konkreettisemmaksi tämä raskaus. Perutaan sit ajat, jos perumisen aihetta löytyy.