Lähden mukaan piinailuun. Esikoinen 1,5-vuotias ja toinen haaveissa. Esikoisen jälkeen kaksi keskenmenoa, eka rv 9+2 ja toinen heti alussa rv 4+1. Kumpaakaan ei yritetty, mutta nyt on jätetty tjottailut sikseen ja vauvahaaveet ovat tosiasia.
YK 1 tuli ja meni ihmetellessä, en tajunnut kirjoitella oireita ylös.
Tähän YK 2 lähdetäänkin tarkoin analyysein.
Mulla melko säännöllinen kierto 28-29 päivää.
YK2
Kp 1-2, tuhruvuotoa joka kp 2 muuttuu kunnon vuodoksi.
Kp 3, menkat, järkyt selkäkivut!
Kp 4, menkat
Kp 5, menkat
Kp 6, ei menkkavuotoa enää, mutta ajoittaisia menkkatuntemuksia. Rinnat aristaa "kainaloista" (outoa, mulla ei edes esikoisen raskaudessa ilmennyt mitään tuntemuksia tisseihin
). Illalla voimakas pahoinvointi, meni tunnissa ohi. Voiskohan nää olla jotain ovisenteilyjä..
Kp 7, samat olot eiliseltä jatkuu. Varmuuden vuoksi testasin ovistikulla ettei olis kyseessä se, mutta negaa näyttää. Päätin kuitenkin ruveta nyt silti sitä tikuttamaan siihen asti että löytyy.
Kp 8, edelleen ajoittaisia menkkatuntemuksia, mutta muuten olo normaali.
Kp 9, alaselkää vihloo. Vatsa sekaisin. Ovistikku nega.
Kp 10, ei tuntemuksia, ovis nega.
Kp 11, ovis nega, tosin vahvistunut joten ehkäpä parin päivän päästä saa ovisplussan. Aamulla seksiä, orgasmikipua kohdun alueella. Toivottavasti ei ole mikään tulehdukseen viittaava juttu..
Kp 12, ei oikeen mitään, pieniä "sähköiskun" tuntusia nipsasuja kohdun alueella. Mutta ovis nega. Saas nähdä ovuloinko ollenkaan, luulis että näyttäis jo..
Kp 13, ovis nega. Seksiä. Miehen harvinainen sairaus aktiivisena jolloin tulehdusarvot koholla, vaikuttanee sperman laatuun joten negakierto tästä tulee..
Kp 14, olen sitä mieltä että noi mun halpis ovistestit on yhtä tyhjän kanssa. Eivät taida näyttää ovista mun kohdalla kunnolla. Sähköisku-tuikkasuja heti herätessä, mutta nyt vasemmalla puolella munasarjan kohdalla. Viimeyönä elämäni toinen uni raskaudesta. Unessa synnytin toisen pojan. Aiemmin nähnyt unen raskaudesta esikoisen kohdalla
Ei se tietenkään mitään voi tarkottaa mutta näköjään tulee jo uniin vauvahaaveet
Illalla mielettömät ilmavaivat!
Kp 15/DPO -1 ovisplussa!! Ja olokin sellainen. Seksiä.
Kp 16/DPO 0 ovisplussa haalistunut. Selkäkipuja, mutta johtuu todnäk työillasta. Hammasta särkee
Eli ei mitään oiretta varsinaisesti asiaan liittyen
Kp 17/DPO 1, satunnaista pistelyä mahassa. Jostain syystä varma olo että tässä kierrossa tärppää/on tärpännyt. Nälkä koko ajan.
Kp 18/DPO 2, varma olo tärpistä jatkuu. Selkäkipua.
Kp 19/DPO 3, voimakkaita nipistyksiä ja alaselkätuntenuksia.
Kp 20/DPO 4, näin unta positiivisesta raskaustestistä. Varma olo tärpistä hävinnyt..
Kp 21/DPO 5, ei niin sitten oikeen mitään oiretta.
Kp 22/DPO 6, eka hätähousu nega testattu. Menkat alkaa ihan just -olo.
Kp 23/DPO 7, ei oikein mitään oiretta.
Kp 24/DPO 8, hätähousu nega/roskisviivanpaikka. Yskästessä vihlova kipu alavatsaan.
Kp 25/DPO 9, vv lisääntynyt, menkkajuilintaa ja jomotusta. Rinnat taas sivuilta kipeet. Päätin myös vakaasti etten testaa ennenku menkat on edes päivän myöhässä
Kp 26/DPO 10, erikoisia vilunväristyksiä, nännit nöpöttää ja iho kananlihalla. Välillä pientä paineentunnetta kohdussa.
Kp 27/DPO 11, aamutestistä todella selvä ja näkyvä viivanpaikka, hyvällä mielikuvituksella siinä on jopa ihan pikkusen väriä. Testinä rfsu joka tosin tunnettu noista viivanpaikoistaan. Jäädään jännään. Myöhemmin päiväpissasta haalea mutta selvä punertava haamu apteekin omaan!! <3 Vilunväristykset jatkuu. Pientä alaselkäjomottelua ja menkat alkaa ihan just -olo. Koviakin nippasuja munasarjojen kohdilla.
Kp 28/DPO 12, vahvempi haamu apteekin omaan. Alaselkää vienosti jomottaa.
Tästä eteenpäin viivat vahvistuneet haamusta aivan selviksi plussiksi. Viikon päästä soitto neuvolaan. Vielä eivät ole menkat myöhässäkään mutta hienosti viivat vahvistuneet joten kyllä tässä raskaana ollaan. Nyt vaan peukut pystyyn että tyyppi on oikeassa paikassa ja pysyy matkassa <3