??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Onnea kuppikakku :flower:
Taitaa mulla alkaa pian menkat, tuntuu ihan siltä ja kahtena päivänä on tullut vaaleaa verta pyyhkiessä. :'(
 
Onnea kuppikakku!!! :) :) Ja muille : Niin kauan on toivoa kun ei menkkoja näy eikä kuulu!


Täällä jännän äärellä myös, mäpä päivitän mun omaa pätkää. :)
 
Eipä oo enää toivoa raskautumisesta, vuoto on runsaampaa. Selvät menkat :(
Se siitä sitten, ei tuu vauvaa.
 
kuppikakku Todella toivon, että sun testi on toimiva! Mä sain viime viikolla samaisella testillä selvän haalean positiivisen, ja en ole raskaana. Kyllä harmitti, kun hetken asiasta ehti iloita, kunnes mulle infottiin tuolla hätähousujen pinossa, miten ovat huonoja testejä. Kannattaa varmistaa asia jollain kunnon testillä. Plussatuulta puhaltelen :whistle::whistle:=)
 
Kais: Voi harmi :( Toiottavasti seuraava kierto on sinun kiertosi!! Tsemppihalit <3


Täällä sellainen olotila että en tiijjä. :( Raskaana tuskin oon. Eilen tosiaan tuli pyyhittäessä kertaalleen ihan hitunen verta paperiin. Tänään ei oo tullu mittään, mutta ko kävin suihkussa ja testasin kohdunnapukkaa niin jäi sormeen hieman verta tai semmosta verensekaista valkovuotoa.. :( Huoh. Eiköhän ne nyt sitten hiljalleen sieltä ala. Kierto sentään pidentynyt pari päivää, tai siis lh-vaihe pidentynyt. Tää on jo ennätys että päästy dpo8! Menkkaoireita ei oo, mut muita oireita mitä on niin rinnat on kipeet, selkeesti siis kun vähänkään koskee niin särkee. Ennen olleet vain nännit, nyt koko rinta. En osaa oikein sanoa että tuntuuko painavemmilta, muutoinkin sen verta isot rinnat että painaa normistikin jo jonkun verran jos ei rintsikoita oo. Ja valkovuotoa tullee sillai aika mukavasti.
 
Jaa-a. Mulla oli tossa pari päivää sillain, että menkat muka loppui. Tänään olin luopumassa kupista, niin eikös tullutkin jotain pinkkiä verennäköistä. Tiedä sitten mitä oli, mutta eipä tänäänkään saatu sitten mitään lakanapuuhia aikaiseksi.
Plus että töissä on ollut niin älytön kiire, ettei siltäkään osilta olla kyllä ehditty. Saa nähdä, tuleeko tästä ikinä mitään..
 
orm
heihei kaikille ja onnea kuppikakku! :) <3

täällä yksi piinailija mietiskelee oireitaan....

bongasin oviksen kovista kivuista ja limoista. peitto heilui DPO2, jolloin kipu oli kyllä jo huipussaan...

oireita tästä eteenpäin:
- kylmä (pari päivää pupuilusta)
- kaupassa ollessa huimausta/pahaa oloa
- alavatsa nippailua
- vetistä valkovuotoa
- eilen illalla närästystä
- öisin pissallakäyntiä
- yöt nukun sikeästi, unia.
- mahalla ollessaan rakossa tunne että pissattaa, myös outo painontunne alavatsassa
- outo tunne
- maha sekaisin
- järkyttävät ilmavaivat!

meillä ennestää yksi lapsi, mutta lapsi tuli ns. "yllättäen". olimme yrittäneet jo tovin lasta, mutta lopetin murehtimisen ja niinhän sitten unohdin koko homman. kun menkat oli viikon myöhässä, tunsin rintojen arkuutta ja teinkin testin "raskaana 2-3vk"! <3

nyt sitten mietin ja mietin ennenkuin menkat edes on myöhässä! viikon päästä pitäisi alkaa..... eikä millään jaksaisi odotella!

outoja fiiliksiä. välillä oireet ovat selvät ja mieli sanoo "raskaana", mutta välillä oireet häviää ja tuntuu ettei sielä mitään ole tapahtunut... :/

outoa on tuo vetinen valkovuoto? välillä oikeen lorahtaa niin että pikkuhousut ihan märät! mietin olisiko se sittenkin ovis, mutta oviskivut olivat kyllä niin hirveät että luulisin sen olleen jo viimeviikolla.... :confused:
 
Hei, täällä jänskään/pelkään raskautta :) ihan kun olen hajamielinen niin unohdin pilleripaketin hakea ja lapsi olisi ns.vahinko mutta silti pitäisin :) ja vähän tässä jänskätessä jopa pieni osa minussa jo toivosikin raskautta :) joten siis ajattelin kysellä mitäs muut meinaa jos vaan mielikuvitukseni ei tepposia tee niin oireistani ja tuloksenkin tulen huomenna viimeistään kertomaan mut siis asiaan ja oireeni: pahoinvointi 4pv (jopa jauhelihan paistaminen tuona aikana vaikeaa), päänsärkyä, huimausta, alavatsa outo turvonnut, rinnat arat ja nännit 24/7 valmiina :p , vessas ravaamista, vatsa muuttunut normaaliksi (ollut jo puolivuotta sekaisin ja löysällä), rintoihin ilmestynyt verisuonet, niinkin ihana kun finnit, kuumeinen olo, pahentuneet allergia oireet mitkä myös vaivana nuorimmaisesta, kohdunnapukka vetäytynyt,kiinni ja kova (aina ollut alhaalla nyt kun seurannut olen laskeumaepäilyn vuoksi) , limainenvuoto? :O niin ja tunne kuin rintoihin maito nousis :D ihan kiva lista jo mun mielest ja menkoist ei tietookaan muuta kun alavatsa hieman kipeä mut ei normaalisti mitä yleensä ja menkat pitäs huomen alkaa. Huoh. Plussa toiveissa siis olen.
Muoks. Limavuoto muuttui runsaaksi valkovuodoksi olo on kuin olis koko ajan märkä :) inhottavaa sinällänsä mutta menkoist ei kyl silti tietookaan ja tuo muutamana aamunakin ollut mahakipu hävisi niin kuin joka päivä onkin tehnyt. Eli siis alamaha ei enään niin kipeä ja valkovuotokin ihan puhdasta (eli ei veristä eikä rusehtavaa) jännittää kyl tosi paljon huominen testailu jo. :)
Ja vielä muoks. Nyt sit vissiinkin juurikin osuvasti uusi oire jota en tiennyt oireeks ennen googlea :) mul iski flunssa olo puskista ihan yhtäkkiä tuli kylmä ja kurkku kipeä :( ja sellanen jännä kuumeinen olo.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kai sitä voisi itsekin tähän ketjuun osallistua. Vaikka kauheasti uskallakaan analysoida omaa kehoa ja sen toimintoja, kun niin useasti jo joutunut pettymään.
:) Elikkäs jos meistä hieman.. N25 ja mies 32. Yk 7. Jos vaikka laittaisin sitten tämän kierron tähänastisia tuntemuksia. Ne kun eroavat aikaisemmista kuista hyvinkin paljon... Itsellä suh tepäsäännöllinen ja pitkäkierto 35-45 välillä..

Listaan tähän niitä erikoisia juttuja, joita on ilmennyt tämän kierron aikana.

Kp 8-12 Muuten ihan normaali meininki, Ajoittaisia hillittömiä pääkipuja. Salilla voimattomampi olo. Epäilin alkavaa flunssaa/ Nuhaa.. Ihmeellisiä unia.

Kp 18- (edelleen, nykyhetki kp 23) Veristä vuotoa (?!) ei kuitenkaan verrattavissa menkkoihin. Koskaan ei ole tällaisia välivuotoja tullut. Olen hieman säikähtänyt. Tänään kävin gynellä, ei oikeen osannut sanoa juuta eikä jaata. Lähete klamydia,tippuri, hiiva ja raskaustestiin. Suoraan sanoi kyllä, että käynnin ja tutkimuksen perusteella voi lähes varmasti poissulkea noi taudit ja tulehdukset. Kyseli myös stressitasosta. Lähete labraan. Tulokset ensi maanantaina.

kp 20- (edelleen) vatsassa muljahtelua, särkyä, vatsa sekaisin. Väsymystä. Etovaa oloa aika ajoin. Närästystä ? Palelen aivan hirveästi, heikotus.

En ala tähän yksittäisiä kp päiviä erittelemään, lähtökohtana se, että on ihan normaalipäivä ja normaaliolot. Kirjaan ylös vaan nuo erikoiset "oireet". Jotka nyt sattuvat toistumaan pidemnillä aika väleillä.

Olipas sekavasti kirjoitettu. Mutta kuitenkin.erikoisimpina oireina tässä kierrossa on tuo välivuoto. Jonka tuoksia nyt jännitetään sitten, että mistä johtuu ja toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Muille oireille olen alkanut viittaamaan kintaalla. Useasti kun esiintyy muissakin kierroissa (etova olo, vatsakivut jne), ja silti ei raskautumista.

Muok.. Niin ja sellanen ällö huomio vielä, ettähirveän vahva hienhaju! vaikka kuinka dödöttelisi ja olisi rauhallisesti niin hiki haisee :/
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
^ Mulla tuli tuollasta ihme vuotoa myös tässä pillereiden jäädessä pois, yhden päivän ensin kp13 ja sitten kp21 muistaakseni.. kyselinkin sitä tuolla, kun ei oo ikinä ollut..
 
Mietin ite samaa, josko kyse olisihormooneista. Kun vasta about 7kk ilman ehkäisyä. Mutta ei kyllä aikaisemmin ole tuollaista tullut. Mutta katsotaan nyt mitä tulokset sanoo, toivottavasti ei ainakaan mitään vakavempaa. Oli kyllä aika jämäkkä sen suhteen, että jos vielä jatkuu viikonlopun yli niin HETI uusi aika ja jatkotutkimuksiin.. Aina nuo lääkärit osaa säikäyttää...
 
orm
en malta odottaa! viikko menkkoihin ja valkovuoto jatkuu... tänään oli lievää etovaa oloa aamulla, mutta en tiedä johtuneeko siitä, että illalla meni nälkäsenä nukkumaan? tuo ruokahalu on jotenkin kummasti lisääntynyt :D vaikka illalla söi leipää ja jougurttia niin silti oli hetken päästä nälkä.... :popcorn:
 
Täällä haamujen haamu päivällä tehtynä :) tiedä sit onko vai ei. Menkoist ei kyl vieläkään mitään normi merkkei mut mut teen sit uuden huomenna tai ylihuomenna aamusta.. :)
Muoks viel. Tulee kyl aamuyötesti kun en pysty enään koko yötä pissaamatta nukkuu vaikkei nuorimmainen edes heräis :)
 
Viimeksi muokattu:
orm
Hienoa 1+1 lapsen äiti! :) mikä kiertopäivä sinulla menossa? Onko minkä ikäinen lapsi? :)

Mä päivittelen tällä koko ajan kun en malta odotella yksinäni :D naapurikin meni mainitseen ihan ohimennen että heille tulee kesällä vauva..... Epäreilua.
 
Vietin itse kuukauden etelänlämmössä, joten ei tullut kiinnitettyä huomiota niin paljon mahdollisiin oireisiin yms. Nopeasti muistelemalla ovulaation jälkeen tuli väsymystä, ajoittaista päänsärkyä, vetistä valkovuotoa ja viimeiseksi kosketusarat rinnat. Eilen sitten illalla plussasinkin! :heart: Ovulaatiotesti (CB) oli jo aamulla hymyillyt kera räikeiden viivojen (testiviiva kontrollia vahvempi), joten tavallaan jo tiesin olevani raskaana.

Minun "yrittämiseni" jäi siis etelän hiekkarannoille - kävimme kyllä lammella, jossa käyvät paikalliset uimassa raskaaksitulemisen toivossa ("Pregnant Maiden"-lammella on tarina tähän liittyen). Ehkä sieltä jäi jotain matkaan ;) Yk 8 vaihtui elovauvan odottamiseen.
 
Kiertopäivä 28/28 jos oon oikeen ymmärtänyt. Noist muistakin aina vast viikon päästä varman positiivisen saanu paitsi hätähousuna kerran tein kans menkkojen alkupäivänä ja sekin oli haamujen haamu :p nuorin on 1v vasta. Mut juu tänään viel apteekkiin ostaan vaiks tuplapakkaus jos menkkoi ei näy. Saa sit parilkin aamuyölle testin :)
 
mymosa
Päivittelin omaani vaikka en usko raskauteen, perjantaina pitäis alkaa menkat pillerikierron mukaan ja silloin ois dpo 10..

Nää oireet kyllä varmaan vois olla raskausoireitakin, mutta niin paljon muutakin.
 
orm
No mutta haamukin parempi kun nega.... Kai? Ois ees vähän varmuutta raskautumisesta :D vaikka...niin... Itsestä tuntuu että olisi raskaana. Ennen ollut kyllä toooosi kuivaa ennen menkkoja, nyt märkää ja hassuja oloja :) mutta, ei auta kun odotella.. Huoh.
 
orm
DPO9 (kai?) menossa. lievää etovaa oloa, koska illalla oli vaan järkyttävä nälkä, taas. Nännit ihanihan pikkusen arat, valkovuotoa, maha sekasin. Illalla en saanu unta kun joka asennossa kumma "pallo" tuntu alavatsalla. Pissattaa, nälättää, flunssaakin meinaa iskee (vaikkakin esikoisella onkin päällänsä pieni flunssa?)

Että eipäs aika. Oikeestaan aika "vahva" olo ettei ne menkat sieltä tule :) Niin outoa oloa on... pitäs vaan saada se varmuus testistä :D

Onko muuten ideaa miten kertoa miehelle raskaudesta? (tuntuu kyllä kamalalta jo miettiä tällaisia asioita, kun ei ole saanut testistä edes positiivista!) Luulen että hän jo "aavistelee" jotain, koska olen parina iltana nukahtanut sohvalle jo 21.00 :D Olen ehkä muutenkin ollut "outo" ja mieheni tuntee minut tosi hyvin :heart:
 

Yhteistyössä