??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

mymosa
Dpo-1 vain ovisplussa ja gynen varmistus follikkeliin.
dpo0 ovisplussa, rinnat kosketusarat, nippailua oikealle jossa follikkeli ja alamahassa painon tunne
dpo1 ovistesti negaa, samat oireet muuten
dpo2-4 oireet vähenemään päin, kiukuttaa, häpyluu/nivusissa pientä viiltokipua.
dpo5--> samoja tuntemuksia, nännit kipeytyneet hieman enemmän.
dpo8--> Nippailua vuoroin vasempaan ja oikeaan, ensimmäistä kertaa rintojen kivistystä, sellainen piukaksi meneminen ihankuin kylmä olisi käynyt (olin sisällä huppari päällä), välillä kylmä ja välillä kuuma (clomit??) Niin ja alaselkä on ihan mahdottoman kipee. Palelua, ilman kuumetta.
dpo9 hienoinen haamu ja kovat menkkamaiset juilimiset
dpo10 hienoinen haamu myös toisessa testissä, lievää kuvotusta ja menkkamaiset juilimiset jatkuu. myös oikealla puolella tuntuu, että menisi sarja kuplia hetkittäin.
dpo14 Digiin "raskaana 2-3"

Tuossa edelliset piinailut vuodelta 2011.. Tässä uudet..

DPO -1 Ovisplussa, testaan huomenna vielä kun en tiedä oliko plussa jo eilen. kp18/28-30
Dpo 0 Ovislimat tuli, nippailee juilii sattuu.. digi negaa, liuska plussaa. Luotan oireisiin ja oletan oviksen olevan tänään.
Dpo 1 Ei mitään kummempia..
Dpo 2 -> Rusehtavaa limaa.. tää tais olla tässä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liitytäänpäs mukaan ketjuun taas pitkästä aikaa :) Oli pari kiertoa tuossa fiilikset niin maassa, etten jaksanut täällä enää pyöriä. Minulla kierrot siis suht. lyhyet, mikä vielä OK. Mutta, kun ovulaatio on tapahtunut nyt aina viikkoa ennen menkkoja, joten ei oo ollut hirveästi toivoa että tärppäisi.

Nyt on yk 6, kp. 20/22-27. Keskimäärin siis kierronpituus 25 abouttiarallaa. Viime kierrolla alkoi menkat jo kp22 ja olin todella yllättynyt ja hyvin hyvin vihoissani. Noh, nyt tilanne tämä:

kp16: pupuilua <3, ovistesti neg. (Testaan ClearBlun digitesteillä)
kp17: ovistestissä hymynaama :)
kp18: pupuilua <3, poskissa hehkuttaa, palelee, ovistesti neg.
kp19: lämmöt 37.1 kainalosta, normilämmöt kainalosta abt. 36-36.5., poskissa hehkuttaa ja vattaa nippailee
kp20: vatta hieman löysällä, nippailee ja juilii.
Kp21/DPO3: Vasemmalla vatsalla/kohdussa??? kipua ja nippailua, selkeästi siis. Ei menkkaoireita. Heti tuli mieleen kiinnittyminen?? :D Väsyttää, palelee, kuitenkin poskia hehkuttaa kuten hehkutti taas eilenkin illasta.
kp22/DPO4: Vatta edelleen hieman löysällä. Menkkaoireita :( :( Vielä ei vuotoa ole tullut. Saas nähä alkaako jo huomenna. Toiv. ei! Kuitenkaan poskia ei ole nyt hehkutellut, eli oisko muka ollu kiinnittymiseen liittyvää tuokin vai sitten jotain ihan muuta. Pääsen varmaan seuraavan kerran tänne sunnuntaina, joten katsotaanpa tilannetta sitten. Todennäköisesti alkaa menkat nyt huomena tai ylihuomenna, mutta senpä näkee nyt sitten silloin.. Tsempit muille! :)
Kp23-25, dpo5-7. Ei menkkaoireita, selvästi vasemmalla alavatsalla kipuillut. Menkkoja odotin koko viikonlopun alkavaksi, nyt eilen eli sunnuntaina illalla pyyhittäessä tuli hitunen verta paperiin joten ajattelin että se oli siinä sitten.
kp26/DPO8, ei verta eikä menkkaoireita. Mitä tää tarkottaa? Normaalisti menkat ois alkaneet jo EILEN, nyt ei oo vielä alkaneet.. R-testi tehty, siinä kävi viiva abt. 5minsan kohdalla vaan se katosi sitten.. Testaan huomena tai ylihuomenna uudelleen jos nyt ei tälle iltaa menkat ala.. aapuva! Rinnat kipeet, muutoin ei oikein mtn oireita. Valkovuotoa tullut kyllä aika reippaasti koko vkl ajan.. Veikkaanpa kuitenkin että menkat alkaa nyt tänään tai huomenna.. kun kerta hieman verta jo tulikin pyyhittäessä.


Testipäiväksi ajattelin ensi viikon maanantaita, eli kp26, dpo 8. Tiedän että on aikaista, mutta jos sinne asti ikinä pääsenkään niin kyllä haluan testata mahd. pian :) Jos maanantaina ei näy testissä muutako negaa ja ei menkkoja kuulu, niin sitten seuraava testaus kp28 eli dpo10.


Menkkoja odotellen nyt tulevana vkl, eli kp23-25 välillä. Toki ne voi tulla jo huomenna. Se jää nähtäväksi. Nyt kuitenkin ensimmäinen kierto että pupuiltu reilusti näin että tärppipäivät hollilla. Että pidetään peukkuja et nyt tärppäis. Jos ei tärppää niin sitten täytyy jo lääkärin pakeille mennä. Kuitenkin jo kuudes kierto kun ehkäisyn lopettanut, että muuttuuko tuo nyt sitten enää ollenkaan. Sen verran nää kuus kiertoa "säännöllisemmin" mennyt ja ovis tullut aina viikko ennen menkkoja. . :( plääh!


Tsempit muillekin! :)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Maicy, täällä jännätään samaa, että jääkö kierto liian lyhyeksi oviksen suhteen kun tosiaan vasta kp 18 sain plussan.. Eka kierto pillereiden jälkeen, joten en kyllä edes tiedä luomukiertoa.
 
Mymosa: Onko sulla kuin pitkät kierrot normaalisti? Mä oon tosiaan jo heinäkuusta asti "kärsinyt" näistä lyhyistä lh-vaiheista ja oon vaan aina ajatellut että kyllä se muuttuu ja kyllä tärppi käy. Pari kertaa olin jo ihan varma että olenkin raskaana vaan eheii. Yks kierto meni niin että oviksesta kulunut hitunen vajaa viikko ja hulahti housuihin reilusti verta. Ihan yllättäin, ei mtn oireita ei mtn vaan hulahti vain. Noh, siittä usiampi päivä ja menkat alko. Oletin siis että kiinnittymisen yritys, joka epäonnistunut ja tuli sit kerralla pihalle :(

Tää on rankkaa tää touhu ja ihan senkin takia pidin taukoa täältä kun tuntui että muuta en ajatellutkaan kuin sitä että pääsee tänne kirjoittamaan ja mitä muut on kirjotelleet ja miten homma etenee. Päivät kului todella hitaasti, enkä saanut mitään aikaseksi. Nyt uudella innolla sitten taas täällä ja toiv. en tee itselleni tästä taas sellaista ongelmaa ettei tarvitse uudelle tauolle lähteä. :) Pidetään peukkuja!
 
mymosa
Pillereillä mun kierto ollut 28, luomusti en ole menkkoja saanut viime kerrallakaan joten se jännittää miten nyt käy. Jos pysyy tuossa 28 niin silloin luteaaliin jäis vain se 10pvää :(
 
Blu
Onnea candyqueen!! Ihanaa. Mua jännäilee vähä.. Tänään dpo 15 ja menkkoja ei näy. Testi viimeks dpo 13 ja sillon näytti ihan puhtaan negan. Taidan ootella huomisaamuun ja sitye testata. Jospa sittenkin ;)
 
Mun on pakko tähän ruveta heti tähän pinoon kirjoittelemaan.

DPO 7: Tällä hetkellä kp. 21 ja dpo 7.
*järkky palelu ollut tänään ja lämpö37.3, muttei kumminkaan kipeä olo.
Edellisissä raskauksissa myös lämmöt pyörineet tässä vaiheessa yli 37 asteen.

DPO:9 Tänään iltapäivällä oli aika kovia menkkamaisia kipuja. Ja oikeassa nivusessa oli kipua.

DPO: 11 Itkuherkkyys.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin kokeilen.

Kp 1-6 täti
Kp 8 <3
Kp 13 <3
Kp 14 ovistesti + eli DPO -1 <3
DPO 0 massiiviset muutaman tunnin oviskivut oikealla
DPO 1 Ei kummempaa
DPO 2 Kolme pikaista kipeää vihlaisua oikealla--> viiltokipuja oikealla paljon
DPO 3 Viiltokipuja edelleen
DPO 4 Ei mittään
DPO 5 Ei mittään
DPO 6 Illalla jomotteli menkkamaisesti
DPO 7 Ei mitään (vielä ainakaan) --> pms taitaa olla täällä. Nälkä, huono olo ja palelu. Viikon päästä odotellaan tätiä kylään.
DPO 8 Ei mittään
DPO 9 Ei mittään
DPO 10 Nälkä yllättää, väsyttää HAAMU
DPO 11 Väsyttää HAAMU, kuukautiskipua
 
Viimeksi muokattu:
Blu, tervetuloa joukkoon. Mulla kanssa meni "pitkälle" dpot, mutta negaa näytti ja kun luovutin, niin menkathan ne sieltä tuli. Joskus aiemminkin on olleet myöhässä kun oon ajatellut, että onkohan pullat uunissa. Ja aina kun oon testin siinä kohtaa tehnyt, seuraavana päivänä alkaa menkat :p
 
YK 2 starttasi

Kp 1 täti
Kp 2 täti
Kp 3 täti
Kp 4 täti
Kp 5 ei mitään
Kp 6 ei mitään
Kp 7 pinkkiä vuotoa?? / Jaahas, menkat jatkuu edelleen. Voi:mad:
kp 8 vihdoin kupista luopuminen. Jos ne menkat vaikka nyt loppui..
kp 9 lakanapuuhia
kp 10 ei mitään
kp 11 ei mitään
kp 12 lakanapuuhia, ei oloja. Lima muuttunut lähemmäs ovislimaa..
kp 13 ei mitään
kp 14 ovis? Limoja päivällä ja myöhemmin illalla pienoisia kipuja. Tää kierto ollut ihmeellinen. Ehkä siksi, kun ei ole asiaa juuri ajatellut.. Oon luvannut itselleni, että mä en tälläkertaa jännittele etukäteen. Vasta viikolla 2 tikuttelen ekan kerran.. tai no, varmaan täytyy jo ensviikolla, kun uv saapuu :p
kp 15; ovis ihan satavarmasti. Kauheat kivut koko päivän. Eipä ole koskaan ollut näin kipee..
DPO1 olo alkaa helpottaa. Suuret toiveet ja odotukset, että jos tällä kertaa olisi tärpännyt!
DPO2 ei oireita
DPO3 Outo menkkatuntemus tänään järkyttävän stressimyräkän keskellä. Toiveet tärpistä katosi..
DPO4 Ei oloja. Illalla pientä närästystä.
DPO5 Pientä menkkamaista oloa jälleen oikealla puolella. Samaa olin eilen huomaavinani aina välillä..
DPO6 Lämmöt nousussa? Ruoka ei maistu ja tuun täyteen heti.
DPO7 Ruoka ei maistu. Naama punottaa välillä, ei normaalia.. Pientä nippailua hetken vasemmalta. Alkomaholia maistelin, ei tee mieli.
DPO 8 ei mitään
DPO9 ei mitään
DPO10 alkoholi ei maistu,
DPO11 menkkamaiset olot alkoi. Varaudun jo menkkoihin ja kiroan, kun ollaan just nyt reissussa.
DPO12 menkkamaiset olot jatkuu. Ottaa päähän!
DPO13 plussa!
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Onko kellään tullut rusehtavaa limaa klöntsien kera oviksen jälkeen? Mulla oli tuossa kp13 joku ihme rusehtava välivuoto, joka kesti päivän.. kp 19 tuli ovislimat ja sen jälkeen on jatkunut rusehtava lima, joka oli jo hiipumaan kunnes äsken oli tullut ihan kunnolla..

Meni samalla usko raskautumiseen :(
 
Blu
Joopa joo. Dpo 17. Menkkoja ei näy vaikka olin ihan varma vielä tiistaina, että ne alkaa just, ku oli selvät menkkaolot. Nyt olot poissa ja hämmennys tilalla. En oo nyt testaillu pariin päivään. Lämmöt 36.8.. normi 36. Päivällä tosin oon mittaillu enkä aamulla niinku pitäis. Tekis mieli mennä kauppaan hakeen testi, mutta ku oon aika varma, että se ois turhaa.. Alkais nyt vaan ne menkat, nii lähtis uus kierto. Jospa oonki vaan ovuloinu myöhemmin ku ei nuo kiertopäivät oo ikinä niin kiveen ollu kirjotettuja..
 
mymosa
Dpo-1 vain ovisplussa ja gynen varmistus follikkeliin.
dpo0 ovisplussa, rinnat kosketusarat, nippailua oikealle jossa follikkeli ja alamahassa painon tunne
dpo1 ovistesti negaa, samat oireet muuten
dpo2-4 oireet vähenemään päin, kiukuttaa, häpyluu/nivusissa pientä viiltokipua.
dpo5--> samoja tuntemuksia, nännit kipeytyneet hieman enemmän.
dpo8--> Nippailua vuoroin vasempaan ja oikeaan, ensimmäistä kertaa rintojen kivistystä, sellainen piukaksi meneminen ihankuin kylmä olisi käynyt (olin sisällä huppari päällä), välillä kylmä ja välillä kuuma (clomit??) Niin ja alaselkä on ihan mahdottoman kipee. Palelua, ilman kuumetta.
dpo9 hienoinen haamu ja kovat menkkamaiset juilimiset
dpo10 hienoinen haamu myös toisessa testissä, lievää kuvotusta ja menkkamaiset juilimiset jatkuu. myös oikealla puolella tuntuu, että menisi sarja kuplia hetkittäin.
dpo14 Digiin "raskaana 2-3"

Tuossa edelliset piinailut vuodelta 2011.. Tässä uudet..

DPO -1 Ovisplussa, testaan huomenna vielä kun en tiedä oliko plussa jo eilen. kp18/28-30
Dpo 0 Ovislimat tuli, nippailee juilii sattuu.. digi negaa, liuska plussaa. Luotan oireisiin ja oletan oviksen olevan tänään.
Dpo 1 Ei mitään kummempia..
Dpo 2 -> Rusehtavaa limaa.. tää tais olla tässä.. se rusehtava lima kesti vain yhden vessa reissun.. piinaa.
Dpo 6 Ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. Rinnat aavistuksen kipeet ja tuonne munasarjoihin nippailee välillä, alamaha toisinaan pallo..
Dpo 7 Repäsykipua välillä ja tänä aamuna etova olo.. Menkkajuilinnat alkoi, vuotoa odotellessa..
Dpo 8 Ei näkynyt menkkoja, meinasin että kaikki oireet alkaa hävitä kunnes nippaili taas tuonne sivuille jonnekin. Alamaha tuntuu pallolta, varsinkin jos rakko alkaa olla täys. Nännipihat kosketusarat ja välillä tuntuu, että nännit oikeen turpoo.. Nämähän voivat olla muutakin raskausoire, joten hyvin pessimistinen.
Dpo 9 vaihtui nähtävästi kp 1, luteaalivaihe oli kyllä perhanan lyhyt.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moikka kaikille! Munkin oli pakko rekisteröityä ja ottaa osaa keskusteluun. Me ollaan lopetettu miehen kans ehkäisy puoltoista vuotta sitten ja menty ajatuksella, että tulee jos on tullakseen. No ei oo vielä tullu ja mulla alkaa oleen vauvakuume sitä luokkaa että oksat pois! Meillä ei lähtökohdat oo kaikkein parhaimmat, sillä mulla on ikää jo 34 ja miehellä vähän enemmän. Ja tosiaan ollaan noin kauan oltu ilman ehkäsyä eikä mitään oo tapahtunu..!! Tästä kierrosta mä oon alkanu enemmän paneutuun asiaan ja seuraillu nyt noita päiviäkin vähän. Menkat on epäsäännölliset, kierto jotain 24-32 päivää ja ovista oon metsästäny ainoostaan kalenterin avulla. Mutta tässä tämän kierron tuntemuksia joita oon havainnut vauvantuskissani:

KP 1: Menkat
KP 2: Menkat
KP 3: Menkat
KP 4: Menkat
KP 5: Menkat
KP 6: Seksiä
KP 7: Seksiä
KP 8: Normipäivä
KP 9: Seksiä
KP 10: Seksiä
KP 11: Normipäivä
KP 12: Seksiä, ihan puskista iskiasvaiva, jota ei ole ollut vuosiin.
KP 13: Seksiä, edelleen iskias vaivaa. Kalenterin mukaan OVULAATIO.
KP 14: Seksiä, iskias vaivaa yhä vain.
KP 15: Normipäivä
KP 16: Seksiä, hillitön väsymys, pyykkejä laitellessa kauhea aivastelupuuska, kuin allerginen reaktio.
KP 17: Hillitön väsymys, vapaapäivä enkä jaksanut salille lähteä (?!), aivastelua ja aamulla nenä tukossa. Mies ihmetteli illalla miksi mun rinnat on kasvaneet. Toim. huom. Ne elelee omaa elämäänsä, kasvaa ja kutistuu miten ja milloin saattuu.
KP 18: Aamulla nenä tukossa ja kurkku kipeä. Lämpöä 37.8. Töihin silti illaksi. Tein raskaustestin neg. En mä mitään odottanutkaan, kunhan tein. Väsymys vaivaa, yleensä nousen kun mies lähtee töihin, nyt vain nukun ja nukun kunnes on PAKKO nousta.
KP 19: Heräsin kuin salamaniskusta kun miehellä soi kello enkä saanut enää unta. Flunssa jatkuu ja lämpöä 37.6. Illaksi silti töihin. Rinnat tuntuu omiinkin käsiin isommilta. Tai lähinnä painavemmilta. Mutta en pidä tätä edelleenkään minään merkkinä.
KP 20: Heräsin kuin taikaiskusta klo 4.30. Aamuvuoroon ja jumalaton väsymys. Töiden jälkeen päiväunet ja nukuin kun mies tuli töistä. Oli aika ihmeissään, sillä en koskaan nuku päiväunia. Aivastelua ja nenän vuotamista.
KP 21: Vapaapäivä ja unta ois riittäny ties kuinka pitkään. Pakotin itseni ylös ennen kymmentä. Mä en koskaan nuku niin myöhään!! Ihan ku rinnat ois entisestään laajenneet. Ei oo kipeät eikä arat. Nenä vuotelee edelleen.

Muoks: Mä en siis tosiaan oo koskaan tajunnu kiinnittää huomiota valkovuotoihin... iiks! Ja sit oon tällä viikolla saanu ihme kilareita ja muita kohtauksia. Vaikka ei sekään oo mulle kovin erikoista..

KP 22: Heräsin virkeänä aamuvuoroon. Rinnat ihan selkeästi isommat. Paineltaessa sivuilla tuntuu aralta. Tai ei aralta. Hankala kuvailla. Sattuu hieman, mutta vain hyvin hieman. Epämääräisiä tuntemuksia jossain syvällä rinnoissa, melkein rintalastalla, vähän kuin olisi pumpannut penkkiä, mitä en siis ole yli viikkoon tehnyt.. Kipeä olo, päätä ja lihaksi särkee. Töissä voimakas onnellinen tunne raskaaksi tulosta ja mies sai osansa tästä onnellisuudesta kun pääsin kotiin. Seksiä. Hillitön väsy tuntuu hellittäneen. Illalla voimakas tunne siitä, että en ole tullut raskaaksi.. Ei mitään tuntemuksia rinnoissa tai missään muuallakaan, kipeä olo parantunut.

KP 23: Heräsin juuri aamuvuoroon. Ei mitään tuntemuksia, väsymys loppunut. Kalenterilaskujen mukaan pitäis olla dpo10. Menkkojen pitäis alkaa kolmen yön päästä. Mä luulen että ne alkaa taas :( -> Töissä sitten vihloi rintoja muutaman kerran kummaltakin puolelta. Sehän voi olla tuota turpoamisen aiheuttamaa kudosvenytystäkin. Töiden jälkeen kävin ristiäisissä ja sekös lisäsi vauvakuumetta!! Kotiin päästyä rinnoissa oli aaltoilevaa pakotusta sitten koko illan ja taas raskaaksi tuleminen tuntui mahdolliselta ja mä olisin halunnu käyttää sen viimesen raskaustestini!! Tunsin muutamaan otteeseen myös vihlontaa alavatsalla ja olin että jeee, mutta muistin sitten ettei vatsa toiminut aamulla eli satavarmalla se oli suoli siellä joka tuskissaan venähteli. Argh.

KP 24: Iltavuoroon menossa. Ei mitään tuntemuksia. Rinnat vaan edelleen turpeat ja sivuilta joiltain kohdin kosketusarat. Menkkojen mahdollinen alkamispäivä ois ylihuomenna.. Mä en kestä jos jotain ei ala tapahtuun! Jos tjottailulla ei puolessatoista vuodessa saa mitään tuloksia ja joka menkkojen alkaessa pettyy, niin kuinka sitä ahdistuu jos pitkään jatkaa tätä OIKEAA ODOTTAMISTA!?!? Kävin ennen töihinmenoa matkanvarrelta ostamassa kaupan raskaustestejä ihan vaan varalta kun aattelin että haluan töissä mahdollisesti testailla. En ois ehtinykkään. Onneks.

KP 25: Aamuvuorossa, helvetinmoinen kiire. Ei mitään tuntemuksia, rinnat edelleen turpeat mutta ei ees mitenkään erityisen arat. Hyvä fiilis töissäkin kiireestä huolimatta, siis kotona myös tosi hyvä olla. Arvelin että tänään ois DPO 12. Kotona kuitenkaan enää ei rinnat tuntuneet yhtään aroilta. Päivällisen jälkeen alkoi oikein tekemään kahvia mieli ja se jos mikä vahvisti negatuntemuksia. Käytiin saunomassa ja mulla tuli tosi äkkiä huono olo (en kestä istuskella kauan saunassa) ja lähdin jäähylle. Päädyttiin sekstaileen niin että mun nännit tapaili pyyhettä ja tunne oli aika ikävä. Aattelin että olisko tää nyt sitä...? Myöhemmin illalla ei kuitenkaan rinnoissa mitään. Alavatsaa alkoi menkkamaisesti juiliin ja varma tunne siitä että menkat alkaa huomenna. Tosin söin töissä neljä päivää vanhaa lanttulaatikkoa, joten saattoi sekin mun vatsaa nipistellä. Peiton alla alkoi pierettämään niin, että lanttulaatikko on varmasti syypää niihin tuntemuksiin.

KP 26: Vapaapäivä!!!!! Mies touhusi töihinlähtöä ja mulla oli hirvee pissahätä. Makoilin peiton alla, tunnustelin rintoja ja musta tuntui että oikee oli lähteny kutistuun. Masensi. Mietin että jokohan on menkat alkaneet tuhruttaan. Mies kävi suukottamassa ja lähti töihin. Mä nousin sitten ylös ja kuitenkin nappasin aamupissaa kippoon ja kaivoin PregCheckin esiin. PIINAAAA!! Mä vilkaisin sitä heti kun pissa oli noussut ja katoin että ei vittu mä en kestä... Pesin kädet ja touhusin tovin ja katoin uudestaan; HAAMU!!! Kymmenessä minuutissa se oli ihan selkeä PLUSSA :heart: Nytkin siinä seisoo ihan selvä vauvanmerkki :rolleyes: Mä oon onnesta soikeena, mä itken ja nauran ja mun pitäis vielä lähteä ajamaan jouluostoksille tuonne pitkän matkan päähän, hehheee!!! Kuitenki pelottaa että se voi näin alussa mennä niin helposti kesken.. (Huono idea lähteä ajamaan pitkää matkaa vasta plussanneena... Mä itkeä tihrustin pitkin matkaa ja liikenteeseen keskittyminen oli lähellä nollaa, onneksi oli ihan hemmetin hyvä ajokeli.)

Millä noita vauvoja saa pidettyä vatsassa..??

Ai niin, mies sano eilen saunassa et mun alavatsa näyttää pullahtaneen esille :)

KP 26: ClearBluen digissä Raskaana 2-3 :heart: Ei taida olla enää mitään oireita. Pikkasen on sellasia hetkellisiä 'menkka'kipuja ja nälkä. Rinnat on turpeat ja vähän hellät. Ei muuta. Tavallaan mä toivosin että olis ihan hurjat oireet sillä se olis jotenki merkkinä että siellä ollaan ja raskaus etenee. Mä haluan enemmän ku mitään muuta että muksu pysyy mukana!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä