??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

nuorallatanssija, sun oireet saattaisi kuulostaa puhjenneelta munasarjakystalta (googlaa vaikka hemorraginen munasarjakysta) Itsellani on ollut muutama, ja toi "sisäänpäinvetävä" kipu kuulostaa tutulta, samoin kipu noustessa/ selkää suoristaessa. Mulle lääkäri selitti, että kypsyvä munarakkula on tavallista laajempi, kystamainen, ja sitten ovulaatiossa puhjetessaan se vuotaa verta vatsaonteloon, joka tekee kivun. Menee ohi itsestään - tietty jos vuoto on voimakasta niin täytyy leikata, mutta jos niin olisi, olisit jo kivun takia päivystyksessä. Ultratutkimuksessa gyne varmaan näkisi, onko kyse tästä vai jostain ihan muusta.

Nuorallatanssija testailitko tänään?

Ajattelin huomenna testailla, koska mahdollisesta kiinnittymisestä on silloin mielestäni kulunut 3-4 päivää :) (Lämmöt nousi dpo6 illalla) Huomenna olisi siis dpo 10 :)

Viimeksi muokattu:
Sivusta ole vähän seuraillut.. candyqueen Minun ed. raskaus alkoi kierrosta, jossa ovulaatio oli todella aikaisin, kp 5-7 välillä (vuoto mulla aina ollut vain 2-3 päivää), jolloin myös plussa pärähti testiin melkeen vkoa ennen oletettuja menkkoja, mutta kuiteskin vasta dpo14 hailakalla haamulla, joka hienosti vahvistui joka aamu. Joten voihan se olla mahdollista. Joko olet testaillut?

Candyqueen; mä tuun tuossa DPOssa susta jäljessä. Silloin kun sulla on ollut ovis, niin mulla on tyyliin vuoto vasta loppunut :D
Eli DPO6 tänään. Lämmön nousua on ollut, mutta tänään ei ainakaan mitään muuta mainittavaa.
Testasin juu sunnuntaina ja negaa näytti.
Mahassa tuntuu vieläkin hassulta. Voi että, jotenkin sitä vaan niin toivoisi, että olis tärpännyt ja että kroppakin on sitä mieltä. Mutta kun se tissien arkuus puuttuu ja aiempi nega on taustalla niin mietityttää, että ehkä se oli tässä tää kierto. Eilen illalla oli muuten menkkamaiset oireet hetken aikaa, vaikka niiden ei pitäis tulla vielä ensviikkoa ainakaan.

Jos malttais olla testaamatta ennen viikonloppua..

Viimeksi muokattu:
^ millonkas meinasit testata seuraavan kerran? Mä koitan malttaa mieleni torstai tai perjantaiaamuun. Eli dpo10 tai 11. Lauantai eli dpo12 jää välistä kun ollaan reissussa ja sunnuntaiaamuna pitäiskin sit alkaa menkat...

En testannut tänään, kun aamulämpö oli 36,7 eli laskenut 0,3 astetta! Tiedättekö mitä tuo mahtaa meinata? Että kierto oli tässä? Nojoo, täytyy oottaa kärsivällisesti ja kattoa esim. onko huomenna lämmöt laskenu entisestään vai noussu.. Mutta mun normaalilämpöhän siis on n. 35,5 astetta, eli onhan se edelleen korkeampi :)

Ehkä kattelen miten lämmöt jatkuu. Jos ne laskee normeiksi niin saa alkaa odotella menkkoja. Mutta mitä luulette mistä toi lämmön pieni lasku johtui? Eilen illalla kyllä nippailu ihan kamalasti alavatsasta. Josko se vasta nyt olis kiinnittynyt?

Uutena huhuilen tähän ketjuun! :)

Mistähän tuota alkaisi.. Noh, tällä hetkellä yk 4 menossa, vauvakuume kova! Viimeiset kolme kiertoa olleet säännölliset 33-34 päivää. Tämä neljäs kierto on nyt aika maaginen, koska juuri neljännestä kierrosta raskauduin viimeksi. :heart:

Voimakkaat ovisoireet ja hymynaaman bongasin tässä kierrossa!

YK 4

Kp 19/ DPO -1 : Ovis+, vv+++. Illalla alavatsa todella kipeä ja hellä, turvottaa. Talletus.
Kp 20/ DPO 0 : En testannut enää ovista, vv++. Alaselkää juilii. Talletus.
Kp 21/ DPO 1 : Vv+. Järjetön väsymys aamulla, johtunee pikkujouluista. Alaselkää juilii. Talletus.
Kp 22/ DPO 2 : Vv+. Pirteä olo, mutta palelee ja jalkoja särkee. Kurkku kipeä, flunssa tulossa? Alaselkää juilii, kuten myös illasta alavatsaa. Ei kai siellä vielä mitään tapahdu?! Ilmavaivoja.
Kp 23/ DPO 3 : Vv++. Ei niin mitään oloja. Illalla tissit kuumottavat ja ihan hitusen arat.
Kp 24/ DPO 4 : Vv++. Poskia kuumottaa ja palelee hiukan. Voi johtua ulkoilusta, ja varmaan johtuvatkin :)
Kp 25/ DPO 5 : Vv+. Väsymys jär-je-tön, mutta muuten on aika hiljaista mitä oireisiin tulee. Ruoka maistuu eikä mihinkään satu. On vähän epäuskoinen olo koko raskautumisen suhteen. "/ Kiinnittymiskipuja siis kuulostellessa parin seuraavan päivän aikana - jos ovat kipuillakseen. Toivon parasta, mutta pelkään pahinta..
Kp 26/ DPO 6 : Vv++, oikein juoksevaa kirkasta vuotoa. Aivan kuin olisin kiihottunut kokoajan, mitä en siis ole. :D Aavistus menkkajomotuksia alavatsalla, illalla lisääntyvässä määrin kipeitä tuikkauksia.
Kp 27/ DPO 7 : Vv++, märkä olo jatkuu. Ihan kuin olisin ollut huomaavinani rusehtavaa vuodon seassa, en tiedä sitten.. Joitain satunnaisia nipistelyjä huomannut alavatsalla kun on kurotellut tai kyykistellyt, kokoajan kuitenkin taustalla vähän jomottelee..
Kp 28/ DPO 8 : Vv+, vähenemään päin ehkä vähän. Palelee aivan hirveästi. Onhan tuolla toki kova pakkanenkin, mutta silti. Mä en palele kovin herkästi. Illalla nukkumaanmennessä oli aivan kuumeinen (muttei sairas) olo, mieskin sen huomasi. Posket hehkuu.
Kp 29/ DPO 9 : Ei valkovuotoa juurikaan. Jos eilen paleli niin tänään kuumottelee, nyt illasta tosin kurkku kipeenä ja palelee jälleen - flunssaa pukkaa! Piti äsken ihan lämpökin mitata, 36,1C. Jos tässä nyt raskaana ollaan, niin mä en kuulu ainakaan siihen porukkaan kellä lämmöt ois koholla. Vähän on semmonen pyyhe kehään -fiilis, kattelin youtubesta jenkkinaisten tekemiä raskaustesti-videoita ja itkin.. :D :D Mua ehkä vähän huvittaa, näin jälkeenpäin. Miettikää jos joku sen ois nähnyt?! ;) Illalla nukkumaanmennessä menkkakipuja.
Kp 30/ DPO 10 : Aamusta haaleista haalein haamunen / viivanpaikka = negatiivinen saatu wondfo one step -testiin, ovisliuskankin dippasin samasta pissasta ja siihen piirtyi selkeät kaksi viivaa - joskaan ei positiivinen tulos. Flunssa jyrää päälle. Illalla satunnaisia nippailuja alavatsassa, kun keskittyy "kuuntelemaan". Lisäksi kellertävää vv:a, mitä tulee yleensä ennen menkkoja. Pyyhe kehään -fiiliksiä. "/
Kp 31/ DPO 11 : Lievää kuvotuksen tunnetta aamulla ennen aamupalaa. Tytön pyllyä pestessä yökkäytti. Tihentynyttä pissahädän tunnetta. Hassu tunne alavatsalla. "/ Ja yökkäyttää.
Kp 32/ DPO 12 : Järkyttävä flunssa!! :x Jotain kellertävää vv:a tiputtelee edelleen, välillä enempi ja välillä vähempi. Muuten kaikki oireet kadoksissa! Ei mitään merkkejä tulevista menkoista sen pahemmin kuin raskaudestakaan. Iltapäivällä 2h rakossa olleesta pissasta ovistestiin kaksi tasavahvaa viivaa. Kävin hakemassa r-testin (Predictor Early) joka näytti haamulaista. :heart:
Kp 33/ DPO 13 : Yöllä nipisteli alamahaa "mukavasti". Nyt ei sit mitään ihmeempiä oireita! :) Järkyttävä flunssa edelleen, yskittääkin. "/ Elohiirituntemuksia.
Kp 34/ DPO 14 : Nippailuja, kellertävää vv:a yhden +:n verran.
Kp 35/ DPO 15 : Oireena voimakasta aamuväsymystä! Muuten hyvä fiilis. Digiin "Raskaana 2-3" :heart:

Plussapuhuria teille kaikille! :)

Viimeksi muokattu:
Hei, täältä yksi ilmoittautuu mukaan! Vähän myöhässä mutta oireita olen laitellut ylös kalenteriin ja nyt vikat jännäpäivät tänne piinailemaan! Meillä siis yk 4 menossa. :)

kp 1-4 Menkat

kp 5-10 ei mitään (rakastelua kp 5,7,9)

kp 11-12 ovis? :eek: (rakastelua kp 11)

kp13 dpo 1 ei mitään tuntemuksia, valkkaria (rakastelua)

kp14 dpo 2 Nivusen imusolmuke turvonnut/kipeä :S, valkkaria

kp 15 dpo 3 Nipistelyä alavatsassa ja oksennus meinasi tulla bussiin, ei tullut. Onneksi :D, runsaasti valkkaria

kp 16 dpo 4 Ei niin mitään mihinkään suuntaan, eiköhän tää taas ollu tässä.., valkkaria

kp 17 dpo 5 Nännit turvonneet(?) ja toinen arka (uutta), kurkku kipeä ja nälkä tiessään monta päivää jo, valkkaria

kp 18 dpo 6 Epäusko iski taas, testin tein silti ja nega! Yllätys sinänsä. :D Kurkkukipu jatkuu ja nännit turvoksissa, rinnat ei edelleenkään kipeät vaan pehmeät..? väsyttää, valkkaria

kp 19 dpo 7 nipistelee ajoittain, pitkät päällä edelleen, valkkari loppu

kp 20 dpo 8 samaa kuin eilen.. toivo hiipuu

kp 21 dpo 9 samaa kuin eilen.. +Väsyttää, paleltaa (lähestulkoon aina, mut laitampa nyt tännekki)

kp 22 dpo 10 Rintojen aristus, vatsaa nippailee, väsyttää, paleltaa

kp 23 dpo 11 Paleltaa, nivusia, lantiota ja rintoja särkee, väsyttää, varma olo että menkat alkaa, NÄLKÄ!!

kp 24 dpo 12 Yöllä todella kivuliaita vihlaisuja/polttelua munasarjojen kohdalla (myöskin uus juttu? :eek:), nälkä keskellä yötä, väsyttää mutta uni ei tule, nännien turvotus laskenut, rinnat edelleen kipeät, aamulla hetken huono-olo (varmaan johtui väsymyksestä, poltetta munasarjoisssa pitkin päivää, nälkä poissa?

kp 25 dpo 13 Keskellä alavatsaa nipistelyä, välillä myös oikealla polttelee kunnolla. Varma olo menkkojen alkamisesta ja todella kellertävää valkkaria? ehkä alkaa jo yöllä? kierto siis yleensä 26-27 päivää. Viimeksi 30.. Rintakipu on hävinnyt. Ruoka ei maistu taaskaan, päivän saldo 3 leipää ja viimeisin pyrkii takas ylös kun närästää.. Kylmä. Testasin: nega. Nyt kyllä vähän ihmettelen että KN on edelleen ylhäällä ja kova.. Jospa kiinnittymiseen onkin mennyt pidempi aika? No, 2 päivää vielä.. |O
Illalla lämpö 36,8 norm. 36,3 ja lihakset jumissa

Kp 26 Aamu alkoi menkkajuilimisella, saa nähdä miten kehittyy iltaa kohden.. Molemmat nivuset kipeät, ettei nyt olis vaan joku tulehdus? Tuhrua paperiin ja pönttöön muttei siteeseen, seuraillaan.. Olishan noi menkat päivän etuajassa jos nyt alkais. :eek:

Viimeksi muokattu:
Blu
Hei!

Minäkin päätän liittyä joukkoon! Meneillään yk 2. Ensimmäistä lasta yritetään. Vähintään vuosi ollaan menty jo katkaisumenetelmällä, mutta lokakuussa alettiin ihan rehellisesti yrittämään ja laukomaan maaliin :LOL:

kp.16/32 seksiä

kp. 18/32 seksiä

kp. 19/32 Oletettu ovulaatio 26.11 (käytän laskuria.. en oo tikuttanu) Seksiä. Olin tuntevinani oikealla puolella nippailua.

dpo 1 kp.20/32 Seksiä

dpo 4 kp.23/32 Turvotusta, ummetusta. Lämmöt tavallista korkeemmat

dpo 6 kp.25/32 valkovuoto paksua. Lämmöt tavallista korkeemmat. Vähän etova olo ollut ja ilmavaivoja. Seksiä.

dpo 7 kp.26/32 samat ku edellinen päivä.

dpo 8 kp.27/32 voisin syödä koko ajan. turvottaa.. voi olla yhteyttä edelliseen :D Lämmöt tavallista korkeemmat

dpo 9 kp.28/32 väsynyt.. nukuin 13 h ja näin unta, että menin vessaan ja tuli kiinnittymisvuotoa. valkovuoto edelleen paksua. oikeelta puoleltavatsaa hiukan vihlonut. Sorruin illalla tekemään Rfsu:n raskaustestin, joka näytti negaa.. kävin myöhemmin dyykkaileen ja olin näkevinäni eeeerittäin haalean haamun. Lämmöt tavallista korkeemmat

dpo 9 kp 29/32 Kumma olo. menkkatuntemuksia, päätä särkee, lämmöt edelleen koholla, valkovuoto paksua, alaselkää särkee/jomottaa kummallisesti varsinkin vasemmalta. Oikealla puolella vatsassa tuntemuksia.. Jännittää vähän.. on jotenki turhan toiveikas olo :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Mä ajattelin tehdä testin vasta parin viikon päästä! Niin monta kertaa tehnyt aikaisin testin ja se sit näyttänyt negaa tai epämääräisiä viivanpaikkoja.. Sit on stressi huipussaan ja pasmat sekaisin! "/ Sit on ainaki viikon menkatki jo myöhässä, ni voi jo testata - ihan oman mielenrauhankin takia.

Lämpöilyä ja ihan ihmeellistä ihon kuivumista, mitä mulla ei normaalisti ole. Toki voi johtua jostain ihan muustakin, mutta outoa on. Ei arista tissit eikä muitakaan havaittavia merkkejä, paitsi toi viluilu päivällä/alkuillasta, punaposkisuus ja lämpöjen nousu.

Aijuu, no vasemmalla puolella on outoja tuntemuksia aina välillä.

Ei helvetti, onkohan tää nyt sitä mitä luulen? Pissalla käydessä tuli tippa verta pönttöön ja pyyhittäessä tuhrua paperiin mutta siteeseen ei ole tullut enää mitään ja äsken käydessäni vessassa paperiin tuli vain valkovuodon sekaista tuhrua eikä muuta.. :eek:

Canduqueen, toivoa niin kauan kuin menkat alkaa! Toisilla raskaushormoni nousee niin hitaasti ettei näy testissä ennenkuin menkat on myöhässä.

Salkku, jos vuoto ei tuosta ylly niin sehän voi hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa. ;)

Hihiii, täällä testattiin plussa <3 dpo11 nyt menossa.

Yhteistyössä