??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Moikka!täällä ilmottautuis uusi piinailija/himotestaaja !:) dpo 13 menossa eilen tehty viimeksi testi (mammaksi herkkä) eikä näy haamun haamua:( mutta ovistesti kyllä antaa melkein tasavahvat viivat :O taitaa täti tulla lähipäivinä!oireita kyllä raskautumiseen löytyy mutta taitaa mieli tehdä tämän!3kk sitten rv10 todettiin keskeytyyt keskenmeno oli tapahtunut jo 8+3,siitä saakka raskautuminen uudelleen on ollut suorastaan pakkomielle!onneksi on tälläisiä foorumeita,olen lueskellut paljon ja ajattelin nyt itsekkin liittyä tännne:)!
 
No ei tässä taideta oottaa..Testin tein aamupissasta,siihen kyllä tuli TOSI haalea viivanpaikka,mut se ei tullu normaalin ajan puitteissa..Eli se tuskin positiivista tarkoittaa.yöllä oli tullu melkopaljon verta..soittais viel neuvolaan ja kysäsis sieltä mut epäilen että sanovat sieltäki et uutta yritystä vaan..:/
 
Hei!Minäkin liityn tänne,olen jonkun aikaa lueskellut teidän juttuja.Eli olen 30 vuotta tänä keväänä täyttänyt nainen.Minulla on entisen miehen kans 2 tyttöä,9-vuotias ja 6-vuotias.Nyt olen ollut uuden miehen kans 4 vuotta yhdessä ja kamala vauvakuume iski,varsinkin kun hyvä ystäväni sai lapsen.Meillä on ystävän kans 9 vuotta ikäeroa,mutta ei kai sitä kolmekymppinen ole vielä liian vanha,toivottavasti.Olemme aloittanut yrittämisen käytännössä helmikuussa,tammikuussa otin kuparikierukan pois ja kokoajan on ollut säännölliset menkat,28 pvää kierto.Kierukka ehti olla melkein 5 vuotta.Olen yhden kerran kokeillut ovistestejä ja se olikin mielenkiintoista;)Oli ovis silloin kuin pitikin ja valuin pari päivää,heh,mutta ei ole tärpännyt vaikka kuinka hommailtu.Tässä kierrossa en tiedä varmaa ovista,mutta edelliset menkat alkoi 27.4 eli ovis on ollut noin viikko sitten,ei ollut ihmeempiä tuntemuksia ja luulen että se meni ohi "huomaamatta",oli kaikenlaista tekemistä lasten kans...Ja sitten oireisiin,ei ole mitään ihmeellistä,välillä kiukuttaa ja tekee mieli inttää miehen kans kaikesta.Valkovuotoa+limaa on tullut tämän viikon ajan aika paljon,enemmän kuin ovisaikoihin,siis paljon enemmän.Olen huomannut että naama alkaa aina oviksen jälkeen kukkimaan ja sitten se aina rauhottuu,mutta aina on jotain näppyjä:/Oiskohan ihan hormooniperäistä...En osaa kyllä sanoa vielä mitään,mutta pianhan sen saa tietää miten kävi...vaikea uskoa että tärppäs kun jäi hommat vähäksi.
 
Hei pitkästä aikaa!Olen tässä ottanut rennosti,en ole vetänyt mitään stressiä vauva-asiaan liittyen,menkat ois pitänyt alkaa perjantaina...tein 2 testiä viime viikolla ti ja ke,ei mitään eli negoja oli.Perjantaina väänsi mahaa kun istahdin auton kyytiin.Mutta sen jälkeen ei mitään.Tänään tajusin että on maanantai ja mitään ei vuoda eikä ole tullut niitä inhottavia näppyjä niskaan mitä yleensä tulee ennen menkkoja eikä väännä mahaa yhtään...viimeksi kun jännäsin kauheesti niin kyllä ne menkat alkoi parin päivän päästä myöhässä,mutta nyt en ole jännännyt yhtään...outoa.Mutta tiedän että kohta ne alkaa ja sitten alkaakin yk 5...turhauttavaa,mutta ei kai tässä vielä kiire ole.Tytötkin ovat saaneet alkunsa kevät-kesäaikaan...Mutta tulen ilmoittamaan miten kävi,nyt yritän keskittyä vaikka kotitöihin jne...:)
 
Minäkin liityn nyt mukaan tänne!
Eli oletettu ovis oli torstaina (limasta bongattu) joten onkos nyt sitten menossa dpo4? Tänään ekat (kuvitellut..) oireet ja googlailemalla oireita päädyin tähän ketjuun:) Ja nyt on menossa yk3.
Eli tästä päivästä aloittaen:

dpo4: aamusta alkaen outoa alavatsa kipuilua ja repimistä (loppui iltapäivällä), säteillen myös alaselkään, valkovuoto runsastunut huomattavasti pariin viime päivään verraten.
dpo5: ei mitään edellä mainituista oireista enää, eilen illalla alkoi naama kukkia ja finnejä puskee jatkuvalla syötöllä naamaan ja tajuton herkkumättö himo ollut eilisestä asti.. Ihan menkkaoireita siis.
dpo6: flunssahan sieltä puski, aamulla heräsin kurkku kipeänä ja nenä tukossa.. Ja edelleen on kurkku niin kipeä ettei puhumaan pysty, nenä ei niin tukossa. Mutta viimeinen yö kun nukun ikkuna auki :(
dpo7: Kurkkukipu helpotti onneksi iltaan mennessä, mutta illalla nousi lämpö ja alkoi kunnon räkätauti. Nenä edelleen ihan tukossa ja pää täynnä räkää ja yö meni torkkuen ja valittaen kun jokapaikkaa kolottaa. Ihmeellistä kuumekolotusta joka nivelessä ja lihaksessa edelleen, mutta lämpöä ei enää ole ja yölläkin se oli korkeimmillaan huimat 37,3 (normisti 36,2-36,4). Omituista oli että tuo pieni lämpöily tuntui lihaskipujen puolesta ihan kovemmaltakin kuumeelta. Tissit alkoivat aristaa tänään inhottavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Moi!Nyt en tajua,menkkojen piti alkaa pe ja nyt on ti ja ei mitään.Äsken tein raskaustestin ja nega.On se kumma...kai mulla alkoi vaihdevuodet 30v...Ja mulla ei ole mitään oireita...mutta saan kyllä keksittyä niitä,mutta nyt en ala sille linjalle.Kun odotin tyttöjä,ei ollut mitään oireita ennenkuin testi oli positiivinen ja menkat jääny pois toista viikkoa...No otetaanpa iisisti,kyllä ne vielä sieltä alkaa,varmaan jo tänään...
 
miss_piggy
Dpo 10, ja negaa testattu. Kaikkia ihme-oireita ollu, mahatuntemuksia ja nippailuja, toinen tissi jotenki kummasti kipeä, väsyttää, välillä viluttaa, välillä tullu valkkaria vähän reilummin... Tuskin oon raskaana kumminkaan :D
 
Hei.Ei vieläkään mitään vuotoa...mahassa tuntuu sellainen pallo jos yrittää vetää mahaa sisään...mutta ei pissata yhtään...ai niin kun en juo tarpeeksi ja on niin kuuma ilma.Odotan menkkoja edelleen alkavaksi,mutta onhan se mahdollista ettei ala...välillä on tuntunut että mahaa vähän vääntäisi,mutta se menee heti ohi.Virtaa riittää vaikka klo 6 heränny ja kokoajan siivonnu ja ollu menossa,meinasin alkaa taas leipomaan(eilen illalla tein kääretorttua klo 21);)Saapa nähdä mitä huomenna...

Huomenta kaikille!Yö meni silleen että joko näin unta että mulla oli tissit kipeet tai sitten ne on!Tuntuu että ne ois turvonnut kun ei meinaa mahtua urheilutopin alle kunnolla:DKaveri sano et ei välttämättä näkyis vielä testissä nyt ois varmaan kp 33/28...kai se pitää ostaa digi,jos ne ei ala.Mulle ei koskaan ole ollut näin montaa päivää myöhässä,ellen ole ollut raskaana...tulen kertomaan taas lisää:)Tsemppiä teille muille yrittäjille...
 
Viimeksi muokattu:
mli
Hei. Pidemmän aikaa oon jo lueskellu ketjua ja arvuutellu omia tuntemuksia, joten nytpä päätin sitten itsekkin liittyä seuraan.

Eli jos jotain taustaa... Vuoden verran ollaan menty tunteella "tulkoon, jos on tullakseen", mutta kaksi viimeisintä kiertoa (tämä ja edellinen) ollaan kyllä toimittu tavoite tiukasti mielessä. =)

Nyt mennään jo aika pitkällä eli kp 21/28 (kierto on yleensä, muutamia kertoja lukuunottamatta, ollut tuon 28 päivää). Tikutin ovista kp 11-16 ja sain suhteellisen epämääräistä informaatiota. Kp 12 ja 13 sain todella vahvat viivat, kp 14 haalistuneen, kp 15 taas hyvin vahvan viivan ja kp 16 ei juuri mitään. Hyödynnettiin kuitenkin kaikki päivät ja kerran vielä varmistettiin. :D

Oletan siis että ovulaatio on tapahtunut kp 14, johon kaikki kivutkin viittasivat. Eli edellisen oletuksen pohjalta seuraavaa:


kp 15-19 / dpo 1-5: Nännit kipeytyivät heti alkuun todella kipeiksi ja kipu ei ole millään hellittänyt. Alavatsassa tuntunut välillä jotain pieniä tuntemuksia, ei juurikaan kummoisia. Nenä alkoi tukkeutumaan ja satunnaisia aivasteluja, ehkä dpo 4 tai 5 (voi tietenkin johtua siitepölystä, allerginen en kuitenkaan tietääkseni ole :p).

kp 20 / dpo 6: Nännit olivat edelleen todella kipeät. Aamusta asti alaselkä hieman kipuili, ei kuitenkaan pahasti. Illalla todella kova repäisevä viilto vatsassa (ei kuitenkaan varmasti voi vielä tälläisillä päivillä olla mitään kiinnittymiskipuja, joten lokeroidaan mappiin selittämättömät). Nenä oli edelleen tukossa...

kp 21 / dpo 7: Nännit edelleen kipeät (tosin toinen aamusta asti ollut paljon kipeämpi kuin toinen). Nenä vieläkin tukossa... Hetken tuntui menkkamaista kipuilua, meni kuitenkin nopeasti ohi. Alaselkä vieläkin hetkittäin kipuileva (taitaa ennakoida tulevia kuukautisia). Ja väsy... Tänään on kyllä väsyttänyt koko päivän, alkaen hetkestä jolloin revin itseni aamulla sängystä ylös...

kp 22 / dpo 8: Nännikipu hieman lieventynyt, tosin toinen vielä suhteellisen arka. Nokka ollut tukossa koko päivän ja hirvittävä väsy piinannut aamusta asti. Viime yönä hetkellinen kuukautiskipukohtaus, joka katosi yhtä nopeasti kuin tulikin... Tuntuu vahvasti, että kuukautiset ovat tuloillaan... :(

kp 23 / dpo 9: Nännikipu lieventynyt huomattavasti ja muuttunut koko rintojen aristukseksi ja kipuiluksi. En oikein osaa paikantaa tuota kipua, koska tuntuu että säryn paikat vaihtelevat. Olo ilman rintsikoita oli tukala. Alaselkä särkee hetkittäin... Mutta missä ovat kuukautiskivut? Normaalisti ne ovat jo hyvin käynnissä. Alkavat usein jo miltei viikkoa ennen varsinaista vuotoa. Ei kuitenkaan ole mikään raskautunut olo, väsyttää vain hirmuisasti... :confused:

Niin, pääsi unohtumaan... Eilen ostamani hiusväri (avaamaton paketti) löyhkäsi pöydällä niin voimakkaasti nenään, että jouduin sullomaan sen syvälle kaappiin piiloon. :D En tiedä luokitellaanko tuo "oireeksi", mutta haju oli sietämättömän voimakas! :confused:

kp 24-26 / dpo 10-12 Samat oireet kuin aikaisemmin paitsi nännikipu kadonnut töysin ja tilalle ilmaantunut rintojen kokonaisvaltainen kosketusarkuus (saattaa olla enteilyä tulevista kuukautisista). Tajuton, jatkuva nälkä ilmaantunut... Tämähän ei kuitenkaan ole mitään uutta tässä vaiheessa kiertoa! :D Dpo 11 tein testin, jossa oli mielestäni jokin halakka viiva taisitten silmissäni vain sirisi viivoja. :D Kuitenkin tuo viiva oli seuraavana päivänä, testin kuivuttua, muuttunut selkeäksi haaleaksi viivaksi... :confused: Eli, joko siinä oli viiva tai sitten vain tummunut viivanpaikka?!

kp 27 / dpo 13: Samat "vaivat" kuin aikaisemminkin...

kp 28 / dpo 14: Vieläkin samoja tuntemuksia kuin aiemmin, joihin on lisäksi liittynyt hetkittäiset kuukautiskivut. Vatsa ollu koko päivän sekaisin (mitään ihmeellistä en kyllä ole mielestäni syönyt). Pyyhkiessä tuli kerran paperiin hailakkaa, ruskehtavaa vuotoa... :'( Taitaa nyt varmaankin enteillä, että ne kuukautiset ovat sieltä huomenna alkamassa. Kiva-kiva... Laitoin jo siteenkin valmiiksi. :(

--> kp 1! Jep... Eipä yllättänyt!
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas!Nyt on ostettu digitesti,mutta teen sen vasta illemmalla...pitää ensin muistaa syödä ja juoda,kun ei tule pissaa muuten;)Maha on ihan pinkeä ja ihmeen rauhallinen olo!Yritin eilen kiukutella miehelle,niinkuin menkkojen aikaan mutta ei siitä tullu mitään!Ei kiukuta ihan tasaista...olen jo aika varma et raskaana ollaan,mutta silti tarkistan kokoajan et onko alkanut vuotoa,mutta ei vieläkään...
 
nyt on digi tehty,pidin vain 10s kupissa kun tuntui niin pitkältä ajalta se 20s mitä luki ohjeessa.tulos ei raskaana!menikö se pieleen vai miksi mun menkat ei ala!mikä mua vaivaa,illalla oli tissit kipeet,nyt ei niin paljoa...tässäkö tämä oli?itkettää...


Hei!Nyt alkoi vuotamaan eli 4-5 päivää myöhässä.Oli kyllä niin kiva kuvitella että ois tärpännyt...ja vielä greippimehun voimalla;)Mutta tietääpähän nyt missä mennään ja uutta yritystä kehiin:)Kyllä nuo testit ovat luotettavia.
 
Viimeksi muokattu:
Tulenpa nyt itsekin kertomaan tänne oireitani. Tein siis sununtaina ovulaatio testin (viikko sitte) ja se näytti kahta viivaa, tosin se toinen viiva oli haaleampi viiva, joten ei sitä kai positiiviseksi luokitella. Tein niitä kaksi ja molemmat näytti samaa haaleaa tulosta ja sitten ei maanantaina enää mitään, mutta haluan uskoa, että minulla mahdollisesti viikonloppuna saattoi olla ovulaatio.. (Olen käyttänyt terolutteja öö viisi kiertoa ja kertaakaan mitään en ole ovulaatiotesteihin saanut)

Mutta joo nyt on kyl ollut jonkin sortin oireitakin. Kahtena yönä on närästynyt ihan älyttömästi, sillain etten ole edes unta saanut, eikä minua yleensä koskaan närästä. Ja maha tuntuu oudolta, tuntuu sellaista pientä pistävää kipua ja välillä tuntuu sellaisia nipistyskipuja, että sattuu oikein kunnolla, mutta vain hetken.

Ja tiistai-keskiviikko välisenä yönä näin unta, että tein positiivisen raskaustestin.. Mua vaan pelottaa kamalasti, että kuvittelen kaikki oireet, koska haluan tätä niin paljon ja tuntuu, että pää hajoaa..

Ainiin nyt on kp 21/28 ja jos laskee että lauantaina olisi ollut ovulaatio (silloin oli tosi märkä ja limainen olo myöskin) niin nyt olis sitten dpo 7

Piina viikot on ihan tuskaa..
 

Yhteistyössä