??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Kiitos vastauksestanne! Niin munkin mielestä, nimenomaan noissa parissa alimmassa :) nyt olis kp 26 / 28-29. ja en malttanut olla testaamatta jo nyt.. toivotaan että vahvistuisi!
ps. anteeksi tuo hirvee keltainen pissin väri :rolleyes: nolo
 
Heips taas!
kauhukseni huomasin ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, kun kävin vessassa :( tänään aamulla tein siis tuon selkeimmän haamun, ja nyt 2-3 liian aikaisin alkaisi kuukautiset.. voiko olla totta, että nyt alkaa kuukautiset liian aikaisin ja tikutin oviksen huipun kahtena päivänä ja tiedän että siitä ei ole kuin 12 päivää.. No ei auta, ens oviksessa kuuntelen kroppaani, enkä tikuta ollenkaan, koska näköjään ovis oli sitten kuitenkin 2 päivää aikasemmin, juuri silloin kun halut olivat korkeimmillaan :D Jeps, mutta ei muuta kun ens ovista odottelemaan!
Mieskin oli tosi pettynyt, katseli jo uusia lastenvaunuja aamulla, hehe!
Tämä oli vasta ensimmäinen yritys, niin onhan tässä vielä aikaa, vaikka en kyllä kiellä pettymystä, mutta sulattelin sen jo tuossa päivän aikana!
Nyt huvittaisi vetää kunnon perseet itsenäisyyspäivän kunniaksi:D mutta en taida kuitenkaan!!:rolleyes:
 
Pimatsu95, en halua turhia toiveita herätellä, mutta pieni tuhru on käsittääkseni ihan normaalia. Kannattaa seurata tilannetta.

Mä voisin listata vähän omia oireita:
Dpo0-dpo12: alavatsaa polttelee, ei tosin ihan joka päivä. Luulin jo aluks että oon saanut kohtutulehduksen tms. tuntui aika samalta.
Dpo6: tästä eteenpäin alavatsan nippailua, pääosin vasemmalta puolelta. Ei ole ollut näitä paljon puhuttuja repäisykipuja ollenkaan.

Parina iltana oli julmettu turvotus, mutta tämäkin varmasti normaaliin kiertoon verrattavaa, ja illan ruokalistalla oli vaikutusta asiaan.

Huomasin viime kiertoon verrattuna että tissien kipeytyminen tapahtuu joka kierrossa heti oviksen jälkeen, joten tästä ei voinut päätellä mitään, viime kierrossa tuli jopa vähän maitoa, mutta epäilen että vähän aikaa sitten (6kk) asennettu kierukka ja kova vauvakuume sekoitti mielen ja ruumiin.. :)
Tässä kierrossa siis oli ekaa kertaa kierukka pois joten piti olla aika kriittinen oireiden suhteen, kun ei voinut olla varma mihin liittyy, mutta plussa sieltä eilen kuitenkin tuli, dpo12, dpo8 ei näkynyt vielä mitään.
 
Mä olin ihan varma että menkat alkaa, mutta tuo vuoto/tuhru(ihan ruskeaa vain) siis loppui tänään ja menkkaoireet hävisivät.. vaikkakin vatsa on vielä hieman arka ja kipeä..
Apua!!.., olin jo menettänyt toivon eilen tämän yrityksen suhteen ja tänään kaikki kääntyi näin:heart: voiko olla totta!? :) Kunpa nyt ei vuotaisi enempää:confused:
 
Joskus oon jostain lukenut että ruskea vuoto voi olla vain edellisten kuukautisten "jämät", eli hyvähän se vain on jos ne sieltä tippuvat pois. :) Itekin tässä nyt jännittelen, kolmatta päivää hyvin pieniä määriä ruskeaa vuotoa eikä tietoakaan menkoista! :O Tänään olis pitäny alkaa, yleensä ne on alkanu ku aamulla nousen ylös sängystä... Iiiih, toivoa on vielä!! :p
 
Pimatsu95, voin lohduttaa sen verran että mulla on ollu tuhnua joka ikinen plussaus kerta. niin nytkin nyt oli lisänä paljon voimakkaammat menkkajuilinnat kun muilla kerroilla ja aivan armoton lentsu.
Tietty mulla nyt on plussat tullu hoitojen avulla ja niissä vuodot yleisempiä. Toi ruskee tuhnuttelu välttämättä mitään meinaa. Niin kauan kuulemma "ei ole hätää" kun vuoto ei ole samanlaista kun menkoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pimatsu95
Tsemppiä Jokojoko! Koska teet testin? :)
Mulla loppui tuo vuoto, tai ei se ollut edes vuotoa, vaan pyyhkiessä limaa ja hieman ruskeaa mukana, mutta ne selkeet menkkakivut säikäytti, kun ajattelin että menkat alkaa, kivuista päätellen!
Tänään olisi siis se päivä kun menkkojen pitäisi oikeasti alkaa ja olin ajatellut tehdä raskaustestin, mutta nyt ei ole jälkeäkään menkoista ja kivutkin poissa, joten en taida tehdä testiä, vaan odottelen vain :) Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja olen raskaana :)
Tässä olisi eilinen testi kuivuneena
Aijaa.com - 11403426
Tuo alin on se eilinen ja nuo toiset haamutestejä :)
 
Viimeksi muokattu:
Liitympäs minäkin sitten tänne piinailemaan :)

Oireita:
dpo 0-2 ei mitään
dpo 3-5 nippailut vasemmalla puolen, varma tunne että on tärpänny
dpo 5-6 satunnaisia vihlaisuja alamahassa, palelee, edelleen varma tunne että on tärpännyt
dpo 7 tunne katosi, ei juurikaan mitään oireita paitsi kamala ärtymys pikku asioista
dpo 8 tunne palasi takaisin :) alavatsan vihlonta ja jomottelu. Nivuskipu

Rinnat ei arista, mutta ei ne oo koskaan arat. (No ehkä nyt on vasen vähän jos oikeen runnoo :D)
Testit tilattu, varmaan tulee parin päivän päästä, jospa sitten pääsis testaileen :)


dpo 8 illalla tuntui painetta alamahassa maatessa ja sellainen kunnon tuikkaus
dpo 9 Vihlontoja alamahassa, todella mieleenpainuva ja vauhdikas uni yöllä
dpo 10 Testit tuli postissa, päivällä testattu pregcheckillä joku viivanpaikka tjsp.:mad: Se paikka näky ainoastaan valoa vasten tiirailemalla niin testiajalla kuin sen jälkeenkin. Parin päivän päästä uus testi.
dpo 11 alavatsassa kovia vihlaisuja pitkin päivää, varsinkin istuessa ja maatessa
dpo 12 aamulla haamu ja sitten nega :/
dpo 13 nega, hyvin pientä rintojen aristusta, tunne että huomenna alkaa menkat..
dpo 14 ei ainakaa vielä aamusta alkanu... Illalla roskishaamu predictorin herkällä.
dpo 15 rinnat vähän arat, illalla alko eli kp1...
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelinpa minäkin, vaikka turhaa tuo lienee....

dpo 1 ei oireita
dpo 2 ei oireita
dpo 3 ei oireita
dpo 4 ei oireita
dpo 5 ei oireita
dpo 6 heti aamusta alkaen vasen kylki kipeä, alaselässä jomotusta , mutta vain toisella puolella. Kipu kestää muutaman tunnin ja loppuu kuin seinään.
dpo 7 selkää jomottaa, yskiessä paljon kipeitä repäisykipuja.
dpo 8 pientä jomottelua selässä, ehkä muutaman tunnin välein jomottelee, muuten oireetonta.
dpo 9 ei mitään muuta oiretta, mutta nännit on _todella_ kipeät.


tässä sitä odotellaan ja petytään taas. luovuttajafiilis ollu useamman päivän jo..palaan asiaan, kun päivät kuluu. :)


(mullahan on joka kierrossa ihan järkyttävät oireet ja kivut, nyt vähä mietityttää...mutta tuskinpa sitä raskaana ollaan. On muutaman kerran jo tässä kolmen vuoden aikan pettynyt.)
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelinpa minäkin, vaikka turhaa tuo lienee....

dpo 1 ei oireita
dpo 2 ei oireita
dpo 3 ei oireita
dpo 4 ei oireita
dpo 5 ei oireita
dpo 6 heti aamusta alkaen vasen kylki kipeä, alaselässä jomotusta , mutta vain toisella puolella. Kipu kestää muutaman tunnin ja loppuu kuin seinään.
dpo 7 selkää jomottaa, yskiessä paljon kipeitä repäisykipuja.



tässä sitä odotellaan ja petytään taas. luovuttajafiilis ollu useamman päivän jo..palaan asiaan, kun päivät kuluu. :)


Mulla oli tuo kylkikipu (kylläkin moelmmin puolin) oireena eka raskaudessa. Tuli monta päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Toivottavasti meinaa sulla samaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: dinaho
Pakko kirjottaa omatkin fiilikset..

Ovista en ole tikuttanut, muuta nää onkin omia tuntemuksia.. Kierto normaalisti 28-32 päivää..

kp 14 jomottelua alavatsalla ja selässä, juilintaa ja turvotuksen tunnetta. Petipuuhat mielessä vähän väliä.. :D ;)
kp 15 samanlaista kuin edellisenä päivänä..
kp 16 ei mitään oireita.. Luulin että ovis meni jo? No, peittoja heiluteltu kuitenkin.
kp 17 (dpo0?) ovislimat bongattu.. ei juurikaan muita ovismerkkejä.
kp 18 (dpo1?) jomottelua alamahalla, pari kertaa repivää kipua molemmin puolin alavatsalla nopeissa liikkeissä. Nännit herkät, ei kivuliaat mutta kosketus tuntuu ilkeältä, etenkin vasen puoli.
kp 19 njaa... ei oikeen mitään. Nännit edelleen kosketusarat, mutta muuten ei yhtikäs mitään oireita.
kp 20 oireettomuutta... nännit edelleen kosketusarat, muuten ei mitään merkittävää. Järkyttvää kipua oikeassa lonkassa / alaselässä, säteilee koko jalkaan ja alaselkään. Totaalinen väsähtäminen iltapäivällä sohvalle (voi johtua myös huonosti nukutusta yöstä)
kp 21 ei mitään ihmeitä, oikealla puolella alaselässä kipuilua. Tajuton väsymys, mutta voi johtua mistä tahansa.. Nännit ei enää niin kipeät. Ensimmäinen raskausuni ikuisuuteen.
kp 22 ei mitään... :/ Paitsi todella selkeitä unia.
kp 23 ei oikeen mitään, selkeät unet jatkuu ja toisaalta taas nukuin viime yön todella, todella huonosti. Illalla vasemmalla nivusessa ajoittain kipua, ei jatkuvaa. Pientä "tärinää" alavatsalla välillä, kuin elohiiri, mutta tosi lyhyen aikaa.
kp 24 ei mitään erityistä... aivastelua, aivastelua..
kp 25 välillä repivää kipua venytellessä tai nopeissa liikkeissä. Kohdunnapukka ylhäällä, kova ja tiukasti kiinni. (Tähän asti pehmeä ja auki..)
kp 26 pissattaa ja nenä vuotaa.. Testattu apteekin omalla (juu, tyhmää jo nyt) täydellisen puhdas NEGA päiväpissasta. Järkyttävät menkkajuilinnat iltaa kohden.. Muoks. Juilinnat kesti pari tuntia, sitten loppu yhtäkkiä eikä sen jälkeen enää mitään. Pitkin päivää piti käydä tunnin-kahden välein pissalla, vaikka mitenkään erityisen paljon en ollut edes juonut. Yö meni kuitenkin pääasiassa nukkuessa, palelin kyllä (patterit jostain syystä kylmiä makkarissa...), mutta ei vessassa käyntejä.
kp 27 Tähän menessä ei mitään oireita. Ahdistavan oireeton olo :D Flunssainen olo.
kp 28 HAAMU! Pregchekin testillä, 2h pidättelyn jälkeen päiväpissasta. Aamulla uudestaan josko aamupissasta saisi tummemman tuloksen. Flunssainen olo jatkuu, ei mitään muita oireita.
kp 29 Aamupissasta eiliseltä vahvistunut haamunen :heart: Ei-raskautunut olo jatkuu...
kp 30 Ei flunssaista oloa enää... Rinnat kipeämmät kuin aiemmin.
kp31 Ei mitään ihmeitä..
kp 32 PregChekin puikkoon selkeä plussa päiväpissasta :)
 
Viimeksi muokattu:
Kierron alussa päätin, että minullahan ei oireita ole loppukierrossa ja olen yrittänyt pääni pitää :D Rinnat on kuitenkin kipeytyneet sivuilta (viime kierroissa vain nännit on kipuilleet), kp 23 tuli ihan kunnon alavatsan kouristuksia ja nyt kp 24-25 on tullut sitten menkkamaisia lyhytkestoisia kipuja. Olen melko varma että ei meille ei joulutärppiä suoda, sehän nyt olisi liian hyvää ollakseen totta :D
 
Nyt sitten oireet on IHAN samanlaiset kuin Pimatsu95:lla! Eli menkkakivut alkoi aamulla ja muutaman minuutin kuluttua loppui ja niiden jälkeen tuli rusehtavaa vuotoa. Päivällä ei mitään kipuja, mutta nyt illalla menkkamaiset kivut alkoi taas ja samalla tuli sitä vuotoa. Kp vasta 27 ja menkkojen pitäisi alkaa vasta kp 30 (ovis tuli vuorokauden myöhemmin kuin normaalisti kierroissa). Ja mulla ei koskaan tule mitään välivuotoja tai tiputtelua ennen menkkoja, vaan menkat alkaa ja ne alkaa aina kunnolla vuotamalla.

En ole vielä testannut r-testillä, koska olen ajatellut dpon olevan vasta liian vähän että Pregcheckin testissä näkyisi yhtään mitään.

Tää on tosi kummallista, en todellakaan tiedä mitä mun kroppa nyt puuhaa! :eek:
 
Jotta oma pää pysyisi vähän kasassa ja saisin kirjattua vähän päiväkirjaa ensi kiertoakin ajatellen, kirjoitan ylös piinapäivistäni...
Me siis "tjottaillaan", joten en ole perillä kiertopäivistä, nää on aika suurpiirteisiä, kiertopäivät ei ehkä osu päivälleen kohilleen, mutta sinne päin......nyt on kuitenkin oireet niin vahvat, että pakko kirjottaa ylös hiukan niin ei sit ens kierrossa tarvi taas turhaan innostua jos vain kuvittelenkin kaiken nyt :ashamed:.

Mulla oli siitä hassu kierto, että menkat kesti 1,5viikkoa joten ovis tuntui olevan hirmu myöhään.

kp16-18 ovistuntemuksia, limoja, pupuilua
kp19 pupuilua
kp20 ei mitään, luonnollisesti
kp21 pienet tuikkaukset tuntui pari kertaa illalla vasemmalla munasarjoissa/jossain siellä...
kp22 seksiunia yöllä, vessassakäynnin yhteydessä pyyhittäessä tuli paksua, rusehtavaa limaa vähän. sen jälkeen kuivaa. hetken sattui myös aika voimakkaasti alavatsaan, ja selkään. pientä kuvotusta, ei ruokahalua. päikkäreiden jälkeen hedari.
Tälle illalle lisäys: iski hirveä väsymys ja armoton nälkä! ei auta vaikka söis mitä.
kp23 varsinkin aamulla isoja vatsakramppeja, menkkapolttoja, nipistelyä ja viiltoja kohdussa+munasarjoissa+emättimen suulla. Välillä sattuu myös kylkiin.
Nälän tunne on kova, pohjattoman tuntuinen vatsa. Valkovuotoa tulee paljon ja se on kosteusvoidemaista. Pieni hedari illalla. Joko mulla on nyt ovulaatio tai sitten oon raskaana!
/muokkaus taaaas
Hedari yltyy iltaa kohden...flunssainen olo (just pari päivää sitten paranin flunssasta). Aaarrrg:headwall:
kp24 ruoktauolla alan yhtäkkiä haistamaan p*skan hajua jostain ja nuuhkin ilmaa psykoottisena :LOL: selkää särkee.
Jatkuva nälkä edelleen, huimaus + pahoinvointkohtaus joka sai mut sortumaan r-testiin: tulos tietenkin negatiivinen :|
kp25 Aamulla jääkaappia avatessa haju kuvotti. Pidättelin oksennusrefleksiä. Samanlaiset alavatsakivut jatkuu. Ärsyttää, koska mielessä pyörii vain se selkeän negatiivinen raskaustesti. Miksi mun vatsaa sitten turvottaa ja sattuu?? Valkovuoto edelleen tosi runsasta &voidemaista. Tihrustin sitä ja olin näkevinäni seassa punaista. Pohjaton vatsa-fiilis jatkuu. Ärsyttää. :|
kp26 Alavatsan kipuilu ollut tasaista ja suht voimakasta koko päivän. Kipu on oikeastaan navan alapuolelta nivusiin saakka, ihankun ois menkkakivut pahimmillaan päällä. Iltapäivällä ulkoillessa tuli oksennus kurkussa-fiilis. Nyt myöhään illalla paha olo palasi ja väsyttää. Vatsan turvotusta. Hermot aika lyhyet (mutta toisaalta niin ne on ollut muutenkin nyt lähiaikoina :D ) Hengästynyt olo ja leposyke korkea.
kp27 Aamulla heräsin kera hedarin ja pahan olon. Vatsakivistys jatkuu. Töissä ekaan kahvitaukoon mennessä kiljuva nälkä.
kp28 Jälleen kerran herätty kera hedarin & massiivisen oksetuksen. Jopa siihen pisteeseen saakka, että yökin vessassa. Aivan hirvittävän paha olo, pelko oksennustaudista..olo menee kuitenkin ohi päivän aikana ja loppupäivä on oireeton. Illalla alkaa ainoastaan flunssan oireet, jes, eihän tää ookaan vasta kun about 7. flunssa puole vuoden sisään..toivo raskaudesta on jo hiipunut, rinnat ei edelleenkään vähääkään arat.
kp29 samanlaisia vatsakipuja kuin edellisinä päivinä. Mainittavan oireena lisäksi illalla kova poskien kuumotus ja kuumemittari näytti 36,8 kun normaali ruumiinlämpöni on 35,8 eli asteen vähemmän.
kp30/30 (?) Kohtukipuja & runsasta valkkaria. Ei pahoinvointia eikä hedaria aamulla! Tunne, että en ole raskaana. Taas lämpöä illalla. Ärtynyt olo. Eipä tee mieli edes testata, nega se on kuitenkin, odotellaan vielä vaikka viikko......
kp31 Tunteet heitellyt erittäin positiivisesta erittäin ärtyneeseen siihen malliin, että täti taitaa olla tulossa. Nyt alkoi myös vähän kivistää vatsaa joten odotan kuukautisten alkavan viim. huomenna. Lämmöt koholla taas.
kp32 Aivan jäätävää turvotusta ja menkkakipua vatsassa koko päivän. Siis niin, ettei meinaa pystyä seisomaan suorassa. Otin cuplatonia niin se vähän helpotti :LOL: Menkkojen alkaminen myös helpottaisi tähän mutta ei ne alkaneetkaan tänään. :confused: Huomenna todennäköisesti alkavat. Raskaana en voi olla, rinnat ei vähääkään arat.
kp33 Ei mitään. Ei kertakaikkiaan mitään. No, hermot kireellä, mutta niinkuin jo aiemmin sanottu, niin ne on ollut nyt muutenkin. 100 % varmuus etten ole raskaana, mutta missä menkat?
kp34 Krapulaolo. Jäätävä hedari, vatsaturvotus, pakki sekasin, pieni kuvotus. Nyt en taas tiedä mitä ajattelis, testaisko huomenna...
Lisäys; illalla taas posket punasena ja naamaa kuumottaa....ja ei pelkästään naamaa vaan koko kroppaa. Lämmöt koholla taas melkeen asteen verran normilämpöön, 36,6.
kp35 Nega testattu taas. Uskottava on. Nyt alavatsajomotus antaa taas viitteitä alkavista kuukautisista, kunpa ne olisi ne niin päästäisiin kunnolla yrittelemään ensi kierrosta....:heart: (tässä kierrossa ei pystytty pupuilemaan kuin 3 kertaa, koska asumme hetken anopin kanssa saman katon alla :LOL: omassa kämpässä remonttia 25.1. saakka..)
...kp38... Ei edelleenkään tätiä, muttei myöskään raskausoireita...turhauttaa niin vietävästi:(
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Voisin tänne nyt taas laittaa kanssa pitkästä aikaa, eli nyt on yk 8 menossa...
Tässä kierrossa siis tikutin alkukierrosta One Stepin ovistesteillä, ja luulin jo saaneeni ovisplussan kp 14-15, kun tuli kahta vahvaa viivaa. Samalla kuitenkin tikuttelin davidin testeillä, koska olin niitä ostanut, enkä uskonut niillä tulevan muuta kuin haamua..
Davideilla sain kuitenkin ovis+ kp 26, eka luomukierto terolutien jälkeen.
Nyt siis menossa kp 29/29, ja tämä kierto tulee olemaan luonnollisesti pidempi, koska mun luomukierto on ollut aina väh. 38 päivää.

kp 12 pupuilua, one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 13 - , one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 14 pupuilua, one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 15 - , one stepin ovistestissä kaksi vahvaa viivaa, david haamu
kp 16 pupuilua, david haamu
kp 17 pupuilua
kp 18 -
kp 19 -
kp 20 pupuilua,david haamu
kp 21 - ,david haamu
kp 22 - , david haamu
kp 23 - , david haamu
kp 24 pupuilua, davidiin kaksi viivaa
kp 25 pupuilua, davidiin kaksi vahvaa viivaa
kp 26 pupuilua, davidilla kunnon mojova ovisplussa, nippailuja alamahassa kovasti. Uusi Vuosi!
kp 27 nippailut jatkuu alamahassa, davidiin haamujen haamu
kp 28 vieläkin nippailee, ei tikutettu enää ovista
kp 29 ei nippailuja enää, davidiin vain kontrolliviiva. dpo 1
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tungettelen mukaan. Yrityiskierto nro 1 meneillään. Cerazetet lopetettu 1,5kk sitten. Aika selkeästi tunnistettu ovulaatio, kivuista ja limoista, en ole tikutellut enkä lämpöjä mittaillut. Talletuksia tehty säännöllisesti, enimmäkseen kp 8-14 välillä...

Kp 1-6/25-26 Täti
Kp 10 Oviskivut alkavat ilmaantua
Kp 11/dpo -1 Kivut pahenevat, koko alavatsan seutu herkkä, kuumeinen olo, palelee, masua turvottaa
Kp 12/dpo 0 Kipuilu hieman lieventynyt, selkeät limat, seksihalut, lievä flunssa, kurkkukipu
Kp 13/dpo 1 Kivut lähes poissa, haluja, limoja (?)
Kp 14/dpo 2 Aamulla herätessä tissit kipeytyneet, paksua valkkaria hulahti pöksyyn molempina päivinä
Kp 16/dpo 4 Illalla pieniä tuntemuksia kohdun molemmilla puolilla vuoronperään, kova nälkä, tissikipu jatkuu
Kp 17/dpo 5 erittäin huonosti nukuttu yö, pissalla kesken yön, myös keskellä yötä vaivasi tuo nälkä, jatkui myös pitkin päivää, pieniä tuntemuksia, flunssan poikanen selätetty, tissikipu jatkuu edelleen mutta niin mulla oli viime "kierrossakin" loppuajan menkkoihin asti....
Kp 18/dpo 6 juuri kun pääsin leijumaan että flunssanpoikanen selätetty, niin johan se teki comebackin. Sellanen tosi pieni kurkkukipu ja nuha kokoajan päällä. Välillä vihloo kohtua.
Kp 19/dpo 7 Tissit ne vaan kipeytyy kipeytymistään. Pissattaa. Hengästyttää/uuvuttaa helposti esim. saunoessa meinaa lähtee taju :/ Masutuntemukset edelleen samaa. Ostin tänään herkän r-testin, huomenaamulla meinaan testata :ashamed:
Kp 20/dpo 8 Aamulla heräsin unesta jossa tein 2 positiivista raskaustestiä ja riensin heti tekemään oikeastikin; NEGA, ja iso pettymys :( Oireita kyllä on, tissit entistä kipeämmät, tänään tuli jo vähän enemmän tuntuvia kipuja oikealle alavatsaan tuolilta noustessa ja maatessa perus vihlomista samaan kohtaan johon aiempinakin päivinä juilinut jonkin verran. Nokka on myös tukossa vähän väliä ja saan normaalia enemmän aivastuskohtauksia. Ketuttaa tää epätietoisuus, toisaalta vahva tunne että raskaana olisin. Testaustakin olis kantsinut lykätä vielä muutama pv, tiedän... :( Vaan eipä auta kun odotella. Tilasin just netistä 2kpl r-testejä, ne tulee joskus ens viikolla, sitten vasta uusintatestiä kehiin...
Kp 21/dpo 9 Palelua, töissä kuumotti poskia, pissattanut usein, valkovuotoa vähän aiempaa enemmän.. Aamulla heräsin kummalliseen painajaiseen, en saanut enää unta. Masunippailuja ei juuri ole ollut. Tissit edelleen kovin kipeät ja turvonneet.
Kp 22/dpo 10 Päiväpissasta testattu nega taas herkällä testillä (jolla pitäis näkyä viikkoa ennen menkkojen oletettua alkua). Masunipistelyt tosiaan taitaa olla loppuneet, tissikipu pysyy. Väsyttää, vituttaa, iltasin turvottaa ja palelee, ei jaksa odottaa menkkoja...
Kp 23/dpo 11 Iltaisin edelleen palelee, lenkillä ollessa uupunut olo, rintojen arkuus/turvotus lieventynyt. Aamulla herätessä pala kurkussa. Edelleen lievä flunssainen olo. Selkeitä unia jo useampana yönä, normaalisti en muista niitä juurikaan. Särkenyt lievästi päätä, kasvoja kuumotti koko päivän. Väsyttää.
Kp 24/dpo 12 Vituttaa, väsyttää, aivastuttaa, heräsin selkeään, pahaan uneen. Nega (taas) testattu 3 tunnin pidättämisen jälkeen. Pakko se on jo alkaa uskoa ettei ole tärpännyt... Kummallista vaan kun on ollut niin vahva tunne raskautumisesta, siksi olen noita testejä vähän tuhlaillutkin... Noh, tätiä odotellessa. :/
Kp 26/dpo 14 -> Kp 1. : / Parempi onni ehkä tässä kierrossa...
Kp 4 (Kp29)/dpo 17 Menkat on olleet normaalia niukemmat, jonka takia tein tuossa eilen aamulla (kp3) herkän liuskaraskaustestin, johon ilmestyi suureksi hämmästyksekseni HAAMU! :/ Tunteet on olleet melkosen sekavat, en osaa iloita kun kumminkin jonkun verran vuotaa. Jonkin verran on kuitenkin edelleen raskausoireita ja tilasin lisää testejä, aion testata vielä uudelleen kunhan tulevat... Veikkaan kemiallista raskautta :(
Kp 5 (kp30) vuoto on vähenemään päin, eikä se ole missään vaiheessa yltänyt kuukautisten tasolle. Tein tänään päiväpissasta (3h rakossa) uuden testin (PregCheck-puikko) johon ilmestyi hyvinkin selkeät kaksi viivaa! Jännittää nyt kamalasti miten tässä käy!!! :ashamed::heart:



Nyt sitten jännäillään saataisko me miehen kanssa ihan yhteinen eka pienokainen alulle (mulla kaksi lasta edellisestä liitosta) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Peity
Liityn minäkin mukaan! Oma kierto on vielä siinä vaiheessa, että en oireita osaa kirjata, mutta tässä aiemmasta tärppikierrosta listausta:

KP 1-3 runsas vuoto
KP 4 tiputtelu
KP 5-7 Kuiva
KP 8 Vatsakivut, kipeä olo (flunssa)
KP 9 Vetinen vuoto, päänsärky
KP 10 Vetinen vuoto, turvotus, väsymys, päänsärky, vatsakivut (oik.)
KP 11 Vetinen vuoto, veriset juovat, turvotus, väsymys, vatsakivut (oik.)
KP 12 Vaalea, venyvä vuoto, turvotus, väsymys, päänsärky, vatsakivut (oik.), nenän tukkoisuus, vaikka flunssa ohi
KP 13 Vaalea, venyvä vuoto, väsymys, päänsärky, vatsakivut (oik.), viiltävä vatsakipu oikealla liikahtaessa, nenän tukkoisuus
KP 14 Kuiva, väsymys, päänsärky, kipu vatsassa oikealla, alhaalla häpyluun tienoilla, nenän tukkoisuus, möyrintä mahassa, valkovuoto, kipu alaselässä oikealla
KP 15 Kuuma, vatsakivut (möyrintä), päänsärky
KP 16 Kosteusvoidemainen vuoto, pientä juilintaa alavatsalla, nenän tukkoisuus poissa. Tajuton ketutus ja kiukku! Rasvoittunut iho ja hiukset, kipuilu oikealla vatsassa, valkovuotoa, turvottaa
KP 17 Aamulla päänsärky ja pissahätä, palelu
KP 18 Jälleen rasvaiset hiukset, vaikka eilen pesin, kuuma, aamulla pieni päänsärky, turvotus, pientä ajoittaista pistävää kipua vatsassa (kylkiluiden alapuolella)
KP 19-20 Hengästyminen (!), päänsärky, paineen tunne vatsalla, huono olo autossa
[/B]KP 21[/B] Nännit kipeät, väsyttää!, järkyttävä nippailukipu mahassa, runsas valkovuoto
KP 22 Väsyttää, aamulla päänsärky ja vähän kuvottava olo, runsas valkovuoto
KP23 Väsyttää, runsas valkovuoto, vähän kipeät nännit
KP 26, Tukkoinen olo, tummuneet (ei enää niinkään kipeät) nännit, tukka lähtee!, valkovuotoa, vatsanippailuja
KP28-31 ruskehtavaa vuotoa, ei enää ollenkaan kipeät nännit

Tuossa kierrossa siis selkeästi päänsärky hallitsi :) Ovis oli KP 13 ja kiinnittymisen tunsin KP21 :)

Kiinnostaa kovasti, miten muilla on kierrot nyt edenneet?? miss_piggy? Leonis? Peity?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Peity
miss_piggy
Tagzy:Mulla on oviksesta asti ollu närästystä ja jonkunlaisia mahakipuja joka päivä, nyt sitte mun mielestä nänneihin on ilmestyny jotain erikoisia "näppyjä" tai en tiedä onko jotain hormonipatteja.... Ja olevinaan nännit on vähän arat.

Miten muuten tuo dpo oikeasti lasketaan kun en osaa :D Eli jos sain ovisplussan 30.12 ja kunnon ovisplussan 31.12, niin onko nyt sitten menossa mikä dpo?
 

Yhteistyössä