On kyllä hurjat viivanpaikat, jos et oo raskaana. Tee uusi testi huomenna tai sunnuntaina, esim. Pregcheck.
Mulla on toinen tollanen apteekin herkkä testi ja yks tollanen rfsu vielä. Pitää testailla huomenna ja sunnuntaina ja kattoo mitä näyttää. Jos nuo ei plussaa ole ni saatan laittaa postia rfsulle.On kyllä hurjat viivanpaikat, jos et oo raskaana. Tee uusi testi huomenna tai sunnuntaina, esim. Pregcheck.
Digiä mietin alkuviikolle jos tämmöisenä tulokset jatkuu. En tosiaan oo koskaan saanu moisia ilman raskautta, mutta hiukan hämää että apteekin samaa vahvuutta oleva oli nega. Huomenna aamulla uusi yritys.@Pippuritar on kyllä todella outoa jos tuollaiset viivat tulee etkä ole raskaana. todellakin huomenna joku muu herkkä testi? Pystytkö digiä tekemään? Toisaalta en oo kyl apteekin herkkään saanut mitään ilman hcg.
Oon pahoillani. Oikeasti, ihan uskomatonta miten nuo rfsu:t on noin huonoja, en olisi uskonut! Mäkin sain toiseksi viimeisessä kierrossa rfsun puikkoon tosi selkeän viivanpaikan mutta siinä ei ollut väriä niin ei ehtinyt hirveästi toiveita herätellä. Tuo sun viiva, etenki se alemman kuvan, oli kyllä ihan selvä haamu eikä tommosia kyllä sais testit näyttää.Kaks testiä tehty aamulla, molemmat negoja. Mahtoi olla nuo rfsun testit viallisia tai jotain. Näköjään näinkin voi käydä.
Mulla sama dpo! Aamupäivällä testasin (taas) negan PC:llä. Tänään ilmaantunut pistelyä vasemman munasarjan tienoille. Minkälaista sun juilinta?Kaipa minäkin kirjaan tähän nykyistä piinailua kun on ollut niin vaiherikasta aikaa taas ettei uskoiskaan
Tähän kiertoon otin verigreippimehun käyttöön ja limat kyllä lisääntyivät huomattavasti ja kestivät pitkään.
Seksiä kolme kertaa joka toinen päivä ovulaatioon asti.
DPO - 1 ummetus mitä luultavimmin rautatableteista, nännit arat, säikeistä supervenyvää läpinäkyvää vuotoa huomioitu. Limat olleet runsaat jo kolme päivää.
DPO 0 kosteusvoidemainen vuoto runsasta, illasta ääni selvästi käheytyi ja tuntui kurkussa turvotusta, meni ohi seuraavaksi päiväksi. Seksin jälkeen selkeät tärinäkivut alavatsalla. Tuntuu kuin menkat alkaisi. Vatsa turposi illalla.
DPO 1 rinnat ja varsinkin nännit super arat, aamulla paljon limoja, uskoisin ovulaatioajan olleen osittain eilen illalla ja yöllä ja vielä aamupäivästä/päivällä tänään, paikat tuntuvat kuivilta jo nyt illasta eli nyt dpo 0-1, vatsakivut hellittäneet illalla, keltarauhanen ehkä alkanut jomotella oikealla, verta vuotava ientulehdus yhdessä hammasvälissä, iho ollut superhyvä monta päivää.
DPO 2 nännit arat, keltarauhanen ehkä tuikkii välillä oikealla, ien rauhoittunut, iho edelleen hyvä, valkovuoto runsahkoa
DPO 3 ummetus helpottanut, valkovuoto vähentynyt, jäätävä väsymys, tekee mieli syödä koko ajan
DPO 4 rinnat arat, edelleen tappoväsymys, nälkä
DPO 5 veristä tiputtelua, kiinnittymisvuoto? Epäilys ovulaation ajankohdasta, olisko sittenkin ollut aikasemmin, allergia, illalla lämpö päälle 37, leukaan ilmestynyt kolme kipeää näppylää.
DPO 6 valkovuoto hieman verensekaista, rinnat arat ja turvoksissa, vatsakipua, väsymystä, turvotus kuin olisin 6 kuukautta raskaana, negatiivinen raskaustesti
DPO 7 aamulla yökötti, närästää illasta, huono ruokahalu, turvotus, tuikkivaa ja pistelevää vatsakipua, unettomuus, rinnat arat ja turvoksissa
DPO 8 unessa plussatesti ja raskaus, oikeeseen rfsun testaa varhain testiin testiajalla vaaleanpunertava haamu, yöllä sukkapuikkopistelyä, iho taas yhtä hyvä kuin ovulaation aikaan
DPO 9 puolikas päärynä ja hörppy kahvia = oksennus (jälkeenpäin ajateltuna syyllinen taisi olla tyhjään vatsaan otettu minisun mama multivitamiini..) tiputteluvuotoa, unettomuutta, rinnat arat ja turvoksissa, vatsassa möyrii jokin jatkuvasti, ummetusta, hiukset rasvoittuvat nopeasti, ihon muuten loistava mutta leukaan tullut taas yksi näppy, munikset juilivat vuoronperään
DPO 10 rfsu herkkä testi negatiivinen, vaaleanpunainen vuoto lisääntynyt, unettomuutta, heräsin jo klo 3:45.. Turhauttaa kun aloin testata niin aikaisin, toivo raskautumisesta menetetty, luulen että menkat alkaa nyt parin päivän sisään, alaselkää särkee ajoittain
Huomenna jatkuu...
Hahha luin uudelleen sun oireita ja mullaki oli dpo 8 uni, jossa tein plussatestin, ihan selkeän sellaisen hassu sattuma.Mulla sama dpo! Aamupäivällä testasin (taas) negan PC:llä. Tänään ilmaantunut pistelyä vasemman munasarjan tienoille. Minkälaista sun juilinta?
Tokassa viestissä siteerasin vahingossa itteäni tarkoitettu sulleKaipa minäkin kirjaan tähän nykyistä piinailua kun on ollut niin vaiherikasta aikaa taas ettei uskoiskaan
Tähän kiertoon otin verigreippimehun käyttöön ja limat kyllä lisääntyivät huomattavasti ja kestivät pitkään.
Seksiä kolme kertaa joka toinen päivä ovulaatioon asti.
DPO - 1 ummetus mitä luultavimmin rautatableteista, nännit arat, säikeistä supervenyvää läpinäkyvää vuotoa huomioitu. Limat olleet runsaat jo kolme päivää.
DPO 0 kosteusvoidemainen vuoto runsasta, illasta ääni selvästi käheytyi ja tuntui kurkussa turvotusta, meni ohi seuraavaksi päiväksi. Seksin jälkeen selkeät tärinäkivut alavatsalla. Tuntuu kuin menkat alkaisi. Vatsa turposi illalla.
DPO 1 rinnat ja varsinkin nännit super arat, aamulla paljon limoja, uskoisin ovulaatioajan olleen osittain eilen illalla ja yöllä ja vielä aamupäivästä/päivällä tänään, paikat tuntuvat kuivilta jo nyt illasta eli nyt dpo 0-1, vatsakivut hellittäneet illalla, keltarauhanen ehkä alkanut jomotella oikealla, verta vuotava ientulehdus yhdessä hammasvälissä, iho ollut superhyvä monta päivää.
DPO 2 nännit arat, keltarauhanen ehkä tuikkii välillä oikealla, ien rauhoittunut, iho edelleen hyvä, valkovuoto runsahkoa
DPO 3 ummetus helpottanut, valkovuoto vähentynyt, jäätävä väsymys, tekee mieli syödä koko ajan
DPO 4 rinnat arat, edelleen tappoväsymys, nälkä
DPO 5 veristä tiputtelua, kiinnittymisvuoto? Epäilys ovulaation ajankohdasta, olisko sittenkin ollut aikasemmin, allergia, illalla lämpö päälle 37, leukaan ilmestynyt kolme kipeää näppylää.
DPO 6 valkovuoto hieman verensekaista, rinnat arat ja turvoksissa, vatsakipua, väsymystä, turvotus kuin olisin 6 kuukautta raskaana, negatiivinen raskaustesti
DPO 7 aamulla yökötti, närästää illasta, huono ruokahalu, turvotus, tuikkivaa ja pistelevää vatsakipua, unettomuus, rinnat arat ja turvoksissa
DPO 8 unessa plussatesti ja raskaus, oikeeseen rfsun testaa varhain testiin testiajalla vaaleanpunertava haamu, yöllä sukkapuikkopistelyä, iho taas yhtä hyvä kuin ovulaation aikaan
DPO 9 puolikas päärynä ja hörppy kahvia = oksennus (jälkeenpäin ajateltuna syyllinen taisi olla tyhjään vatsaan otettu minisun mama multivitamiini..) tiputteluvuotoa, unettomuutta, rinnat arat ja turvoksissa, vatsassa möyrii jokin jatkuvasti, ummetusta, hiukset rasvoittuvat nopeasti, ihon muuten loistava mutta leukaan tullut taas yksi näppy, munikset juilivat vuoronperään
DPO 10 rfsu herkkä testi negatiivinen, vaaleanpunainen vuoto lisääntynyt, unettomuutta, heräsin jo klo 3:45.. Turhauttaa kun aloin testata niin aikaisin, toivo raskautumisesta menetetty, luulen että menkat alkaa nyt parin päivän sisään, alaselkää särkee ajoittain
Huomenna jatkuu...
Mulla se juilinta on enemmän sellasta nopeasti ohimenevää vihlaisua, erityisesti tuntuu ku hengittää syvään ja sit huokaisee..@Mirkkuli26 jännää! Voidaan piinaillaan yhdessä siis se juilinta tuntuu tällä hetkellä sellatteelta tykyttelyltä, aikasemmin viikolla oli kyllä jotain lieviä kramppeja mut nyt ei oo pariin päivään ollut.
Hassua että säkin näit just silloin raskaustesti unen! Munkin testissä oli kaksi kirkuvan punaista viivaa
Nyt tosin luulen että tämä kierto päättyy piakkoin. En jaksa enää pitää toivoa yllä kun tuo testi olikin pettymys tänään.
Itse olen aina olettanut sen johtuvan kasvavasta/aktiivisesta keltarauhasesta joka kehittyy munarakkulan tilalle kun munasolu irtoaa. Se saattaa kasvaa 2-5 senttiseksi joten ei mikään ihmekään jos aiheuttaa oireita ja tosiaan surkastuu pois kun menkat tulee tai jää aktiiviseksi jos raskautuu.Ja en ees tiiä miten tällanen toispuoleinen tuikkailu vois ees olla raskausoire eiks se liity paremminkin ovikseen...?
Ahaa okei, en tiennytkään!Itse olen aina olettanut sen johtuvan kasvavasta/aktiivisesta keltarauhasesta joka kehittyy munarakkulan tilalle kun munasolu irtoaa. Se saattaa kasvaa 2-5 senttiseksi joten ei mikään ihmekään jos aiheuttaa oireita ja tosiaan surkastuu pois kun menkat tulee tai jää aktiiviseksi jos raskautuu.