piinaan teitä vielä kuvillani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";21901405]Ha haa, taidat olla kateellinen kun WM on sua kauniimpi :D[/QUOTE]
Miten voisi olla? Pitäisi olla tosi seinästä revitty sitten ja onhan tuolla Wickedillä ongelmia itsensä kanssa ihan selkeesti. Teinitytöt laittelee kuviaan irciin ja tahtoo niistä kommentteja mutta ei mummoiässä olevan ihmisen enää luulisi semmosta tarviivan.

[QUOTE="vieras";21901419]Miten voisi olla? Pitäisi olla tosi seinästä revitty sitten ja onhan tuolla Wickedillä ongelmia itsensä kanssa ihan selkeesti. Teinitytöt laittelee kuviaan irciin ja tahtoo niistä kommentteja mutta ei mummoiässä olevan ihmisen enää luulisi semmosta tarviivan.[/QUOTE]

Marilii on niis sen 80-luvun kuvis jo ihan rupsahtanut :$ Tänäänki levitteli tänne niitä fossiilisia lomakuvia puuhamaasta.

Elikäs olen nostanut osan hiuksista ylös, näyttääkö ihan hölmöltä?...otsista en sitten ehtinyt mennä leikkelemään, itse nyrhin vähän ettei ihan silimille tule.

Ja älkää nyt masentuko kokonaan, mä lähden huomenna muutamaksi päiväksi pois teitä piinaamasta...:D

Sinun kasvonpiirteesi ovat vaan... miten sanoisin? Ilkeän näköiset. Jos tulisit vastaan niin vaihtaisin kadun toiselle puolelle.

[QUOTE="vieras";21901419]Miten voisi olla? Pitäisi olla tosi seinästä revitty sitten ja onhan tuolla Wickedillä ongelmia itsensä kanssa ihan selkeesti. Teinitytöt laittelee kuviaan irciin ja tahtoo niistä kommentteja mutta ei mummoiässä olevan ihmisen enää luulisi semmosta tarviivan.[/QUOTE]

No onhan tänne muutkin kuviaan laittanut. Pyydetään mielipiteitä hiuksista tai vaatteista vähän väliä... kuvaketjuja ainakin 1 viikkoon. Ja WM on kaunis :heart:

[QUOTE="vieras";21901430]Marilii on niis sen 80-luvun kuvis jo ihan rupsahtanut :$ Tänäänki levitteli tänne niitä fossiilisia lomakuvia puuhamaasta.[/QUOTE]
Pahoittelen. Jos kuvaketjussa pyydetään kuvia niin niitä voipi laittaa.

[QUOTE="vieras";21901439]No onhan tänne muutkin kuviaan laittanut. Pyydetään mielipiteitä hiuksista tai vaatteista vähän väliä... kuvaketjuja ainakin 1 viikkoon. Ja WM on kaunis :heart:[/QUOTE]
Yhtä kaunis kuin pesukarhu ja leukaperät roikkuu. Parempi kuitenkin olla samaa mieltä hänen kanssaan ettei käy kuin Phoebsille.

[QUOTE="Marilii";21901441]Pahoittelen. Jos kuvaketjussa pyydetään kuvia niin niitä voipi laittaa.[/QUOTE]

Olisit pitänyt siellä naftaliinissä vaan. Melki tuli yrjö niitä katsellessa.

[QUOTE="vieras";21901454]Vaihdevuodet teettää ihmisellä kaikkea. Tulette sen näkemään.[/QUOTE]

Marilii, kirjoittelisit nyt vaan koko ajan sillä omalla nikilläs tähän etkä vaihtelis vieraan ja mariliin välillä ;)

[QUOTE="vieras";21901449]Olisit pitänyt siellä naftaliinissä vaan. Melki tuli yrjö niitä katsellessa.[/QUOTE]
Jos tulee yäkkä niin kannattaa juoda ihan jotain muuta kuin keltasta Jaffaa. Isä sanoi niin ja isä oli lääkäri.

[QUOTE="vieras";21901448]Yhtä kaunis kuin pesukarhu ja leukaperät roikkuu. Parempi kuitenkin olla samaa mieltä hänen kanssaan ettei käy kuin Phoebsille.[/QUOTE]

No en oo kyllä yhtään samaa mieltä sun kans, makuasioita :)

[QUOTE="vieras";21901464]Marilii, kirjoittelisit nyt vaan koko ajan sillä omalla nikilläs tähän etkä vaihtelis vieraan ja mariliin välillä ;)[/QUOTE]
Juu tänne voi varmasti kirjoittaa moni muukin kuin minä. Eikö se kommentin sisältö ole tärkein?

Mikä ihme sinua vaivaa? Lopeta jo niiden kuviesi esittely. Yhtä vanhana pysyt ja tulet vielä vanhenemaankin.

jos en ihan väärin muista niin itse olet muakin vanhempi, ainakin niiden sun nuoruuskuvien perusteella, sen tyyliset hiukset ja vaatteet mitä sulla on niissä kuvissa olivat silloin muotia kun mä olin varhaisnuori...no tosin sä et laitakaan kuvia nykyisestä itsestäsi, ja mä taas en vaivaudu kaivelemaan omia kuviani siltä ajalta kun olin alle 20vee. Ehkä sä et ole muuttunut 30 vuodessa mutta mä olen, MUN ei siis hyödytä laittaa nuoruuskuvia tiskiin

jos en ihan väärin muista niin itse olet muakin vanhempi, ainakin niiden sun nuoruuskuvien perusteella, sen tyyliset hiukset ja vaatteet mitä sulla on niissä kuvissa olivat silloin muotia kun mä olin varhaisnuori...no tosin sä et laitakaan kuvia nykyisestä itsestäsi, ja mä taas en vaivaudu kaivelemaan omia kuviani siltä ajalta kun olin alle 20vee. Ehkä sä et ole muuttunut 30 vuodessa mutta mä olen, MUN ei siis hyödytä laittaa nuoruuskuvia tiskiin
Jos minua tarkoitat niin olen 54-vuotias.

[QUOTE="vieras";21901472]Juu tänne voi varmasti kirjoittaa moni muukin kuin minä. Eikö se kommentin sisältö ole tärkein?[/QUOTE]

No luuletko ettei sinua tunnista vieraidenkin joukosta? Sitä paitsi ketjuun saa kirjoittaa vain yhdellä nimimerkillä. Silloin jo kannattaa päättää sanooko asiansa omalla nimimerkillään vai pysyykö anonyyminä. Eikä niin et anonyyminä ja nimimerkillä.

[QUOTE="vieras";21901432]Sinun kasvonpiirteesi ovat vaan... miten sanoisin? Ilkeän näköiset. Jos tulisit vastaan niin vaihtaisin kadun toiselle puolelle.[/QUOTE]

et ole kyllä ihan ensimmäinen joka noin sanoo, vihaisen näköiseksi mua usein sanotaan, aggressiiviset silmät kuulemma

[QUOTE="Marilii";21901482]Jos minua tarkoitat niin olen 54-vuotias.[/QUOTE]

no ketäs muuta, olin siis oikeassa, olet mua aika paljonkin vanhempi, ja laita nyt säkin kuva nykyisestä itsestäsi, sehän olisi kiinnostavaa nähdä miten nuorelta tai vanhalta sä näytät ikääsi nähden

Yhteistyössä