piinaan teitä vielä kuvillani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks minä istun tässä jaarittelemassa tyhjänpäiväsiä, vaikka mun pitäis olla jo nukkumassa ja huomenna valmistelemassa hautajaisia. Voi huoh, miten ihminen on tyhmä.

Mutta älä huoli, hän on aina vaalea. Saanet olla rauhassa sittenkin.

On ihmisiä, joista on pakko sanoa, että kyseessä on ilkeä ja pahantahtoinen otus ja valitettavasti ko. serkku kuuluu siihen kastiin.

on mulla ollut vaaleatkin hiukset, ei ole kauankaan kun ajattelin vaalentaa hiukset, mutta vielä on pakko kasvattaa noita permiskiharoita ulos, muuten lopputulos on tosi hamppuinen

[QUOTE="vieras";21901623]No eiköhän se ihan hyvin oo riippunu puuhamaa kuvasta päätellen.[/QUOTE]
En minä muuta väitäkään. Silti on mukavampi olla elävien kirjoissa toisin kuin se minulle niin rakas ihminen, joka lauantaina haudataan.

[QUOTE="Marilii";21901650]En minä muuta väitäkään. .[/QUOTE]

Sori nyt vaan marilii, sä väität näyttäväs upeelta ja hemaisevalta. Ja jaksat aina arvostella muiden ulkonäköä vaikka et itse näytä yhtään sen kummemmalta.

[QUOTE="vieras";21901658]Sori nyt vaan marilii, sä väität näyttäväs upeelta ja hemaisevalta. Ja jaksat aina arvostella muiden ulkonäköä vaikka et itse näytä yhtään sen kummemmalta.[/QUOTE]

Marillilla on taipumusta vaihtaa puheenaihetta sopivissa tilanteissa ...

[QUOTE="vieras";21901663]Sinä se olet sitten vittumainen akka. Jos polveen potkasis niin kilo meikkiä tippuis naamasta. Joku pitää aina ottaa hampaisiinsa, muuten ei ole kivaa.[/QUOTE]

Tämänkin sä olisit voinut sanoa omalla nikilläs marilii.

[QUOTE="vieras";21901663]Sinä se olet sitten vittumainen akka. Jos polveen potkasis niin kilo meikkiä tippuis naamasta. Joku pitää aina ottaa hampaisiinsa, muuten ei ole kivaa.[/QUOTE]

niin, se on aina vittumaisuutta kun vastaa samalla mitalla takaisin kahdelle tietylle palstalaiselle jotka AINA suvaitsevat ihan itse aloittaa pään aukomisen...

Jopas tullu ketju yhestä tukasta :popcorn:

Mut juu, musta kiva tuo tukka ylhäällä ja se sivulle laitettu otsis vois sopia mitä joku jo ehotti. Ootkos taas lähössä reissuun? Eikös siulla ollu joku ex sulho briteissä? :heart:

[QUOTE="vieras";21902205]marilii tais kirjoitella myös sillä missi vm.88 nimimerkillä yks päivä, ei voinut olla kukaan muu...[/QUOTE]

1988 Nina Björnström, Miss suomi Minna Rinnetmäki, I perintörinsessa Sari Pääkkönen II perintörinsessa, kukas näistä on mariili :confused:

Jopas tullu ketju yhestä tukasta :popcorn:

Mut juu, musta kiva tuo tukka ylhäällä ja se sivulle laitettu otsis vois sopia mitä joku jo ehotti. Ootkos taas lähössä reissuun? Eikös siulla ollu joku ex sulho briteissä? :heart:

Juup se on menoksi, 40 minuutin päästä pitää lähteä ajamaan lentokentälle...
ja Briteissä on mun ensirakkauteni jonka olen löytänyt uudelleen joku aika sitten, mun mörökölli:heart:, toivon mukaan ei kuitenkaan exä :D

Yhteistyössä