V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos teille kun ootte vastannu..sai mutkin oikeesti ajattelemaan..
Meneeköhän mun haaveet vauvasta kaiken muun yli ja tää olikin se viiminen niitti mikä sai näkemään, että huonokin ja ei-toimiva parisuhde jää kakkoseks kunhan mä saisin sen vauvan...en tiedä..taitaa tosiaan olla miettimisen ja pohdinnan aika..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onko tässä nyt kyseessä siitä,että mä en jaksa miehen oikutteluja vai siitä, että meillä oikeesti menee huonosti..en osaa sanoa..
Ja täytyy myöntää, etten kertaakaan ees aatellu,että mies suuttuis siitä etten meekkään mökille..Mun mielestä se oli hänen valintansa olla mökillä koko lomansa...ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH........
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kyllä eri mieltä miehen reppanuudesta kun sellaista tekstiä mulle taas kerran lateli...
Ehkä tosiaan se tauko tekis ihan hyvää..toisaalta kauhistuttaa koko ajatus tauosta koska miehen kanssa haluan olla...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä ero olisi miehellesikin parempi. Vähän semmoinen olo, että sinä kyykytät sitä, niin kuin huvittaa ja se ei saisi edes vastaan sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin..nyt vaan tuntuu jotenkin vaikeelta alkaa puhumaan ja purkamaan tilannetta...täytyy saada selvitettyä päätä itteni kanssa...
Ja täytyy tosiaan miettiä ollaanko vaan liian erilaisia toisillemme..mä kun haluan käydä kylässä, touhuta ja mennä..Mies taas nauttii rauhassa kotona olosta tai mökillä..Mä taas haluaisin aina paljon ihmisiä ympärilleni...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yainaba, niin me yleensä tehdäänkin, siis tai mies sanoo, ettei oikeesti tarkottanut riidan aikana sanomisiaan ja sit molemmat pyytää anteeks ja itketään ja mietitää miten tyhmiä taas oltiinkaan..
Mutta taustalla myös paljon muuta joita ette tietenkään voi tietää koska ette meitä tunne, mutta esim.mies koko ajan huomauttelee painostani yms. ja haluaisi että laihtuisin ainakin 10kg ennen raskautumista...
toki mä joskus piikittelen hänen ylipainostaa takaisin...
hän ei halua olla yhtää ylimäärästä mun sukulaisten/vanhempien kanssa tekemisissä ja pitää itteään parempana kuin monia mun kavereita kenen kanssa olen paljon..joten ei voida yhdessä tehdä mitään..
Mutta kuinka ollakkaan, että kyllä hänen äidin seurassa pitäisi aina jaksaa olla...tai hänen kavereiden...