Piikitystä...

Mantatyttö82

Aktiivinen jäsen
11.03.2005
1 806
0
36
Tarkistuksessa kun sain lauantaina sen keskenmnenon(rv6). Mulle nyt sitten määrättiin seuraavaan raskauteen minihepariinihoito, eli koko raskauden ajan pistän piikkejä nahan alle. Lääke sisältää siis verta ohentavaa lääkettä. Kalliiksi kuulemma tulee, mutta eipä se auta...teen kaikkeni että meillekkin jo vihdoin 3 epäonnistumisen jälkeen suotaisiin lapsi :ashamed: .
Ihmetyttää vain nuo lääkärien kommentit, kun minä sanoin tällekkin lääkärille, että eikös jo 2keskenmenon ja yhden kohtukuoleman jälkeen pitäisi alkaa tutkimaan, että missä vika niin lääkäri sanoi vain, että ei se niin ihmeellistä ole se 3 keskenmenoa....voi niitä olla enemmänkin ja silti voi onnistua.
Mulla oli tässä raskaudessa( joka nyt siis meni kesken) lääkkeenä disperiini, eikä se auttanut, joten mikseikähän ne voineet määrätä mulle suosiolla heti piikkihoitoa, kun patologian lausunnossa on sanottu, kuinka pahoja hyytymät oli ja vauva kuoli kohtuun. Mutta onneksi nyt tiedän, että saan sen lääkityksen jos ja kun taas raskaaksi tulen :)

Voi, toivotaan että se "piikityshoito" tekee tehtävänsä. Noista lääkäreistä.. Kai ne on osa nähneet niin paljon ja ovat niin rutinoituneita siihen hommaan etteivät pidä kolmea keskenmenoa tavallaan isona asiana, se suru vaan on niin henkilökohtainen asia ja varmaankin myös huoli siitä että mitä jos ei onnistu millään.. :/ Mutta älkää lannistuko, mä todella toivon teille kaikkea hyvää!! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 21:40 ilonpisara kirjoitti:
Voi, toivotaan että se "piikityshoito" tekee tehtävänsä. Noista lääkäreistä.. Kai ne on osa nähneet niin paljon ja ovat niin rutinoituneita siihen hommaan etteivät pidä kolmea keskenmenoa tavallaan isona asiana, se suru vaan on niin henkilökohtainen asia ja varmaankin myös huoli siitä että mitä jos ei onnistu millään.. :/ Mutta älkää lannistuko, mä todella toivon teille kaikkea hyvää!! :)
KIITOS :hug: =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 22:50 ÄitiMaa kirjoitti:
millä annoksella fragminit määrättiin? itse oon pistäny raskausaikana niitä, tosin vain lopussa 36 viikolta lähtien...
Mulle puhuttiin jostain klexanesta. En tiedä annoksista vielä kun se selviää sitten kun tulen taas raskaaksi. Mulle se aloitetaan kuulemma heti kun testi näyttää positiivista ja loppuun asti piikitän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:47 sussu82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 22:50 ÄitiMaa kirjoitti:
millä annoksella fragminit määrättiin? itse oon pistäny raskausaikana niitä, tosin vain lopussa 36 viikolta lähtien...
Mulle puhuttiin jostain klexanesta. En tiedä annoksista vielä kun se selviää sitten kun tulen taas raskaaksi. Mulle se aloitetaan kuulemma heti kun testi näyttää positiivista ja loppuun asti piikitän.

mä koin sen jatkuvan pistämisen kovin rasittavana ja sillä selvisin et ajattelin et pienellä vaivalla on korvattavista suuri suru. lykkyä sulle, toivottavasti plussaat pian ja raskaus etenisi hienosti loppuun asti :)

lohduttava sana sinulle,että ystäväpiirissämme oli keskenmenoja useita peräikkäin.aloitti piikitykset heti raskaustestin näytettyä plussaa.Ja nyt onnellisesti rv 36 menossa =)
toivottavasti sinulle käy samoin :flower: :flower:

Yhteistyössä