Hei,
Täällähän minä - itseasiassa ekaa kertaa sitten vauvojen syntymän.
Meille syntyi tyttö ja poika tammikuun puolivälissä, RV 34 tasan. Tulivat ennenaikaisesti kaikesta estelystä, vuodelevosta (olin sairaalassakin jokusen viikon) yms. huolimatta. Voivat kuitenkin hyvin, painoivat 2,5 kiloa (pituus n. 46 cm) ja keskolassa asuivat pari viikkoa syntymän jälkeen. Syömisen opettelu oli tosi vaikeaa molemmille - ja niiden ongelmien kanssa painiskeltiin myös kotona. Nyt ruokailut sujuvat jo, ja ovat oppineet tissille joten minä olen päässyt lypsämisestä.
Tää aika vauvojen kanssa on ollut aivan ihanaa, ja en ole kokenut
yhtään sen rankemmaksi kuin yhdenkään vauvan kanssa. Joten musta kaikki pelottelut kaksosuuden rankkuudesta on tuulesta temmattua. Ja oma asennehan vaikuttaa suuresti myös.
Nyt mulla on tällaiset 55 senttiset ja n. 5 kg pienokaiset täällä

hulinaa riittää kera neljän lapsen.
Laitapa YV:tä jos on jotain eritysitä, mitä haluat tietää..