Entinen "vauvakuume mutta ei vielä"-poppoo!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan hyvää kuuluu! :) Tyttö täyttää kohta jo 10kk! :heart: Ja meinaa vähän vauvakuumetta pukata välillä... :whistle: :D Että kaipa sitä tänne vauvakuume-puolelle kohta siirrytään... B)
En tajuu noist kerhojutuista mitää... :/
 

Yhteistyössä