M mimmmi Jäsen 08.10.2009 56 0 6 09.10.2009 #1 Oletteko täällä vielä!? Talvicci ym.! Ois kiva kuulla miten teillä menee ja onko uusia vauvautumisia!
Oletteko täällä vielä!? Talvicci ym.! Ois kiva kuulla miten teillä menee ja onko uusia vauvautumisia!
sonja R Jäsen 08.03.2007 395 0 16 09.10.2009 #2 moi! Joskus vähän kirjottelin kyseisessä pinossa. la olis nyt tälle kolmoselle 4.11 Mitäs itselles kuuluu?
moi! Joskus vähän kirjottelin kyseisessä pinossa. la olis nyt tälle kolmoselle 4.11 Mitäs itselles kuuluu?
K kukkaiskeiju Aktiivinen jäsen 03.12.2007 1 611 0 36 10.10.2009 #3 ollaan melkein kaikki kerhon puolella nykyään. hakekaa laalan nimellä niin kerho löytyy sieltä.
M mimmmi Jäsen 08.10.2009 56 0 6 13.10.2009 #4 Ihan hyvää kuuluu! Tyttö täyttää kohta jo 10kk! :heart: Ja meinaa vähän vauvakuumetta pukata välillä... Että kaipa sitä tänne vauvakuume-puolelle kohta siirrytään... B) En tajuu noist kerhojutuista mitää... :/
Ihan hyvää kuuluu! Tyttö täyttää kohta jo 10kk! :heart: Ja meinaa vähän vauvakuumetta pukata välillä... Että kaipa sitä tänne vauvakuume-puolelle kohta siirrytään... B) En tajuu noist kerhojutuista mitää... :/
M mimmmi Jäsen 08.10.2009 56 0 6 13.10.2009 #5 pitää vielä lisätä että entinen nikki oli alunperin miina- ja sitte pikku87!..
T Talvicci Aktiivinen jäsen 19.04.2007 2 602 0 36 13.01.2010 #6 Minäki täällä :wave: Poika synty 17.10.2009 :heart: mimmmi Pistä yv:tä Laalalle tuosta kerhosta :wave: Olis mukava saaha vanhaa porukkaa takasin sinne :wave: *Talvicci*
Minäki täällä :wave: Poika synty 17.10.2009 :heart: mimmmi Pistä yv:tä Laalalle tuosta kerhosta :wave: Olis mukava saaha vanhaa porukkaa takasin sinne :wave: *Talvicci*