Itse kuulun niihin, joita huvittaa aina tai alkaa haluttamaan, jos (oma) mies tekee aloitteen vaikken juuri sitä ennen ajatellutkaan ""sillä tavalla"". En kuitenkaan suostuisi seksiin, jos mua ei huvittaisi, mutta minkäs teet, kun aina alkaa himottamaan
Ihmettelen, että ap ei ajattele asiaa ollenkaan naisen kannalta. Onko siis ollenkaan nainen?
Eli jos naista haluttaa, mutta miestä ei, niin eikö miehenkin pitäisi tyydyttää nainen aina, jotta naisella olisi parempi mieli?
Kuka puhui, että siihen tarvitaan aina munaa? Jos miehellä ei seiso, onhan niitä sormia, leluja ja vaikka mitä mielikuvitus keksiikin.
Tämä vaan johtaisi siihen, että sitten parisuhteessa toisen pitäisi aina antaa, jos toinen haluaa ja sehän ei sekään sovi kaikille...
Olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa on jotain riitaa, niin kumpaakaan ei tarvitse huvittaa seksi ja silloin on toisen turha vaatia toiselta yhtään mitään. Pitäisi ensin selvittää se, mikä mättää ja kokeilla sitten, josko toinen lämpenisi.
Jos esim. nainen on loukkaantunut miehen uskottomuudesta, voin hyvin kuvitella, ettei seksi miehen kanssa onnistu mitenkään, kun ei vain haluta...
Se ei toimi, että mies haluaa ja nainen antaisi vain sen takia, että ""miehen ei pitäisi jäädä ilman, koska nainen voi aina mennä mukaan"". Jos naista etoo, eikä hän kiihotu, niin se näkyy jo liukkaudessa ja onko sitten kenelläkään kivaa ?