Pihtaaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minä ymmärrä miksi miehen pitää jäädä ilman, jos vaimoa ei sillähetkellä huvita. En ymmärrä, miksi sitä ei silti voisi mennä mukaan.

Ja usein käykin niin, että siinä seksin aikana vaimokin innostuu ja on lopuksi hyvinkin tyytyväinen.

Joskus kun mua ei hirveesti huvita mutta vaistoan että mies olis sillä tuulella on kaikkein helponta tehdä itse aloite seksiin. Ottaa heppi suukäsittelyyn ja hypätä lopuksi ratsaille, ei siinä kauaa mene ja tykkää taatusti. Minä taas joskus innostun mukana ja saattaa olla parasta seksiä pitkään aikaan.

Hyvä esimerkki vastuulisesta toiminnasta parisuhteessa! Käytän tätä esimerkkinä seuraavassa opetustilanteessa, kun pidä alaan liittyvää oppituntia nuorille juuri valmistuville opiskelijoille.

Itse kuulun niihin, joita huvittaa aina tai alkaa haluttamaan, jos (oma) mies tekee aloitteen vaikken juuri sitä ennen ajatellutkaan ""sillä tavalla"". En kuitenkaan suostuisi seksiin, jos mua ei huvittaisi, mutta minkäs teet, kun aina alkaa himottamaan :)

Ihmettelen, että ap ei ajattele asiaa ollenkaan naisen kannalta. Onko siis ollenkaan nainen?

Eli jos naista haluttaa, mutta miestä ei, niin eikö miehenkin pitäisi tyydyttää nainen aina, jotta naisella olisi parempi mieli?

Kuka puhui, että siihen tarvitaan aina munaa? Jos miehellä ei seiso, onhan niitä sormia, leluja ja vaikka mitä mielikuvitus keksiikin.

Tämä vaan johtaisi siihen, että sitten parisuhteessa toisen pitäisi aina antaa, jos toinen haluaa ja sehän ei sekään sovi kaikille...

Olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa on jotain riitaa, niin kumpaakaan ei tarvitse huvittaa seksi ja silloin on toisen turha vaatia toiselta yhtään mitään. Pitäisi ensin selvittää se, mikä mättää ja kokeilla sitten, josko toinen lämpenisi.

Jos esim. nainen on loukkaantunut miehen uskottomuudesta, voin hyvin kuvitella, ettei seksi miehen kanssa onnistu mitenkään, kun ei vain haluta...

Se ei toimi, että mies haluaa ja nainen antaisi vain sen takia, että ""miehen ei pitäisi jäädä ilman, koska nainen voi aina mennä mukaan"". Jos naista etoo, eikä hän kiihotu, niin se näkyy jo liukkaudessa ja onko sitten kenelläkään kivaa ?

En halua, koska se on mielikuvituksetonta puurtamista eikä mies ymmärrä miten minua käsitellään, vaikka rautalangasta olen yrittänyt vääntää.

Jos mies olisi todella halukas, himoitsisi ja näyttäisi sen eikä aina pelleislisi ja esittelisi kaluaan voisin ehkä vielä joskus suostuakin.

Takana 2v selibaattia. Tai no.. siis 2v ilman että me kaksi yhdessä mitään..

""yks""
Olen itse nainen ja kuulun tuohon samaan ryhmään kuin sinä, että yleensä rupeaa haluttamaan kunhan homma etenee.

Hyvin varhaisessa vaiheessa liittoani päätin, että minä en muuten ole sitten se akka joka pihtaa. Joka kerta kun mies on ollut halukas, niin olen lähtenyt leikkiin mukaan. Ja kuten jo tuossa aiemmin kerroin, useimmiten leikki on päättynyt myös minun orgasmiin.

En ole kärsinyt, en henkisesti vammautunut, itsetuntoni ei ole romahtanut viakka olen miehelleni antanutkin - vaikkei joka kerta niin mieli olisi tehnytkään. Liekö sitten sen seuraus, mutta olen saanut nukahtaa onnellisen, tyytyväisen miehen viereen. Ja se jos mikä tekee myös minut onnelliseksi.

Tästä ap herääkin toinen kysymys :)

Saatko sinä aina mieheltäsi halutessasi ?

... tätä ajoin yleisellä tasolla takaa tuolla pitkällä selostuksellani, että toimiiko suhde myös molemmin päin...

... niin sen pitäisi olla :)

Jos mies on mukava, ihana, luotettava, jne. niin tottahan selaiselle mielellään antaa, enkä edes ajatellut, että sellaisesta voisi kuvitella tulevan varsinkaan mitään itsetunnon romahduksia - päinvastoin :)

Omalla kohdallani (tasa-arvon kannattajana) olen sitä mieltä, että miehenkään ei pidä pihdata. Sekin käy, että toista ei aina haluta, mutta yleisesti ottaen suhteen osapuolilla tulisi olla samankaltaiset seksihalut.

Se on vaan niin, että naiset ajattelee, että kun kaikki muu mnee hyvin, niin sitten seksielämäkin luistaa, mutta miehet ajattelee, että kun seksi luistaa, niin kaikki muukin mënee ok. Löydä siitä sitten kultainen keskitie...