Pihtaaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No itse asiassa haluan seksiä puolisoni kanssa, mutta jos en haluaisi niin ei kai siihen mitään muuta syytä olisi kuin, että ei vaan tee mieli seksiä.

Mitä oikein haet takaa kysymykselläsi? Koska se aiheuttaa ihottumaa..? koska hengästyn pahasti ja saan astmakohtauksen..?

Vähän sama, kun joku sanois ettei tykkää maksalaatikosta:
-Miksi et tykkää maksalaatikosta?

Kysymykseni oli ehkä turhan töksähtävästi asetettu.

Halusin vain kysyä - heiltä, jotka kieltäytyvät seksistä puolisonsa kanssa - että miksi niin tekevät? Vaikka tietävät, että heidän miehensä haluaa heitä. Jos ei millään huvita, niin haittaako se mitään, että vain tylsästi ANTAA.

Ja esitin kysymykseni naisille.

On naisia, joille seksi ei maistu siksi, että parisuhde ei ole tunnepuolelta kunnossa. Miehet voisivat tähän asiaan hieman kiinnittää huomiota eikä pitää vaimoa itsestäänselvyytenä.

Vaikka suhde on kaikin puoli kunnossa, niin silti on joskus päiviä että kerta kaikkiaan ei vain tee mieli seksiä. Väsyttää, huono päivä töissä, kenkuttaa, se tietty aikaa kuusta Ei siihen sen kummempia selityksiä varmaan ole. Eihän kaikilla miehilläkään koko aikaa haluta, vai haluttaako muka?!

Ja minä valitan, että mies ei anna. Aina on väsynyt. Ja totuus on se, että salarakkaita ei ole vaan ruuti menee älyttömään työn tekemiseen. Ja jos kerran antaa niin se on sitten vartin keikka ja seuraavaa kertaa saa odottaa vähintään viikon.

Hitto, taidan hankkia salarakkaan... Tai ei, vaihdan koko miehen...

Tottakai jokaista joskus väsyttää, jurppii, pännii, ei huvita. Mutta entä jos sitä miestä silti silloin huvittaa! Pitääkö hänen jäädä saamatta vain siksi, että naista ei huvita.

Haittaako se mitään, että juuri silloin nainen ei saakaan siitä aktista mitään, mutta mies kaipaamansa tyydytyksen. Ja on ehkä mukavampi mies ainakin jonkun aikaa.

Tunnepuoli menee hyvin äkkiä takalukkoon jos seksi loppuu ja kaikki hellyydenosoitukset tulkitaan seksin vonkaamiseksi. Siitä tulee itseään kiihdyttävä kierre ja pian on koko homma karilla.

Entäs sitten, kun mies on se, joka pihtaa. Pitääkö naisen jäädä saamatta vain koska miestä ei huvita?

Helppohan se naisen on olla seksissä osallisena, vaikkei nappaa - liukastusvoidetta peliin vaan, mutta milläs haluttomalla miehellä saa seisomaan???

Dildohan se tässä auttaa, joten ihan sama se on miehenkin sitten hankkia tekotussu kaappiin ja runkata siihen mieluummin kuin haluttomaan puolisoon.

On totta, että pihtaava mies on naisen kannalta isompi ongelma. Mies kun ei pysty seksiin vaikkei huvittaisikaan, kuten nainen pystyy.

Itse olen sitä mieltä, että jos syynä ei ole sairaus, kivut tms. niin kyllä naisen pitäisi puolisoollen antaa. Kokemuksesta voin sanoa, että ei se akti kiihkottoman puolison kanssa kuitenkaan kovin pitkään kestä. Joten ei sitä ""kidutusta"" naiselle tule kun muutaman minuutti.

Ja ensi kerralla voi olla vaimollakin jo ihan erilainen fiilis...

Ihan uteliaisuuttani vaan kysyn, miten te määrittelette ""pihtaamisen""? Onko siitä kyse vain silloin kun järjestelmällisesti kerta toisensa jälkeen jonkin tekosyyn varjolla kieltäytyy seksistä puolison kanssa vai onko sekin jo pihtaamista että joskus harvoin ei vain halua seksiä? Minun mielestäni jälkimmäinen noista ei vielä ole pihtaamista. Minä en edellytä mieheltäni, että hänen väkipakolla (vaikka esim. vähän kipeänä tai hirvittävän väsyneenä tai muuten vain huonotuulisena) täytyy tyydyttää minun himoni ja tiedän että sama toimii myös toisinpäin.

Sen ainoan kerran - yli viidentoista vuoden aikana - kun olen pihdannut, syynä oli se, että mieheni satutti minua tarkoituksella ja harkitusti. En halunnut hänen koskevan minuun millään tavalla ennen kuin voin taas luottaa, että hän ei käytä fyysistä voimaansa väärin.
Silloinkaan en käyttänyt pihtausta tietoisesti rangaistuksena miehelleni, vaan itsellenikin oli yllätys, kuinka paljon reagoin ja seksihaluni katosivat täydellisesti. Kun asia oli selvitetty, seksihalunikin palasivat takaisin.

Ja selvyyden vuoksi, kysymys ei ollut mistään rajusta perheväkivallasta vaan hyvin paljon pienemmästä asiasta. Minä vaan en näköjään siedä pakottamista.

Joo, nää on monimutkaisia asioita molemmin puolin. Olen kuitenkin sitä mieltä, että halutonkin nainen muuttuu halukkaaksi, jos mies tosissaan haluaa suhteeseen panostaa ja osaa vaimoansa käsitellä. Jos nainen joutuu vuosikausia antamaan ja saa palkaksi antamisen ilon, niin taatusti seksi alkaa maistuu puulle.

Noinkin saattaa käydä, mutta jos puoliso ei anna kuin kerran pari vuodessa, niin eipä siinä kukaan pysty kauheasti panostamaan.
Toisaalta tuollaisesta päästään äkkiä kiristämiseen, eli seksiä saa palkinnoksi puolison miellyttämisestä.

Pitää jäädä ilman silloin jos toista ei juuri sillä hetkellä huvita. Et voi matkustaa bussilla jos bussit eivät enää kulje ja kuskit haluavat nukkua yöllä, et voi leikkiä naapurin Matin kanssa jos Matti ei halua, et voi lähteä Hannan kanssa lomalle jos Hanna ei halua etkä voi harrastaa seksiä puolisosi kanssa jos hän ei halua. Miksi sinulle pitäisi säälistä kenenkään antaa periksi yhtään missään asiassa. Kuoletko jos et saa aina juuri sitä mitä itse haluat?

Jos naapurin Mattia ei huvita leikkiä niin haetaan Kalle ulos. Jos tarvitsee päästä mutta bussi ei kulje niin maksetaan taksi. Jos vaimoa ei taaskaan huvita seksi niin lähdetään huoriin?

Silloinhan kaikkien elämästä vasta kivaa tulisi jos ei tehtäisi mitään mikä ei just sillä hetkellä satu huvittamaan. Yhdessä asuessa nyt vain olisi paras ottaa toisenkin tarpeet hiukan huomioon ja joustaa.

En kyllä tarkoita puolison miellyttämistä vaan ihan tavallista normaalia huomioimista. Miellyttäminen saa minut kananlihalle. Jos mies auttaisi arjen pyörityksessä ja näyttäisi teoillaan vaimolle, että rakastaa häntä ja että vaimo on tärkeä hänelle muutenkin kuin seksiasioissa. Kommunikointi sujuisi ja puhuttaisiin muutakin kuin pari kolme minuuttia viikossa. Olisi muutakin yhdessäoloa kuin seksi. Ja vähän sitä romantiikkaa joskus.

Kieltämättä varmaan vaikea alkaa huomioimaan, kun seksiä on noinkin harvakseltaan, mutta toisen on se aloite tehtävä, jos suhteen haluaa säilyttää ja jos vaimo kärsii ja on väsynyt siitä, että joutuu yksin vastaamaan kaikesta ja mies on kuin ""lapsi"" liitossa ja antaa vaimon huolehtia kaikesta, niin ehkä miehen kannattaisi herätä ensimmäisenä. Monet naiset travitsevat paljon hellyyttä. Ei se ehkä muuta mitään, mutta ei tämä nykytilannekkaan varmasti itsekseen parane.

Siksi, että haluan ensin saada sukupuolitaututestien tulokset jotta voin olla varma etten tartuta mieheeni mitään. (ts. ettei käy käry) Olin nimittäin vähän lomailemassa tuossa taannoin.

Mä olen kyllästynyt siihen, että mies tyydyttää itsensä minuun, enkä itse saa siitä mitään. Sitä paitsi se kestääkin liian kauan. Kukahan on keksinyt myytin että mies voisi tulla muutamassa minuutissa, tai edes muutamassa kymmenessä minuutissa. Kyllä miehetkin ovat yksilöitä, siinä missä naisetkin. Joillakin se vain kestää. Seksiä mä silti haluan, en vain oman mieheni kanssa.

Jos on tuollainen tilanne, niin kannattaa mennä juttelemaan vaikka perheneuvolaan. Saattaa hyvin olla, että mies ei ryhdy toimeen jos vaimo on aina hoitanut kaiken eikä osoita muulla kuin pihtaamisella että ukkokin saisi ryhtyä toimiin.

Miehet ei todellakaan ole ajatustenlukijoita.

Siotäpaitsi, jos hommat pitää aina hoitaa niinkuin vaimo tahtoo niin hyvin äkkiä käy niin että vaimo saa sitten hoitaa ne ihan itse.

Miehelle ei sälis kelpaa, vaan aina täytyy olla täysillä mukana. Mieluummin se katsoo leffan ja runkkaa kuin käyttää minua kassien tyhjennykseen.

Me ollaan puhuttu entisten suhteittemme pihtaamis-vonkaamis -kierteet läpi, ja tultu siihen tulokseen, että jos/kun meidän suhteessa alkaa esiintyä pihtaamista kummalta tahansa, on aika lopettaa suhde. Siinä vaiheessa kun on jo moni muukin asia pielessä.