Pihan kivetys/laatoitus

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Meillä sekä asvaltti sekä laatoitus,liki 50-50.Mies laittoi itse,laatojen hintoja en tiedä tällä hetkellä ja niitäkin kun niin montaa näköä ja kokoa.
Plus 50-50 laatta tarvii pohjan yms. ihan eri tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Meillä sekä asvaltti sekä laatoitus,liki 50-50.Mies laittoi itse,laatojen hintoja en tiedä tällä hetkellä ja niitäkin kun niin montaa näköä ja kokoa.
ei sulla kuvaa olisi? Mä en oikeen muutakaan keksi kun kivetyksen ja pakkohan tuo on korjata toi piha. Edellinen omistaja vähän korjaillu asvalttia joskus betonilla :| Joka tapauksessa siis vaikka mitä laittaisi niin on tuo vanha piikattava pois. ja kyllähän se kalliiksi tulee. Ei voi mitään.
 
no
Kiveys on helppo tehdä itse. Tärkeää on, että perustat sen ohjeen mukaan ja teet kaadot oikein. Sitten vain suunnittelemaan minkälaisen haluaa. Itse mm. viime kesänä tein tutulle mustasta pesinnekivestä ja sitä yhdistin pieneen laattaan 30 x 30 joka oli karelia värityksellä. Hyvä tuli ja aikaa meni se pari viikkoa koko juttuun, kun samalla kierrettiin talo kivillä. Käy tällä sivulla. Sieltä löytyy hyviä ideoita ladontamalleiksi. http://www.pihakivi.com/fi/K%c3%a4ytt%c3%b6kohteet/Ohjeet/Ladontamallit/
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kiveys on helppo tehdä itse. Tärkeää on, että perustat sen ohjeen mukaan ja teet kaadot oikein. Sitten vain suunnittelemaan minkälaisen haluaa. Itse mm. viime kesänä tein tutulle mustasta pesinnekivestä ja sitä yhdistin pieneen laattaan 30 x 30 joka oli karelia värityksellä. Hyvä tuli ja aikaa meni se pari viikkoa koko juttuun, kun samalla kierrettiin talo kivillä. Käy tällä sivulla. Sieltä löytyy hyviä ideoita ladontamalleiksi. http://www.pihakivi.com/fi/K%c3%a4ytt%c3%b6kohteet/Ohjeet/Ladontamallit/
Kiitos!! Paljonko sun tutulle tuli yhteensä sitä pinta-alaa? Paljonko tuli maksamaan? Siis suurinpiirtein :) ? Tuo sivusto oli tosi hyvä,lisäsin suosikeihin jotta saan isännälle näyttää =)
 

Yhteistyössä