pienten valitusten pino, kun joku pikkuasia ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
pinotaan tähän kaikki pikkujutut jotka rassaa niin ei tarvii omia alotuksia tehdä ja perskärpäsetkin pääsee helpommalla kun voi vittuilla samaan ketjuun :D :D :D

mä alotan;
mua ärsyttää suunnattomasti että mun mies ei tajua viedä mua elokuviin ja ulos syömään.
olen kaks kuukautta vihjaillu ja kolmasti suoraan sanonu et vie mut ulos ja ei vie.
riapoo niin maan prkeleesti että lähden kohta yksin.

seuraava? :D

Tää on oikeestaa aika isokin asia, mut koko tää paikkakunta vituttaa. Ei maha mittää, tekis mieli huutaa megafoonilla kaikille tän kylän immeisille että haistakaapas muuten pitkä paska.

minua ärsyttää kun ihmiset laittavat vessapaperin pidikkeeseen väärin päin. samoin se kun jauhelihapaketit eivät ikinä avaudu nätisti vaan se muovi menee repaleiseksi.

Mua ärsyttää oma itteni meikäläinen. Tässä tilanteessa ei voi oikeen tehäkkään mitään muutaku elää ittesä kanssa :D

Ehkä? :D

Perkele ku osaan olla vaikee ja huonon itsetunnon omaava marttyyri.

Kirjoitin googleen että ärsyttää ja tuli tämä ketju. :)

Ärsyttää suunnattomasti että miesystäväni on niin pirun tarkka liian monesta asiasta ja se että hän kysyy mielipidettäni johonkin asiaan, esim. remonttiinsa (emme asu yhdessä) ja koskaan ikinä never hän ei tee niin kuin minä ehdotan. Että voi raivostuttaa! En halua enään edes auttaa remontissa enkä puhua siitä koska hänen pikkutarkkuus ja asioiden vaikeaksi tekeminen raivostuttaa. Omapahan on remonttinsa ja kotinsa mutta olkoon kysymättä jos tekee joka tapauksessa niin kuin itse haluaa tai joku hänen ystävänsä ehdottaa. Ei minulla kuitenkaan niin huono maku ole!

Muuten ihana ja mukava ja huomioiva ihminen mutta välillä tekisi mieli kuristaa joko hänet tai itseni.

Huh! :D

Mua ärsytti just äsken puhtaita pyykkejä kaappiin laittaessani se, että avomieheni laittaa pyyhkeet väärin (siis eri tavalla kuin minä) kaappiin. No... pitäis vissiin olla onnellinen, että ylipäätään viikkaa pyykkejä :)

No minnuu ärsyttää tällä hetkellä poikakissa,joka aloittaa lähes joka yö tai aikaisin aamulla kolistelemaan keittiössä,rämpyttää jääkaapin alaosaa,avaa kaapinoven ja alimmaisen laatikon.:)

Mua ärsyttää kun kävin Tiimarissa ostaas rairuohoo ja ostin samalla kakkuvuoan.

Helvata. Piti ostaa pelkää rairuohoa.
Mut se on kiva vuoka. ;)

Jos se mahtuis jonneen. Jos sillä tekis jotain oikeeesti.