vieras
Tähän iso PEESI! Mun 1,5v rakastaa pyykin lajittelua ja ripustamista, imurointia yms. Olen ihan pienestä asti ottanut muksun mukaan kaikkiin kotihommiin. Hidastahan se on, mutta toinen nauttii kun saa olla mukana tekemässä jotain mitä ÄITIKIN tekee. Ruokaa laittaessa muksu on vieressä syöttötuolissa, edessään leikkuulauta, puuveitsi ja peruna/porkkana/kurkku tms. Toki rokatessa useimmiten hiukan roiskuu, mutta haitanneeko tuo?Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Varmaan kysymys nykyaikana kasvavasta ilmiöstä. Äidit luulee että heidän täytyy kotona ollessaan koko ajan keskittyä lapseen ja hänen kehittämiseen ja holhoamiseen. Hehän ovat kotona LASTEN takia. Lapset on kaiken keskipiste ja lähtökohta. Istutaan päivät pitkät lattialla viihdyttämässä tyytymättömiä tenavia jotka luultavasti ovat yhtä tylsistyneitä kuin äiditkin. Kun vaan otetaan lapset mukaan kotitöihin tekemään ITSE niin varmaan tuokin turhautumisesta johtuvs kitinä vähenisi. Lapsi rakastaa oppia AIKUISTEN juttuja ja olla hyödyksi!!! Mitähän sitä itse ajattelisi jos päivät pitkät istuisi lelujen keskellä. Ei tarvitsisi tehdä mitään, kukaan ei tarvitsisi/ haluaisi sinun apua kun vaan hidastat hommia, joutuisit eristetyksi omaan "leluparatiisiisi" ja kaikki vaan istuisivat vieressäsi hymyillen ja haukotellen.