V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:meillä vajaa 4vee on noin 94 ja 13 kiloo... oon ite 168 ja paino jätettääköön sanomatta,..isä on varmaan joku 172..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:meillä vajaa 4vee on noin 94 ja 13 kiloo... oon ite 168 ja paino jätettääköön sanomatta,..isä on varmaan joku 172..
![]()
ollanko teidän neuvolassa huolissaan tuosta pituudesta kun meillä "väläytelty" jatkotutkimuksia ? lapsi 98cm ja 18kg itse olemme minä 160cm ja mies n.168cm
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:101cm ja 14kg. Eikös se mee niin, että jos kasvu pysähtyy tai hidastuu yhtäkkiä, niin asiaa tutkitaan. Jos kasvaa tasaisesti omalla käyrällään, niin sitten lapsi on vain pienikokoinen. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:meillä vajaa 4vee on noin 94 ja 13 kiloo... oon ite 168 ja paino jätettääköön sanomatta,..isä on varmaan joku 172..
![]()
ollanko teidän neuvolassa huolissaan tuosta pituudesta kun meillä "väläytelty" jatkotutkimuksia ? lapsi 98cm ja 18kg itse olemme minä 160cm ja mies n.168cm
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:meillä vajaa 4vee on noin 94 ja 13 kiloo... oon ite 168 ja paino jätettääköön sanomatta,..isä on varmaan joku 172..
![]()
ei olla oltu huolissaan juurikaan..omalla käyrällään menee.. 3,5-vuotiaana käytiin neuvolassa tarkistamassa että käyrällä on pysynyt.. ja nyt parin kuukauden päästä sitten 4-vuotisneuvola... oli syntyessäänkin hentoinen.. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja säkkipimee:ei meillä nyt hirveän pieni ole mut tytön 4v mitat 108cm ja 22kg. itse olen 160cm ja mies 188cm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:meillä vajaa 4vee on noin 94 ja 13 kiloo... oon ite 168 ja paino jätettääköön sanomatta,..isä on varmaan joku 172..
![]()
täh meillä on saman pituinen 4½ v kuin teillä tuo 4v, eikä mitääntutkimuksia ole väläytelty, vaikka olemme molemmat lähes 10 sm pitempiä kuin te. Mies noin 178, minä 167.
Tehän olette lyhyitä itsekin molemmat. Miksi ihmeessä aivan turhaan tutkimuksiin.?
Alkuperäinen kirjoittaja rv30:Et kysynyt tätä, mutta juuri eilen totesin miehelle että meidän 4v poika on samankokoinen mitä minä 6 vuotiaana. Sitten katsoin miehen vanhoja papereita ja totesin miehenkin olleen muutaman sentin lyhyempi samanikäisenä.
Mutta meillä siis 4v poika 116cm ja 17kg.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja säkkipimee:ei meillä nyt hirveän pieni ole mut tytön 4v mitat 108cm ja 22kg. itse olen 160cm ja mies 188cm
täh. Teillä on valtavan iso ja painava tyttö...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä sitten kasvu hidastunut, vai miksi pitäisi tutkia, kun olette noin lyhyitä ihmisiä molemmat vanhemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä sitten kasvu hidastunut, vai miksi pitäisi tutkia, kun olette noin lyhyitä ihmisiä molemmat vanhemmat?
ensin painoa oli liikaa jonka takia kävimme punnituksissa, sitten ollaankin tarkkailtu enemmän pituutta kun on hieman "pudonnut" käyrältä jolla aikaisemmin oli (ilmeisesti siis pituuskasvua ei tule tarpeeksi)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä sitten kasvu hidastunut, vai miksi pitäisi tutkia, kun olette noin lyhyitä ihmisiä molemmat vanhemmat?
ensin painoa oli liikaa jonka takia kävimme punnituksissa, sitten ollaankin tarkkailtu enemmän pituutta kun on hieman "pudonnut" käyrältä jolla aikaisemmin oli (ilmeisesti siis pituuskasvua ei tule tarpeeksi)