neiti painaa 9520gr ja pituutta 74,6 cm.Täyttää vuoden 22.06.Mielelläni kuulisin minkäkokoisia 1 vuotiaita teillä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis täh!!?
meillä poika on 9kk ja 8kk neuvolassa oli 79cm ja 9,5kg![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:minkäkokoisia noi yli 80cm 1v:set ovat nykyään ja minkäikäisiä?
mun vanhin tyttö nyt 6v ja on 130cm ja painaa 30kg.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis täh!!?
![]()
et oo ikinä nähnyt eri kokoisia lapsia? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis täh!!?
![]()
olen,en nyt vaan oo tullu ajatelleeksi että poika olis iso ikäsekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis täh!!?
![]()
ei se välttämättä tarkoita että kasvais tota vauhtia kauan...noi kasvuspurtit ovat niin yksilöllisiä. mutta taitaa se olla aika iso ikäiseskeen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis täh!!?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja henna:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis täh!!?
![]()
Mun poika on nyt 11kk ja 10kk neuvolassa oli 10kg ja 78,5cm. En oo myöskään aatellu että ois mitenkään iso. Meidän pojalla on motorinen kehitys ollut vähän hitaampaa ja musta tuntuu että kaikki leikkipuistoissa yms. tuijottaa kun poika ei vielä kävele (oppi juuri konttaamaan). Monet paljon paljon pienemmät kävelee. Sitä on niin vaikee arvioida lasten ikää koon perusteella.