Pienoinen pettymys (rakenneultrasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pessi

Aktiivinen jäsen
12.06.2007
18 535
1
36
Kävin tänään rakenne-uä:ssä. Kaikki vaikuttaisi olevan ok, mistä olen iloinen ja kiitollinen (että turha kenenkään tarttua siihen).

Vime raskaudessa kävimme eräällä mieslääkärillä, johon emme olleet alkuunkaan tyytyväisiä. Tällä kertaa päätin, etten missään nimessä halua tämän kyseisen lääkärin kanssa asioida.

Tässä kaupungissa tehdään kahdessa paikassa noita ultrauksia. Aina mentävä yksityiselle, sillä kaupunki ei tarjoa vielä(kään). Valitsin tarkoituksella sen toisen lääkärikeskuksen, jotta välttyisin siltä tiettyltä lääkäriltä.

No kappas, eikös se sama herra siellä ovella odottanut. Meinasin jo kääntyä takaisin.

Tämä lääkäri ei mukamas taaskaan nähnyt sukupuolta, vaikka 4D:llä tiiraili, sama juttu oli viimeksi. Enpä tunne ketään muuta joka ei olisi saanut sukupuolta tietoonsa 4D-käynnillä :whistle:
En myöskään saanut ainuttakaan kuvaa mukaani. Dvd:n kyllä, joka ei kuulemma dvd-soittimella toimi, vaan tietokoneella pitäisi katsoa. Noh, enpä saanut ainakaan tällä meidän koneella sitä toimimaan.

On kyllä fiilis että olen ihan turhasta maksanut. V*tuttaa.

Jospa sitä ei oikeasti näkynyt, jos olis näkynyt niin olisithan itsekin sen voinut siitä katsoa ja nähdä.
Itse kävin 4D ultrassa ja ekalla kertaa ei tosiaan selvästi näkynyt mutta jo kolmen viikon päästä rv21 näkyi todella selvästi. Tosin silloinkin piti vaikka miten koittaa sitä ultrausta kun aina oli väärin päin ja piilotteli paikkojansa.

Pitäisi varmaan antaa palautetta joo :/
Niin ja sitten sain vielä haukut päälleni kun en käynyt niissä veriseulonnoissa. Niskapoimu-ultrassa vain. Hemmetti sinne mikään pakko ole mennä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jospa sitä ei oikeasti näkynyt, jos olis näkynyt niin olisithan itsekin sen voinut siitä katsoa ja nähdä.
Itse kävin 4D ultrassa ja ekalla kertaa ei tosiaan selvästi näkynyt mutta jo kolmen viikon päästä rv21 näkyi todella selvästi. Tosin silloinkin piti vaikka miten koittaa sitä ultrausta kun aina oli väärin päin ja piilotteli paikkojansa.

En ole alan ihminen, joten ei mulla ole mitään edellytyksiä tulkita ultranäkymiä.

Onko se ihminen sitten vaan niin huono ultraaja..?? Mulla nyt viikkoja 20+.

:(

onhan se ikävää kyllä.

itse kävin vaan sairaalassa ultrassa minkä neuvola tarjosi ilmaisena.
siellä oli kyllä mukava naiskätilö ja sain kuviakin kolme kotiin muistoksi :)

Onko se dvd semmoinen joka on koko ultran ajalta?

Jos sen sais josain tietokoneella toimimaan niin jos sulla sattuis olemaan joku kätilötuttava tjtn, joka vois koittaa sitä sukupuolta tiirailla?

Mutta valitat ehdottomasti jos on joku paska dvd jota et voi edes katsoa.

no tekeehän ne lekurit keikkaa. mikset kysynyt aikaa varatessa lääkärin nimeä?

ainakin kuvien puuttumisesta ja levyn toimimattomuudesta voit tietysti antaa palautetta.

meillä ei kans rakenneultras selvinny toi sukupuoli mut kun vauva kasvoi liian hitaasti niin kävin sairaalas kontrollikäynnis ja muistaakseni 38 viikoilla selvisi sukupuolikin kun kätilö sano että haluatko nyt tietää kun joka kerralla kysyin et kumpi tulee :D
ja siinähän se näkyi sitten kunnolla eli tyttö tuli :)

No ainakin DVD:stä on aiheellista reklamoida jos ei toimi! Ja kai sitä yleensä kuviakin annetaan mukaan... Sukupuoli sitten... eihän sitä oikeesti aina saada selville ja kuuleehan näitä, että jopa 4D:ssä joku olisi erehtynyt?!?! Ehkä se ei halunnut sanoa, kun ei saanut kunnolla selvää. *eikös sekin ole ammattitaitoisempaa, kuin vaan heittää villi veikkaus?*

Meillä ei meinannut millään näkyä sukupuoli 4d ultrassa. Ja ei näkynyt kasvotkaan, vauva oli niin hankalassa asennossa. Yli tunnin ultrattiin ja kävin välillä tyhjentämässä rakon ja vähän kävelemässäkin, jotta vauva vaihtaisi asentoa. Aivan lopuksi käänsi päätä hetkeksi, jolloin saatiin puolikkaista kasvoista kuva. Sukupuolikin sitten ihan lopussa selvisi. Joten ei se aina ole ultraajasta kiinni. Mutta ymmärrän pettymyksesi, koska olin itsekin tuolloin tosi pettynyt. Edellinen kun oli tullut huoneesta 20 ultrakuvan kanssa ja mulla oli vaan se yks :ashamed:

Tekeehän ne lääkärit keikkaa, sen tiedän kyllä. Mutta tarviiko tän molempiin paikkoihin tunkea itsensä... Ellei ole saanut kenkää sieltä edellisestä keskuksesta. Valituksia ja huomautuksia nimittäin tehty lukuisia tästä ihmisestä, että en ihmettelisi.

eikö se 4d maksa?miksi sinne menee kukaan kun saa melkein ilmaseksi ne sairaala ultrat,ne pakolliset.

eipä meille maksanu ne mitään ja ihan tyytyväisiä oltiin niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ennen ei edes ollu mitään ultria hei:
eikö se 4d maksa?miksi sinne menee kukaan kun saa melkein ilmaseksi ne sairaala ultrat,ne pakolliset.

No osaatko lukea, TÄÄLLÄ EI KAUPUNKI TARJOA KUIN NP-ULTRAN.
Ja maksaahan se kyllä, 150e meni melkein hukkaan. Siltä tuntuu nyt.

vain lääkärit tekee noita 4d-ultria. ja niitä ei muuten kaupunki tarjoa. ne on omakustannusjuttuja.
Mutta muks ohmeessä et pyytäny kuvia?
mä en tajua ihmisiä jotka ei saa suutansa auki.
tee valitus!

Lueppa kunnolla, ap sanoi heti ekana ettei kunta edelleenkään tarjoa!!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja :
vain lääkärit tekee noita 4d-ultria. ja niitä ei muuten kaupunki tarjoa. ne on omakustannusjuttuja.
Mutta muks ohmeessä et pyytäny kuvia?
mä en tajua ihmisiä jotka ei saa suutansa auki.
tee valitus!

Luepa nyt tuo ap:n juttu KUNNOLLA!

Eipä maksakkaan kun käy yliopistollisessa niin siellä on 4D käytössä ja maksaa se käynti tasan 7e. Muutenkin kun pitää käydä siellä ultrassa kuukauden välein niin siinähän ne samalla tulee.

En minäkään mikään ammattilainen ole mutta kyllä ne selvästi on joka kerta näkynyt kumpaako sukupuolta on niin ihan omaan silmääkin, ja on ollut sekä tyttöjä että poika.

Yhteistyössä