Pienoinen pettymys (rakenneultrasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asiasta hiukan poiketen: Myöskään mikkelissä tai jyväskylässä ei tarjota kuin vain np-ultra. Lahti näiden lisäksi tälläinen kunta.

paitsi että olen kyllä minä ainakin menossa jyväskylään rakenneultraan :D

:laugh::laugh:

IHAN OIKEIN teille uteliaille mammoille! :D

MITÄ HELVETIN MERKITYSTÄ SILLÄ ON, KUMPI SIELTÄ TULEE????
Nykyään on ihme hetikaikkimulletänne menttaliteetti. MITÄÄN ei jakseta odottaa.
Kyllä se sukupuoli ehtii tulla tietoon sitten kun vauva on maailmassa. Järjenköyhyyttä maksaa mansikoita ultrista pelkän SUKUPUOLEN takia.

Fiksu lääkäri kun ei kaikenmaailman vouhotuksiin lähde mukaan.
Nykyään pitää kaikki niin kovin ennakolta suunnitella. Onneksi tavallinen kroksimamma ei pysty sentään vielä lapsen sukupuoleen vaikuttamaan, sen päättää ihan joku muu ;).

Jotkut lääkärit uskovat, että tutkimustulosten mukaan lapsen ja äidin kiintymyssuhde alkaa kehittyä aiemmin, kun äiti tietää sukupuolen ja alkaa muodostamaan lapsesta tarkempaa identiteettiä.

Järjenköyhyyttä maksaa mansikoita ultrista pelkän SUKUPUOLEN takia.
Niinhän se tavallaan on juu. Mutta mikäpä EI olisi järjenköyhyyttä joidenkin mielestä? Ei kaiken pidä ehdottoman välttämätöntä ollakaan...

Toisekseen, ap kävi rakenneultrassa. Sukupuoli on vain yksi asia, joka siellä selviää (paitsi että nyt ei selvinnyt). Muuta rakenneultraahan hänelle ei oo tehty.

Turussa on ilmainen np-ultra ja rakenneultra, ja silti jotkut menevät viikko rakenneultrasta yksityiselle 4D-ultraan tarkistuttamaan oliko rakenneultrassa sanottu sukupuoli varmasti oikea. SE hieman hymyilyttää, mutta eipä se asia ole mitenkään minulta pois, saatikka lapsen hyvinvoinnista tai terveydestä (jopa päinvastoin, sillä tuplatsekkaushan on aina varmempi ja katsoohan se yksityislääkärikin muutakin kuin jalkovälin) joten yks hailee! :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Asiasta hiukan poiketen: Myöskään mikkelissä tai jyväskylässä ei tarjota kuin vain np-ultra. Lahti näiden lisäksi tälläinen kunta.

paitsi että olen kyllä minä ainakin menossa jyväskylään rakenneultraan :D

jaa onko sulla sitten ollut audit testissä liikaa pisteitä? Jyväskylässä ei nimittäin rakenneultraa kaupunki tarjoa kuin vain jos on saanut audit testistä pisteitä liikaa tai on muuten riskiraskaus. Muut joutuu yksityiselle jos rakenneultran haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ....-.-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Onkohan sillä lääkärillä jokin uskonnollinen vakaumus, jonka takia ei kerro sukupuolta (vaikka näkisikin)? Se mulle tuli jo ekalla kerralla mieleen.
Toisaalta valitti mulle kun en ollut osallistunut siihen veriseulaan.

Vaikka itse olenkin uskovainen, niin en todellakaan tajua miksi jotkut uskovaiset juuri ovat sitä mieltä, ettei sukupuolta saisi etukäteen saada tietää jne.. Tuota mäkin ajattelin, että jos se lääkäri on sellainen uskovainen kuitenkin.

Mutta toisaalta tuo veriseula-kommentti ei sovi mielestäni kuvaan.

Mielestäni lääkäreillä yms tuo uskonnollinen vakaumus ei saisi aiheuttaa todellakaan sitä, että ei kerrota jostain asiasta, vaikka tiedettäisiinkin. Voi helevata soikoon -.- Anteeks nyt vaan kiroilu..

mun oma lääkäri on vanha akka, jolla joku uskontovakaumus ja jonka mielestä ei lapsia ennen avioliittoa joten meidän lapsettomuustutkimukset venyy ja venyyy... että jep. mun mielestä lääkärin pitäisi olla näissä asioissa neutraali. ihan sama jos olisi lääkäri joka ei hyväksy sädehoitoa joten ei anna lähettetä niihin. hup hup.

Onko se ihminen sitten vaan niin huono ultraaja..?? Mulla nyt viikkoja 20+.

Sä kävit liian aikaisella viikolla tuossa ultrassa. Se ei ihan oikeasti välttämättä näy kunnolla noilla viikolla.

Muistakaa ihmiset hyvät kertoa aikaa varatessanne mitä tietoja toivotte tuosta näkyvän, sekä kysyä lääkärin nimeä.

Yhteistyössä